مدیرعامل سازمان انرژی های تجدیدپذیر گفت: مجوز ۴هزار مگاواتی خورشیدی اخذ شده و برای ۳ هزار مگاوات مناقصه برگزار شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه احداث نیروگاه های برق صنایع و معادن ‌به بیش از ۱۵ هزار و ۴۰۰ مگاوات رسید.
دودابی‌نژاد گفت:با توجه به رشد مصرف برق طی ۵ سال آینده درتلاشیم تا افق برنامه هفتم توسعه بتوانیم با احداث ۳۵ هزار مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی ناترازی میان تولید و مصرف برق را از بین ببریم.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: برای تأمین برق پایدار صنایع برنامه ریزی شده تاپایان دولت سیزدهم ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه احداث شود که ۱۵۰۰ مگاوات آن تا پایان سال جاری احداث خواهد شد.
در برنامه هفتم توسعه به رشد تولید مسکن توجه ویژه ای شده است که با توجه به نبود زیرساخت ها این امر با مشکلات زیادی رو به رو است.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده احداث فرودگاه جدید ممنوع است و همچنین برنامه همه واگن ها و لوکوموتیوها به بخش خصوصی واگذر شود.
معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت ابراز امیدواری کرد که گره احداث پالایشگاه‌های جدید به‌زودی با اجرای این برنامه هفتم توسعه باز خواهد شد و شاهد شتاب در روند اجرای طرح‌های پالایشی خواهیم بود.
معاون بنیاد مسکن از برنامه بنیاد برای تکمیل و احداث ۲۰ هزار واحد اقشار کم‌درآمد در سال جاری خبر داد.
دانشمندان در فاصله چند متری یک ایستگاه شلوغ قطار در قلب پاریس موفق به کشف پنجاه قبر در یک گورستان باستانی شدند. این آرامگاه دریچه‌ای نادر به زندگی ساکنان لوتتیا، پایتخت فرانسه در حاشیه رود سن در قریب به دوهزار سال پیش می‌گشاید. جالب است که طی این همه سال با وجود عملیات فراوان احداث جاده و حتی تاسیس ایستگاه قطار پورت رویال در سال ۱۹۷۰، این گورستان مدفون هیچگاه مورد توجه قرار نگرفته بود. تا این که برنامه ریزی برای احداث یک خروجی جدید برای ایستگاه قطار منجر به انجام کاوش‌های باستانشناسی در منطقه شد.
وزیر نیرو از برنامه ریزی برای سرمایه گذاری به منظور احداث نیروگاه ۴۰۰۰ مگاواتی خورشیدی خبر داد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از احداث مرکز زباله‌سوز ۵۰۰ تنی در پایتخت خبر داد.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه شرکت ساخت از تامین اعتبار سهم دولت در احداث آزادراه قم- سلفچگان- راهجرد خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به استناد مصوبه طرح جامع مدیریت پسماند و در راستای برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران، سازمان مدیریت پسماند با همکاری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران و اداره کل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی نسبت به تدوین دستورالعمل احداث اتاقک پسماند به منظور استقرار مخازن ذخیره‌سازی پسماند در مجتمع‌های مسکونی بالای ۵۰ واحد در سطح شهر تهران اقدام کردند.
درحالی که شهرداری تهران اقدام به احداث خط ۱۰ مترو تهران کرده و برنامه ایجاد تراموا را هم در دستور کار دارد اما عضو شورای شهر تهران می‌گوید احداث تراموا و خط ۱۰ مترو فعلا غیرقانونی است.
مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از رفع معارض تاسیساتی پایه‌های شبکه برق ۲۰ کیلو ولت در پروژه احداث پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی خبر داد.
مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از رفع معارض تاسیساتی پایه‌های شبکه برق ۲۰ کیلو ولت در پروژه احداث پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی خبر داد.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت تاکنون برای ساخت و احداث ۲۷۰۰ مدرسه با سازمان نوسازی مدارس تفاهم کرده است.
کارشناس مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: فارغ از مباحثی نظیر مطالعات غیرکارشناسی و عدم توجه به برنامه ششم توسعه، در اسناد موجود نیز بارها به عدم احداث بندر خشک در محدوده موردنظر اشاره داشته است.
مساله رفع نواقص خطوط ۳ و ۴ از جمله احداث هواکش‌های میان تونلی و هواسازها، ورودی‌های جدید و اقدامات مربوط به توسعه شرقی و غربی خط ۴ بررسی شد.
اهواز- استاندار خوزستان، ظرفیت فعلی بنادر استان را ۸۵ میلیون تن عنوان کرد و گفت: برنامه توسعه‌ای در استان دنبال می‌شود تا بزرگترین بندر شمال غرب خلیج فارس در این منطقه راه اندازی خواهد شد.
طرح الزام شهرداری به ارائه برنامه عملیاتی احداث پارکینگ عمومی در شهر تهران که بنا بر اعلام شورای پنجم قرار بود آغازگر نهضت پارکینگ‌سازی در تهران باشد، روی کاغذ ماند و راه به جایی نبرد.
آلمانی نسبت به برنامه سوئیس برای احداث سایت زباله هسته‌ای مرز آلمان به شدت نگران هستند.
مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان از آغاز تولید انبوه هایما 8S از مهر امسال خبر داد و گفت: نمونه‌های اولیه محصول به تولید رسیده و تا پایان سال، تولید پنج هزار دستگاه از آن هدف‌گذاری شده است.
کرخه- نماینده مردم کرخه در مجلس گفت: پس از جلسات و پیگیری‌های فراوان مجوز احداث بیمارستان در شهرستان کرخه از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور گرفته شد.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از برنامه ریزی به منظور تکمیل عملیات اجرایی پروژه احداث خانه شهر با بهترین کیفیت فنی و اجرایی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ