مدافع فصل گذشته فولاد خوزستان با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست. در مقابل مهاجم تراکتوری‌ها هم راهی تیم فولاد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد هزینه هتل محل اقامت تمام تیم های حاضر در جام ملت ها توسط AFC پرداخت می شود.
عارف آقاسی مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان به تیم استقلال نزدیک شد.
مدافع تبریزی و جدید تیم فوتبال تراکتور از هواداران این تیم طلب بخشش کرد.
مدافع جدید تیم فوتبال تراکتور دلیل انتخاب دوباره این باشگاه را رسیدن به قهرمانی عنوان کرد.
سرمربی تیم فوتبال رم با رفتاری که پس از راهیابی به لیگ اروپا از خود بروز داد، رمی‌ها را امیدوار به تمدید قرارداد کرده است.
تیم فوتبال پورتو در آخرین دیدار خود در رقابتهای لیگ پرتغال با گلزنی مهدی طارمی به پیروزی رسید اما نتوانست قهرمان شود. طارمی باوجود آقای گلی تاکید کرد که نمیتواند خوشحال باشد.
شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال سپاهان به عنوان آقای گلی بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر رسید.
شهریار مغانلو مهاجم تیم سپاهان با ثبت ۱۳ گل، عنوان آقای‌گلی بیست و دومین دوره لیگ برتر را به نام خود کرد.
تیم فوتبال پورتو با پیروزی سخت و نفس گیر در هفته سی و دوم لیگ پرتغال جایگاه خود را در رده دوم جدول مستحکم کرد و مهدی طارمی هم با گلزنی برای پورتو به کسب عنوان آقای گلی نزدیک شد.
حرکت جرارد پیکه واکنش هواداران تراکتور را به دنبال داشت و آن‌ها کامنت‌های زیادی زیر پست آخر او در اینستاگرام گذاشتند. یکی از هواداران خطاب به پیکه نوشت: «آقای پیکه، تیمی که شما به آن می‌خندی یکی از محبوب‌ترین تیم‌ها در فوتبال است که هر بازی صد هزار تماشاگر را به ورزشگاه می‌کشاند. زنده باد تراکتور.»
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر رقابت دو بازیکنم برای رسیدن به عنوان آقای گلی به تیم ضربه بزند، هر دو را بیرون می‌گذارم!
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد که گزینه جدیدی که برای سرپرستی تیم فوتبال امید مطرح شده واقعی نیست و اصلا صحبتی در مورد او انجام نشده است.
تیم فوتبال الشارجه توانست با پیروزی یک بر صفر برابر العین، قهرمان سوپرجام امارات شود.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: انشاالله در بازی‌های زیر ۲۰ سال آسیا بتوانیم مردم را خوشحال کنیم و فوتبال ایران را سرافراز نگه داریم. خیلی لازم به جهانی شدن این تیم است.
گلزنی مهاجم تیم فوتبال سپاهان در دربی اصفهان باعث صعود او به صدر جدول آقای گلی لیگ برتر شد.
ساسان انصاری بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان به دفاع از پیروزی ارزشمند تیمش در مقابل پرسپولیس و البته حواشی این مسابقه پرداخت.
ساسان انصاری بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان به دفاع از پیروزی ارزشمند تیمش در مقابل پرسپولیس و البته حواشی این مسابقه پرداخت.
بعد از آمدن آقای خمز، تیم ما شکل هجومی‌تری به خود گرفته و فوتبال خیلی خوبی ارائه می‌دهد که در لیگ ایران واقعا نمونه است.
مدافع میانی تیم فوتبال الاهلی قطر با ثبت 4 گل در 7 هفت مسابقه ابتدایی لیگ ستارگان قطر در رده سوم بهترین گلزنان این رقابت قرار دارد.
چند سال بعد از خداحافظی پیمان حسینی مرد پرافتخار فوتبال ساحلی، تیم ملی این رشته همچنان به داشتن گلرهای تراز اول می‌بالد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نگران تیم ملی بودیم و هستیم که این بازی مشکلاتی را در روند اردوی تیم ملی ایجاد کند اما آقای کی روش و مجموعه به این نتیجه رسید که این بازی برگزار شود.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش برای ادامه روند امتیاز گیری و گل نخوردن در تهران حضور پیدا کرده است.
نماینده فوتبال خراسان رضوی بعد از سقوط به لیگ دسته اول فوتبال ایران، شرایط بغرنجی دارد و روز‌های عجیبی را سپری می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ