وزیر بهداشت آلمان درباره تعطیلی بیمارستان های این کشور به دلیل بحران انرژی و تورم در آلمان هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دلیل وخامت شرایط ناشی از ادامه آتش‌سوزی‌های جنگلی در کانادا، در استان بریتیش کلمبیا واقع در این کشور وضعیت اضطراری اعلام شد.
فرمانده نیروی هوایی آمریکا در آفریقا درباره وقوع کودتا در نیجر گفت: در صورت بحرانی شدن اوضاع در نیجر ممکن است واشنگتن پایگاه‌های پهپادی خود را در نیامی تخلیه کند.
پسر آیت الله جنتی گفت: اخبار منتشر شده درباره وخامت اوضاع سلامتی پدرم کذب محض است.
سیلویو برلوسکنی که اخیرا گزارش‌هایی درباره وخامت وضعیت سلامتش منتشر شد در بیمارستانی در شهر میلان ایتالیا درگذشت.
اوضاع جسمی اسیر فلسطینیِ مبتلا به سرطان رو به وخامت نهاده است.
منابع فلسطینی از وخامت حال یکی از نمایندگان فلسطینی در پی حمله نظامیان صهیونیست خبر می‎‌دهند.
سازمان ملل با ابراز نگرانی شدید نسبت به اوضاع وخیم سودان از اعزام هماهنگ کننده امور انسانی به این کشور خبر داد.
منابع فلسطینی امروز دوشنبه اعلام کردند که حال شیخ خضر عدنان که از ۷۹ روز قبل دست به اعتصاب غذا زده است رو به وخامت است.
مفتی جعفری لبنان به شدت درباره وخامت اوضاع لبنان هشدار داد و خواستار اعلام وضعیت اضطراری ملی در این کشور شد.
مفتی جعفری لبنان به شدت درباره وخامت اوضاع لبنان هشدار داد و خواستار اعلام وضعیت اضطراری ملی در این کشور شد.
کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین درباره وخامت حال یک اسیر دربند زندان رژیم صهیونیستی هشدار داد.
باشگاه اسیران فلسطین نسبت به وخامت حال اسیر علی الحروب هشدار دادند.
نماینده روسیه در سازمان ملل تأکید کرد که کشورهای غربی به عمد برای وخامت اوضاع در سوریه تلاش می‌کنند تا این کشور را بی ثبات کنند.
کاهش نرخ رشد جمعیت، کاهش تعداد ازدواج‌ها، افزایش موارد طلاق، کاهش تعداد تولد‌ها و کاهش نرخ باروری، افزایش تعداد سالمندان و افزایش تعداد زوج‌های نابارور در کنار سقط غیرقانونی و مواردی از این دست نشان می‌دهد وضعیت ایران در تمامی شاخص‌ها و آمار‌های جمعیتی رو به بحران و شاید در آینده‌ای نه‌چندان دور رو به وخامت گذاشته و می‌گذارد.
درحالیکه به گزارش رسانه‌ها وضعیت سلامت پله رو به وخامت گذاشته خانواده او در بیمارستان حضور یافته‌اند تا جشن کریسمس را در کنار این اسطوره فوتبال برگزار کنند.
والری سولوی، تحلیلگر سیاسی مدعی شده که پوتین از چندین بیماری جدی از جمله سرطان، پارکینسیون و اختلال اسکیزوفرنی رنج می‌برد. سولوی معتقد است که سلامتی پوتین به طور چشمگیری رو به وخامت بوده است. او معتقد است که وضعیت پزشکی پوتین بر قضاوت و تصمیم گیری او در مورد جنگ اوکراین تاثیرگذار بوده است.
بعد از گزارش‌هایی که درباره وخامت حال پله و قریب‌الوقوع بودن مرگ او منتشر شد بیمارستان محل بستری اسطوره برزیلی اعلام کرد حال عمومی او بهبود پیدا کرده و پله در وضعیت پایدار قرار دارد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به تشریح آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی ایذه پرداخت.
آلمان و ایسلند روز جمعه در نامه‌ای رسمی به شورای حقوق بشر سازمان ملل از این نهاد خواستند تا یک جلسه ویژه برای آنچه وضعیت رو به وخامت حقوق بشر در ایران، به‌ویژه درخصوص زنان و کودکان عنوان کرده‌اند، تشکیل دهد.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، وضعیت کرونایی هفته گذشته کشورمان تداوم یافته است؛ وضعیتی که تا حدی شکننده است و ممکن است در نتیجه سهل انگاری ها، به سرعت به وخامت بگراید.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای از اعضای شورای امنیت خواست ضمن حمایت از نیرو‌های پلیس هائیتی برای برخورد با باند‌های تبهکار، تحریم‌هایی علیه سرکردگان این باند‌ها اعمال شود.
بر اساس داده‌های یک موسسه نظارتی مستقر در سوئد کشوری که عقب نشینی دموکراتیک در آن در حال رخ دادن است؛ دموکراسی‌های بیش‌تری وضعیتی رو به وخامت دارند. خودکامگی در سال ۲۰۲۱ میلادی نسبت به هر دوره دیگری در ۵۰ سال گذشته افزایش یافته است. طبق ارزیابی V-Dem امروزه تنها ۳۴ لیبرال دموکراسی وجود دارند.
طبق گفته منبع سعودی لیکس، رفتار بسیار بدی با محمد بن نایف صورت می‌گیرد و او از دیابت و فشار خون بالا رنج می‌برد؛ این درحالی است که وی در حبس هیچ دارویی دریافت نکرده و همین مسئله باعث شده است تا تقریبا ۲۲ کیلو وزن او کاهش یابد دچار افسردگی و اختلال روانی شود.
مقامات آلمانی هشدار دادند در صورت تداوم قطع جریان انتقال گاز روسیه به این کشور، برلین با بحران جدی انرژی روبرو خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ