ویتامین B - ۹ که به اسید فولیک هم مشهور است، برای رنگ مو مهم است، چون کمبود اسید فولیک منجر به سفیدی زودرس می‌شود. علائم دیگر کمبود اسید فولیک در بدن شامل خستگی، زخم در دهان، رشد ضعیف و زبان متورم می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به کمک شش تصویری که نشان دهنده جاده‌های باریک و ترسناکی هستند، می‌توانید شخصیت خود را شناسایی کنید. رویکردهای روانشناسی شبیه این تصاویر اغلب به تحلیل‌های سریع برای مسائل پیچیده ختم می‌شوند. این روش‌ها بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب می‌کنند. به ویژه آن‌هایی که به دنبال حال خوب هستند.
باشگاه برنلی که در تابستان امسال برای اعلام خریدهایش روش‌هایی ابتکاری به کار می‌برد برای معرفی ناتان ردموند از بشیکتاش ویدویویی جالب منتشر کرد.
علیرضا بیرانوند دروازه بان جنجالی این روز‌های فوتبال کشور با انتشار یک استوری عجیب در فضای مجازی، از عنوان جالبی برای خودش استفاده کرده است.
در روزهایی صحبت از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به میلان است حرفهای مربی ایتالیایی درباره او جالب است.
یافته‌های محققان نشان می‌دهد که هم تمرینات هوازی منظم و هم تمرینات کوتاه مدت و با شدت بالا منجر به کاهش قابل توجه چربی در کبد می‌شوند. برای افرادی که در تمرینات مداوم با شدت متوسط شرکت می‌کنند، سطح چربی کبد آن‌ها ۳.۱۴ درصد کاهش یافته، در حالی که افرادی که در تمرینات تناوبی با شدت بالا شرکت می‌کنند، میزان چربی خود را ۲.۸۵ درصد کاهش می‌دهند.
وقتی موقع غذا خوردن، حواس‌تان به چیزی دیگر، مانند تماشای تلویزیون، معطوف شود، احتمال اینکه پرخوری کنید، وجود دارد.
در کفش‌های اصل آدیداس، سوراخ بند‌ها حلقه‌ی فلزی ندارد، مگر در بعضی مدل‌های قدیمی تر. به علاوه، فراموش نکنید که تعداد سوراخ‌ها را هم بشمارید. در کفش‌های اصل آدیداس، ۶ سوراخ در مدل‌های بچگانه و زنانه و ۷ سوراخ در مدل‌های مردانه وجود دارد.
خشک کردن میوه یکی از روش‌های قدیمی برای نگهداری طولانی مدت این مواد غذایی است که می‌توان با روش‌های بسیار ساده در خانه انجام داد.
در روز‌های برفی و بارانی رعایت ایمنی از جمله کم کردن سرعت، خودداری از ترمز کردن ناگهانی و جلوگیری از بخار کردن شیشه‌ها با روشن کردن سیستم تهویه خودرو از مهم‌ترین نکات رانندگی محسوب می‌شود، اگر این نکات رعایت شود آمار تصادفات روز‌های دارای بارش کاهش میابد.
سیاتیک معمولا یک طرف بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد، از قسمت پایین کمر یا باسن شروع می‌شود و تا یک پا گسترش می‌یابد که البته گاهی این عارضه در هر دو پا بروز می‌کند.
چمران به مسئله سرمای شدید حاکم در کشور اشاره کرد و گفت: مسئله سرمای سراسری کشور و کمبود گاز مسئله پر اهمیتی است؛ لذا درخواست ما از مردم همکاری در این زمینه است تا خودشان به خودشان یاری برسانند تا مردم در شهر‌های سردسیر شمالی آسیب نبینند.
آلودگی این روز‌های هوای تهران، نگاه‌ها را به سمت منبع این آلودگی و آلاینده‌ها جلب کرده است. خودرو‌های فرسوده یکی از مقصران اصلی آلودگی هوای پایتخت است.
سعید عزت‌اللهی در گفتگویی جالب با اشاره به حسرت‌هایش در قطر برای صعود، از روزهایی می‌گوید که در نوجوانی با آرزوی رونالدو شدن در خیابان‌های انزلی پشت سر گذاشته است.
لجبازی کودکان می‌تواند علل متعدد داشته باشد از محیط نامناسب خانواده تا نازپروردگی، سرزنش و انتقاد از کودک، فشار‌های خانواده، مشکلات جسمی و روانی تا جلب توجه و برخی اختلالات مثل اختلال نافرمانی ـ مقابله جویانه، سندروم داون، کودک آزاری و اختلال بیش فعالی ـ نقص توجه و همچنین مشکلات دیگری مثل استرس‌های زیاد، بی توجهی یا انتظارات زیاد والدین از بچه‌ها و در نهایت اینکه طبق گفته محققان لجبازی بین پسران بیش از دختران است.
شما گرمای زیادی را از سر خود از دست می‌دهید و هرچه بدن شما سردتر شود، پا‌های شما هم سردتر خواهد شد. برای صرفه جویی در گرمای بدن و تشویق به گرم‌تر شدن پاها، کافی است یک کلاه سرتان بگذارید.
روش‌هایی آسان و مبتنی بر علم برای تبدیل یک فضای کوچک از فضایی کلاستروفوبیک (تنگنا هراسانه) به مکانی دنج وجود دارد. اجسام و نماد‌ها و اشکال گرد و خطوط منحنی با احساس شادی و خوشحالی مرتبط هستند و در مقابل پیکربندی‌های مورب و زاویه‌ای با احساس تهدید مرتبط می‌باشند. بخرید فرشی با طرح منحنی بیش از اشکال و طرح‌های هندسی توصیه می‌شود.
در روزهایی که لیگ برتر نیز از حضور هواداران محروم بود، یکی از اتفاقات جالب در لیگ‌ آزادگان همراهی بانوان در استادیوم‌ها در حمایت از تیم محبوب‌شان است.
مدافع استقلال می گوید که امیدوارم بتوانم شرایط مناسبی داشته باشم تا نظر مثبت کارلوس کی روش را جلب کنم.
بی‌اعتمادی سبب شده باور به هرگونه راه‌حلی که معقول به نظر می‌رسد، در معرض تردید باشد. جامعه یا حداقل بخش مهمی از معترضان، نسبت به نیت حکومت یا توانایی و ظرفیت آن برای رسیدگی به مسائل تردید جدی دارند. وقتی این سطح از بی‌اعتمادی بروز می‌کند، دشوار بشود باور جامعه به روش‌های غیرخشونت‌آمیز را جلب کرد.
در شرایطی که در روز‌های اخیر خبری درباره بستری شدن جواد خیابانی در بیمارستان منتشر شده بود، این گزارشگر پیش از شروع بازی پرسپولیس و تراکتور این شایعه را رد کرد.
این گیاه آرنولدی، انگلی بدون ریشه، شاخه، ساقه یا برگ است و تا زمانی که برای شکوفه دادن آماده شود، از نظر بصری قابل شناسایی نیست جالب اینکه به گزارش نشنال جئوگرافیک، در روز‌های اخیر و به صورت تصادفی شکوفه آن دیده شد.
دلداری دادن نوازنده مترو به یک سرباز عاشق‌ جالب‌ترین صحنه این روز‌های فضای مجازی شد.
سرمربی این روز‌های نساجی می‌گوید کارش در باشگاه پرسپولیس بسیار سخت بوده است.
تحلیلگر بازار سرمایه گفت: علی‌رغم روند نزولی، شاخص کل توانسته خود را بالای خط میانی کانال نزولی حفظ کند که نشان از احتمال اتمام ریزش‌های بازار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ