این گونه تنها در آرژانتین، بولیوی و پاراگوئه یافت می‌شود و در حال حاضر به دلیل از بین رفتن جنگل‌های خشک استوایی که در آن زندگی می‌کردند، کمیاب شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اشپیتیم آرفی: بعد از اولین بازی در ایران رفتم استخر ریکاوری، بازیکنان در جکوزی جمع شدند دورم و من رو می‌مالیدند!! سی سال در آلمان زندگی کردم یک مرد به من دست نزد!
زمانیکه در نقطه‌ای از زندگی مشترک، اهداف و رویا‌های زوجین از هم فاصله بگیرد، حرف‌های مشترک کمتری با هم داشته باشند، ساعات کمتری را با هم بگذرانند و صمیمیت و رابطه جنسی بین شان، کاهش معنی داری پیدا کند و در بیشتر موضوعات با هم اختلاف داشته باشند، شاید ازدواج شان به نقطه‌ای رسیده که بعنوان طلاق عاطفی شناخته می‌شود و باید برای آن فکر اساسی کرد.
آخرین برآوردهای بخش جمعیت سازمان ملل متحد اعلام می‌کند که میانگین عدد سن امید به زندگی در ایران برای هر دو جنسیت (مردان و زنان) ۷۷.۳۳سال، برای زنان ۷۸.۵۴سال و برای مردان ۷۶.۲۲سال است که البته برخی مطالعات داخلی این عدد را کمی بالاتر یا پایین‌تر هم اعلام می‌کنند.
جنگ جنسیتی ناشی از جرایم جنسی، بیکاری و هزینه های سرسام آور زندگی در کره جنوبی به مجرد و تنها ماندن زنان در آن کشور دامن زده است.
یک رسانه انگلیسی از رسوایی اخلاقی جدیدی در این کشور پرده برداشت که براساس آن زنان آسیب‌پذیر بریتانیایی به دلیل بحران هزینه‌های زندگی مجبور به روابط اخلاقی نامشروع به‌جای اجاره بها هستند.
رژیم غذایی اتکینز (عاری از قند، شکر، غلات و برنج و حبوبات و میوه‌های پرکربوهیدرات) بر زندگی جنسی سوسک‌های آلمانی نیز تاثیر گذاشته است. سوسک‌های نر تا پیش از جهش رخ داده و مقاومت ایجاد شده در برابر شکر یک هدیه عروسی چرب و شیرین را از غده‌ای در پشت خود بیرون می‌آوردند تا جفت‌های احتمالی را وسوسه کنند.
مطالعه جدیدی نشان می‌دهد سوسک‌های حمام روش‌های جفت‌گیری خود را تغییر داده‌اند تا دربرابر تلاش انسان برای کنترل این آفت سازگار شوند.
مهاجرانی گفت: می‌گفتند زن زندگی آزادی! چرا برای خرابکاری شرافتمندانه! از جنس شرافت خودشان به‌سراغ مدارس دخترانه رفتند و دانش‌آموزان معصوم را در معرض مسمومیت قرار دادند؟ بدون‌تردید همانگونه که ملت ایران در ٢٢ بهمن، توهم انقلاب سوم را به خاک سپرد، موج مسمومیت تمام می‌شود.
جایگاه علی دایی علاوه بر ورزش، در جامعه هم به عالی‌ترین درجه‌اش رسید و یقینا همین بخش از زندگی او است که باعث می‌شود حضور توأم با آرامشش روی صحنه‌ای در پاریس، موجی از خوشحالی را در دل مردم به وجود بیاورد. مردمی که هنوز هم امید دارند تا متخصصان امر، در رأس کار قرار بگیرند تا شاید مثل علی دایی، دنیا به دیده احترام به شخصیت‌های برجسته‌اش نگاه کند.
نخست وزیر سابق ایتالیا گفت برغم ادعای رئیس جمهور اوکراین، وی زندگی در شرایط جنگی را تجربه کرده است.
دنی آلوز سیاه‌ترین روزهای زندگی خود را سپری می کند و پس از بازداشت به اتهام تعرض جنسی، حالا ثروت خود را نیز از دست رفته می‌بیند.
دنی آلوز سیاه‌ترین روزهای زندگی خود را سپری می کند و پس از بازداشت به اتهام تعرض جنسی، حالا ثروت خود را نیز از دست رفته می‌بیند.
اینجا تربت جام است. جدیداً در آن نه زلزله‌ای آمده، نه جنگی صورت گرفته است. گناه مردم هم تنها این است که در شهری مرزی داخل ایران متولد شده‌اند. سهم آن‌ها از زندگی در کشوری که دارنده دومین ذخایر گازی جهان است، چیزی نیست جز صف. یک روز صف نان و کپسول گاز، روز دیگر صف نفت و بخاری.
تهران بعد از تحمل ۴روز «وضعیت اضطراری»، باز هم «تصمیمات موازی آلودگی هوا» به خود دید. مصوبات اخیر در پایتخت برای بحران «هوای سمی»، به جای آنکه از جنس «کاهنده ذرات معلق و گازهای آلاینده هوا» باشد، عملا «سبک زندگی در آلودگی» را به شهروندان ابلاغ کرده است. در آخرین مصوبه، «دورکاری برای اقلیت‌ها» یعنی کارمندان دارای شرایط خاص تجویز شده است که به‌دلیل عدم برقراری ارتباط بین این تصمیم و منشأ آلودگی، شرایط قرمز تا زمان «باد و باران» تمدید خواهد شد. این مدل مواجهه با بحران، آلودگی را گارانتی می‌کند.
فقر، نژاد و قومیت، جنسیت، تحصیلات والدین، ساختار خانواده و موقعیت منطقه‌ای عوامل مهمی در خطر مرگ و میر جوانان آمریکایی هستند به طوری که کسانی که در ایالت‌های جنوبی امریکا زندگی می‌کنند با خطر بیش‌تری برای مرگ زودهنگام مواجه هستند.
سازمان ملل متحد روز ۲۵ نوامبر (چهارم یا پنجم آذر) را روز بین‌المللی مبارزه با خشونت علیه زنان اعلام کرده است. مجمع عمومی سازمان ملل متحد خشونت علیه زنان را «هرگونه عمل خشونت‌آمیز بر پایه جنسیت که بتواند منجر به آسیب فیزیکی (بدنی)، جنسی یا روانی زنان بشود» تعریف کرده است که شامل «تهدید به این کارها، اعمال اجبار یا سلب مستبدانه آزادی (چه در اجتماع و چه در زندگی شخصی)» می‌شود.
جنتی با تاکید بر اینکه فقدان روحیه بسیجی، زندگی ذلت‌بار را به دنبال دارد، به عبرت‌های تاریخ معاصر ایران اشاره کرد و گفت: متاسفانه در تاریخ کشورمان وقایعی وجود دارد که هر ایرانی آزاده‌ای از مرور آن‌ها احساس حقارت می‌کند.
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: غرب در زمینه «زن، زندگی، آزادی» به تمام زنان بدهکار است و با بردگی جنسی نه تنها آزادی؛ بلکه انسانیت را به سخره گرفته، بنابراین در این زمینه شکست خورده است.
سوزش مقعد عارضه مرسومی است. این مشکل می­تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از بهداشت گرفته تا تغذیه و مسائل مربوط به رابطه جنسی. شما نیز در برهه­ای از زندگی خود ممکن است گرفتار آن شده باشید. در اغلب موارد جای هیچگونه نگرانی نیست چون این مشکل خفیف، به‌سرعت برطرف می­شود. زمانی که مشکل شما ادامه­ دار یا حاد باشد، باید برای حل معضل خود حتما به متخصص داخلی مراجعه کنید. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر درباره این عارضه را دارید، پیشنهاد می­کنم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
برخی از کودکان واقعا در اوکراین یتیم یا رها شده بودند و زندگی در روسیه را ترجیح می‌دهند. نوجوانی از ماریوپل می‌گوید که هیچ خانواده‌ای در اوکراین ندارد. خانواده روسی که از او نگهداری می‌کنند، دوستش دارند و او نیز آنان را دوست دارند. اما بعضی مانند آنیا آرزوی بازگشت به اوکراین را دارند.
تفسیر شعار «زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن، آبادی» از نظر مهمان برنامه صدا و سیما، حسن کچویان استاد دانشگاه تهران را ببینید.
جنی هرموسو، رکورددار گلزنی تیم ملی اسپانیا، می گوید که هم تیمی هایش بدترین لحظات خود را سپری می کنند. می کنند.
اقتصاد روسیه قرار نیست به گونه‌ای سقوط کند که تلاش‌های جنگی کرملین را مجبور به توقف کند. با این وجود، روسیه با رکود شدید، مشکلات طولانی ناشی از کاهش کیفیت زندگی و امید کمی برای بازگشت سریع اوضاع به وضعیت قبلی مواجه خواهد شد.
بیماران نادر با تفاوت‌های ظاهری که جامعه آن‌ها را با دیواری از جنس نادانی برای همیشه کنار می‌گذارد و این آدم‌هایی که سهم درستی از زندگی نبرده‌اند، تمام عمر به انزوا می‌روند؛ دیگر نه توان تحصیل و اشتغال دارند و نه حضور فعال در جامعه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ