انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال آنقدر برای احسان حاج صفی مهم بود که در روز غیر فیفا به تهران سفر کرد تا در نشست مجمع عمومی فدراسیون فوتبال حاضر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته انتخابات فدراسیون فوتبال امارات روز گذشته جلسه خود را به ریاست مشاور سالم بن بهیان العامری برگزار کرد.
حمید سیفی دومین کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی از حضور در انتخابات انصراف داد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها با اعلام اینکه انتخابات کشتی در تاریخ ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود گفت: ۹ نفر از کاندیداها به لحاظ سوابق مدیریتی تایید صلاحیت شدند.
پس از پایان مهلت قانونی ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی، نفرات ثبت نام کننده مشخص شدند که در بین آنها چند چهره مطرح کشتی از جمله رئیس فعلی این فدراسیون حضور دارند.
جمشید خیرآبادی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ثبت نام خود را کامل کرد.
مریم ارم‌آبادی که در زمان ریاست رسول خادم درجه بین‌المللی داوری کشتی را دریافت کرده بود، برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ثبت‌نام کرد.
دبیر مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون آمادگی جسمانی، اسامی اولیه نامزدهای انتخابات ریاست این فدراسیون را اعلام کرد.
ثبت‌نام انتخابات ریاست فدراسیون کشتی شروع شد
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته به دلیل نرسیدن تایید صلاحیت نامزدهای ریاست لغو شد.
تغییر ریاست استان‌ها در آستانه انتخابات فدراسیون کشتی؟
مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی از برگزاری انتخابات ۹ فدراسیون دیگر تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: مجمع چند فدراسیون دیگر هم در اوایل سال آینده برگزار خواهد شد.
وزارت ورزش با زمان پیشنهای فدراسیون گلف جهت زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون موافقت کرد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش فردا با حضور چهار کاندیدا برگزار می‌شود.
در اولین روز از ثبت نام کاندیدا‌های ریاست فدراسیون ناشنوایان، مهران تیشه گران رییس فدراسیون ورزش ناشنوایان ثبت نام کرد.
مجمع ۸۶ نفره فدراسیون فوتبال ماموریتی مهم خواهند داشت؛ انتخاب فردی که به مدت ۲/۵ سال سنگینی ریاست بر فوتبال ایران را بر دوش خود تحمل خواهد کرد.
انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در موعد از پیش تعیین شده یعنی 8 شهریور برگزار می شود.
دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر از قطعی شدن حضور دو نامزد در انتخابات پیش رو برای تعیین رئیس این نهاد قانونی داد تا حضور نفر سوم در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.
فدراسیون ژیمناستیک با صدور اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام برای حضور افراد واجد شرایط در انتخابات ریاست این فدراسیون خبر داد.
صلاحیت یکی از نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به دلیل صدور حکم پرونده استفاده غیرقانونی از یک مدیر بازنشسته و مسائل دیگر تایید نشد.
خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا طی ۵ روز آینده
عده‌ای هم معتقدند هشدار نهادهای نظارتی به بهاروند موجب این تغییر نظر شده است و او نسبت به تأیید صلاحیت خود مطمئن نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ