منصور قنبرزاده می‌گوید قانون عدم ثبت قرارداد دلاری و یورویی مربوط به دولت است و فدراسیون فوتبال هیچ دخل و تصرفی در آن نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مالک تراکتور می‌گوید در صورت پرداخت حق پخش، باشگاه‌های ایرانی هم می‌توانند مثل تیم‌های عربستانی بازیکن جذب کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها می‌تواند در بحث صدور مجوز حرفه‌ای برای آنها مشکل ایجاد کند.
حمید درخشان معتقد است سرمایه‌گذاری روی فوتبال پایه‌ها می‌تواند باعث حل مشکلات باشگاه‌ها شود‌.
سردار آزمون می‌گوید پیشنهادات باشگاه‌های عربستانی می‌تواند او را هم وسوسه کند.
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: باشگاهها راه دور زدن قانون را بلدند و راحت می‌توانند زیرمیزی پول بدهند.
پودرکراتین یکی از مکمل‌هایی است که در داروخانه‌ها به فروش می‌رسد و سر از باشگاه‌ها درآورده و برخی فروشندگان مدعی هستند که با خوردن آن حتی بدون ورزش کردن می‌توان اندام عضله‌ای داشت درحالی‌که پودرکراتین می‌تواند مشکلاتی را برای بدن به وجود بیاورد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد از صحبت‌هایش سوءبرداشت شده و هرگز منظورش این نبوده که باشگاه‌های خصوصی می‌توانند قوانین نقل و انتقالات را رعایت نکنند.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد از صحبت‌هایش سوءبرداشت شده و هرگز منظورش این نبوده که باشگاه‌های خصوصی می‌توانند قوانین نقل و انتقالات را رعایت نکنند.
رییس فدراسیون فوتبال گفت: به واسطه تحریم‌ها، نه فدراسیون فوتبال و نه باشگاه‌ها نمی‌توانند به هیچ شکلی، مبلغی را از فیفا و AFC دریافت کنند
ستاره‌هایی که به ساپینتو در طول فصل پیشنهاد شده‌اند گزینه‌های جذابی در فصل نقل و انتقالات هستند که می‌توانند هر تیمی را زیر و رو کنند. امید ابراهیمی باجناق خسرو حیدری یکی از این نفرات است که دوباره پرونده بازگشت وی به استقلال باز شده و او بدون قرارداد با باشگاه‌های قطری می‌تواند به استقلال برگردد.
بند آزادسازی دیبالا در قرارداد با رم جذب او را برای باشگاه‌های لیگ برتری با هزینه‌ای ناچیز آسان‌تر می‌کند
پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، سقف حقوق باشگاه بارسلونا با کاهش نسبت به پنجره قبلی، 649 میلیون تعیین شد.
جام کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان به میزبانی باشگاه سپاهان اصفهان برگزار خواهد شد و کناره‌گیری احتمالی فولاد می‌تواند ضربه شدید اعتباری و اقتصادی به فدراسیون کشتی ایران وارد کند.
حاکم شارجه معتقد است با وجود اینکه باشگاه‌های این کشور برای حمایت از بازیکنان بومی ایجاد شده‌اند اما با افزایش بازیکنان خارجی، از این مسیر خارج شده‌اند.
با پیگیری‌ها و مذاکرات فدراسیون والیبال با ستاد ملی مبارزه با کرونا، باشگاه‌ها می‌توانند از 30 درصد ظرفیت سالن برای حضور تماشاگران استفاده کنند.
با پیگیری‌ها و مذاکرات فدراسیون والیبال، باشگاه‌ها می‌توانند با مجوز شورای تامین و ستاد کرونای استان خود حداکثر از ۳۰ درصد ظرفیت سالن برای حضور تماشاگران استفاده کنند.
بی‌شک چنین وضعیتی برای لیدر‌ها در شأن فوتبال ایران نیست و فقط باشگاه‌ها می‌توانند با مدیریت درست، آن‌ها را از این شرایط تلخ رها کنند.
در حال حاضر، آنانی که باقی مانده‌اند نمی‌توانند کاری انجام دهند. درست مانند زمان شوروی بحث‌های سیاسی از باشگاه‌ها و رستوران‌ها به آشپزخانه‌های خصوصی امن انتقال یافته‌اند. در آشپزخانه‌ها حتی جملاتی این چنینی شنیده می‌شوند: «حتی اواخر سال‌های شوروی نیز وضعیت بهتر از حال حاضر بود»!
گابی‌گل اطمینان دارد که فلامینگو می تواند در فینال احتمالی جام جهانی باشگاه‌ها رئال مادرید را شکست دهد.
مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، می‌گوید او می‌تواند به اولین فوتبالیستی تبدیل شود که باشگاه‌ها حاضرند به خاطرش 1 میلیارد یورو بپردازند.
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که باشگاهها می توانند از درآمدهای بورسی خود استفاده کنند.
طبق توافق صورت گرفته بین باشگاه‌های تراکتور و استقلال، قرار است کاوه رضایی در نیم‌فصل به جمع آبی‌پوشان تهرانی بازگردد و به این ترتیب این بازیکن تنها در ۱۱ بازی آینده می‌تواند تراکتوری‌های را در لیگ برتر همراهی کند.
کشش، ظرفیت و جذابیت‌های فوتبال می‌تواند یک عامل مؤثر در توسعه گردشگری به ویژه در شهرها و استان‌های صاحب فوتبال و باشگاه‌های حرفه ای باشد.
مربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: با توجه به بازی دوستانه‌ای که از استقلال دیدم این تیم می‌تواند این فصل هم قهرمان لیگ برتر بشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ