نقل و انتقالات پرسپولیس در نهایت تا جایی پیش خواهد رفت که بودجه نزدیک به 400 میلیاردی این تیم به پایان برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست هیات فوتبال استان تهران از برگزاری انتخابات ریاست این هیات تا دو هفته آینده خبر داد.
کمیته انتخابات فدراسیون فوتبال امارات روز گذشته جلسه خود را به ریاست مشاور سالم بن بهیان العامری برگزار کرد.
وزیر کشور گفت: برای ما در موضوع انتخابات تناسبی مهم این است که در اجرا، مشکل نداشته باشیم.
رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره لزوم حفظ وحدت نیروهای انقلاب تصریح کرد: نکته مهمی که باید در سال جاری به آن توجه کنیم این است که بچه‌های انقلاب نباید با یکدیگر در نهادهای مختلف درگیر شوند و اختلافات خود را بروز دهند.
معاون استاندار و فرماندار تهران گفت: انتخابات یکی از میدان های مهم همبستگی، زمینه‌ساز نشاط و پیشرفت در جامعه و شاخص مهم ارزیابی نظام است.
وزیر کشور در نشست استانداران سراسر کشور گفت: انتخابات، یکی از اولویت‌های مهم استانداران در سال جاری است.
‎محسن پیرهادی گفت: در الگوی انتخابات تناسبی، بستر برای حضور هر نوع گروه و تشکل فعال و در چارچوب قانون با هر میزان اثرگذاری و حمایت و مقبولیت اجتماعی فراهم خواهد شد و به تعبیری دیگر هر تشکل، گروه یا حزب دارای فهرست انتخاباتی به تناسب آرای ماخوذه‌شان صاحب کرسی نمایندگی در بهارستان می‌شوند.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: از نظر بنده بهبود وضعیت معیشتی مردم نکته مهمی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات است و از سوی دیگر حضور سلایق مختلف سیاسی در عرصه انتخابات نیز در افزاش مشارکت موثر خواهد بود.
انتخابات اجلاسیه چهارم مجلس شورای اسلامی منجر به تغییرات مهمی در ترکیب هیات رئیسه مجلس شد که مهمترین آن حضور ذوالنوری در جایگاه نائب رئیسی دوم بود.
انتخابات سال ۲۰۲۴ آمریکا می‌تواند اولین آزمون مهم دنیا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی و محتوا‌های جعلی باشد.
سرمربی پرسپولیس در معرض انتخاب‌های مهم و حساس برای شهرآورد قرار گرفته است.
برد مهم تیم ملی زنان فوتبال ایران در انتخابی المپیک
رئیس جمهور ونزوئلا در مصاحبه ای تصریح کرد: انتخابات در کشور در سال ۲۰۲۴ برگزار می‌شود؛ خواه امپریالیسم انتخابات را به رسمیت بشناسند یا نشناسند.
وزن می‌تواند یک موضوع انتخابی باشد. اگر وقتی روی ترازو می‌روید خوشحال نیستید می‌توانید تغییراتی در رژیم غذایی و شکل ظاهری بدن خود ایجاد کنید. با این وجود، کاهش وزن همیشه یک گزینه اختیاری نیست چرا که گاهی اوقات اضافه وزن می‌تواند سلامتی و تندرستی شما را به خطر بیاندازد.
پیرهادی گفت: نکته مهم و متفاوت این طرح در صورت رد صلاحیت افراد، اگر داوطلب دفاعیه ای داشت جهت احقاق حق داوطلبان و کاهش اصطکاک های مطرح در بحث احراز صلاحیت ها، در صورت تصویب طرح، کانال ارتباطی بین کاندیداها و شورای نگهبان و دیگر نهادهای نظارتی برای نخستین بار ایجاد می شود.
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به دو انتخابات مهم سال آینده تاکید کرد: باید از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این دو انتخابات فراهم سازیم.
داور ایرانی مجله فرانس فوتبال، بنزما و کورتوا را شایسته دریافت 2 جایزه مهم این مراسم انتخاب کرده بود.
پس از برگزاری انتخابات فدراسیون، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال از سمت خود استعفا داد.
انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال آنقدر برای احسان حاج صفی مهم بود که در روز غیر فیفا به تهران سفر کرد تا در نشست مجمع عمومی فدراسیون فوتبال حاضر شود.
احتمالا نامه‌ای مهم و مبنی بر بی‌توجهی به قوانین و مقررات کشور در انتخابات عامل تصمیم کامرانی‌فر بوده است.
احتمالا نامه‌ای مهم و مبنی بر بی‌توجهی به قوانین و مقررات کشور در انتخابات عامل تصمیم کامراانی‌فر بوده است.
در حالی که مهم ترین اخبار فوتبال ایران مربوط به انتخابات پیش رو است، انتخاب های پایه ای در سراسر کشور همچنان در حال انجام است.
جلسه مهم سه نامزد ریاست فوتبال با کمیته انتخابات
وزارت نیرو در تابستان سال جاری با هدف حفظ پایداری جریان برق در کشور، اقدام به اجرای مجموعه برنامه‌هایی هدفمند کرده است که در بخش‌های مختلف اجرایی می‌شوند، برنامه‌های مدون صنایع بخشی از این برنامه‌ها است که متناسب با توانمندی و ظرفیت‌های هر صنعت انعطاف کافی در آن دیده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ