قوه قصاییه اعلام کرد: طبق تبصره ماده ۵ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، فضای داخل خودرو، حریم شخصی محسوب نمی‌شود و فضایی در مَرئی و منظر عموم مردم است و طبق ماده ۴۵ قانون آیین دادرسی کیفری، جرم مشهود تعریف و تبیین شده و وظایف و اختیارات ضابطان مقرر گردیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارشاد در پایان در پاسخ به پرسشی درباره احکام صادره برای هنرمندان، توضیح داد: این احکام صادره برای دستگاه قضایی است و با تشخیص قاضی صورت می‌گیرد. نه من که رئیس قوه قضاییه هم نمی‌تواند به قاضی بگوید چه حکمی صادر کند؛ اما ما پیگیری می‌کنیم. برخی از احکامی هم که قبلا صادر شده بود و حاشیه‌هایی ایجاد کرده بود، دوستان پیگیری کردند.
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به تعطیلی زندان رجایی شهر کرج، گفت: هفته گذشته یکی از بزرگترین مطالبات مردم البرز از قوه قضاییه در خصوص تعطیلی زندان بزرگ رجایی شهر کرج محقق شد و درب این ندامتگاه برای پذیرش زندانی برای همیشه بسته شد.وی افزود: تعطیلی زندان رجایی شهر بر آن بود تا این پیام به جامعه منتقل شود که مردم و وعده به آن‌ها برای قوه قضاییه اولویت اساسی است.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تعدادی از فرش‌های سعدآباد به دست فردی در دولت قبل از کشور خارج شده است که وزارت میراث فرهنگی و قوه قضائیه باید به افکار عمومی پاسخ دهد.
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اظهارات فرمانده انتظامی مازندران درباره شکستن گردن هنجارشکنان گفت: ادبیات خوبی نبوده است. این طور نیست که او گفته باشد اگر کسی بی حجاب باشد گردنش را می‌شکنیم بلکه سخنان ایشان در رابطه باافراد شرور و کسانی که امنیت برهم می‌زنند و سرقت‌های مسلحانه بوده است. فیلم پخش شده هم تقطیع شده است.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پس از اعلام رأی پرونده هواپیمای اوکراینی شبهاتی مبنی براینکه چرا اسامی محکومان انتشار نیافته و یا چرا حکم اعدام برای محکومان صادر نشده است، گفت: رأی بدوی اعلام شد و رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تهران نیز توضیحات لازم را در این باره اعلام کرد مگر اینکه برخی نخواهند به اظهارات، دقت لازم را داشته باشند.
اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه، گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود؛ لذا سوال این است که آیا صدور بیانیه‌های شعاری و غیر عملی می‌تواند پاسخ مناسبی به این حرکت باشد یا خیر؟! این بیانیه‌ها چه تاثیری بر اقدامات مهم بعدی خواهد گذاشت؟
اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود لذا سوال این است که آیا صدور بیانیه های شعاری و غیر عملی آیا می تواند پاسخ مناسبی به این حرکت باشد یا خیر؟این بیانیه ها چه تاثیری بر اقدامات مهم بعدی خواهد گذاشت؟
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه برخی نمایندگان می‌گویند، یکی از وزرای دولت روحانی که با علیرضا اکبری (جاسوس انگیس) مرتبط بوده بازداشت شده است، گفت: تا این لحظه وزیری که در پرونده مورد بحث ارتباط داشته باشد نداریم؛ هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه برخی نمایندگان می‌گویند، یکی از وزرای دولت روحانی که با علیرضا اکبری (جاسوس انگیس) مرتبط بوده بازداشت شده است، گفت: تا این لحظه وزیری که در پرونده مورد بحث ارتباط داشته باشد نداریم؛ هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.
روز گذشته بی‌بی‌سی فارسی ارگان رسانه‌ای وزارت خارجه انگلیس با انتشار ویدیویی مدعی شد یک زن بلوچ به صحبت‌های اخیر جواد لاریجانی، رئیس پیشین ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، درباره مسجد مکی پاسخ داده است.
پرونده «اکبر طبری»، عضو بلندپایه دفتر رئیس اسبق قوه قضائیه را شاید بتوان مهمترین پرونده فساد در دهه‌های اخیر خواند. این پرونده آنقدر مهم و حساس است که قوه قضائیه، به کوچکترین شایعه و شائبه درباره‌اش پاسخ می‌دهد؛ چنانکه روز گذشته درباره شایعه آزادی طبری، آن را رد کرد.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره جرم الهام افکاری گفت: براساس گزارش‌هایی که داریم الهام افکاری از نام برادرش استفاده و اقدام به تحریک عده‌ای از افراد مستعد و همراهی آنان در تجمعات کرده است.
اخیرا قضات سوال‌هایی را پیرامون طلاق توافقی و اخذ وکالت از سوی یکی از طرفین مطرح کردند که معاونت حقوقی قوه قضاییه در قالب نظریه مشورتی به آنها پاسخ داده است.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: قوه قضاییه مرجع تائید یا رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال نبوده و تنها براساس موازین، پاسخ استعلامات را داده است.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پرسشی درباره پرونده های مهدی تاج و ریاست او بر فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پرسشی درباره پرونده های مهدی تاج و ریاست او بر فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.
فدراسیون فوتبال در پاسخ به شایعه انتشار اخبار جدید مبنی بر واکنش دادستانی به تخلفات مهدی تاج اعلام کرد این خبر قدیمی است و دوباره در نوبت انتشار قرار گرفته است.
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: درخواست استعلام سوابق نامزدهای فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲ شهریور به دادستانی تهران واصل شد و همان روز، سوابق این افراد در اختیار مرجع استعلام گیرنده قرار گرفت.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره بازداشت یکی از سر شبکه‌های فساد به نام الکس (شهروز سخنوری) که دو سال پیش به همراه مادر و فردی که رابط وی بود، دستگیر شد، گفت: راه اندازی شبکه سازمان یافته فساد از اتهامات این فرد است.
«ذبیح‌الله خداییان» سخنگوی قوه قضاییه، امروز (سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در جریان نشست خبری خود به سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ داد و گفت: کسانی که اقدام به انتشار به مطالب کذب کنند و یا مدارک کافی ندارند، تحت تعقیب قرار و محکومیت می گیرند. افراد باید در انتشار اطلاعات دقت کنند.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی در خصوص اجرای حکم اعدام احمدرضا جلالی و مبادله این شخص با حمید نوری، اظهار کرد: فرآیند رسیدگی به اتهامات احمدرضا جلالی به پایان رسیده و در خصوص این شخص حکم شرعی و قانونی از دادگاه صالح صادر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ