یکی از دستورهای امروز صحن علنی مجلس تعیین تکلیف درخواست نمایندگان برای استیضاح وزیر صمت بود. پس از جلسه‌ای که روز گذشته در کمیسیون صنایع و معادن برگزار شد، برخی اعضا از حد نصاب افتادن امضا‌ها خبر دادند و برخی دیگر هم از کافی بودن امضا‌ها گفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان در اولین جلسه هیات دولت بعد از انتصاب به این سمت حضور پیدا کرد.
نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال و رییس کمیته مسابقات خواستار ایجاد شرایط مناسب جهت حضور هوادران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه ازادی در دیدارهای خانگی شد.
طبق اعلام این رأی، انتصاب میثم لطیفی به ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور به دلیل عضویت وی در دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی، غیرقانونی است و از این روی حکم انتصاب وی که از سوی رییس جمهور کشورمان صادر شده بود، ابطال می‌شود.
طبق اعلام این رأی، انتصاب میثم لطیفی به ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور به دلیل عضویت وی در دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی، غیرقانونی است و از این رو حکم انتصاب وی که از سوی رییس جمهور کشورمان صادر شده بود، ابطال می‌شود.
معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری درخواست کرده طبق ماده 91 دیوان عدالت اداری در حکم برکناری رئیس سازمان اداری و استخدامی بازنگری شود.
هادی بیگی‌نژاد گفت: به‌رغم طرح درخواست تحقیق‌وتفحص از سازمان اوقاف، رییس مجلس اجازه طرح موضوع را نمی‌دهد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: مردم آذربایجان شرقی در حاشیه سفر رئیس جمهور به این استان بیشتر درخواست تسهیلات کردند تا بتوانند فعالیت‌های اقتصادی داشته باشند.
آقای رئیس‌جمهور می‌تواند با حضور در این جلسه شنونده صحبت‌ها و نظرات نمایندگان باشد. این مساله از این جهت حائز است که در حال حاضر یکی از دغدغه‌هایی که ما داریم این است که صحبت‌هایی که درخصوص سیاست‌های ارزی به آقای رئیس‌جمهور منتقل می‌شود به نوعی باشد که کامل و جامع الاطراف نباشد و شاید دیدگاه‌های متنوع و متفاوت را به اطلاع آقای رئیس جمهور نرسانند.
آقای رئیس‌جمهور می‌تواند با حضور در این جلسه شنونده صحبت‌ها و نظرات نمایندگان باشد. این مساله از این جهت حائز است که در حال حاضر یکی از دغدغه‌هایی که ما داریم این است که صحبت‌هایی که درخصوص سیاست‌های ارزی به آقای رئیس‌جمهور منتقل می‌شود به نوعی باشد که کامل و جامع الاطراف نباشد و شاید دیدگاه‌های متنوع و متفاوت را به اطلاع آقای رئیس جمهور نرسانند.
ولید الرکراکی، مربی مراکش، پاسخ انتقادات اروپایی ها از سبک بازی تیمش را با کنایه ای جالب به اسپانیا و تیکی تاکا داد.
غلامرضا نوری قزلجه گفت: من از آقای رئیس‌جمهور درخواست کردم با توجه به اینکه شورای عالی فضای مجازی الان حوزه اینترنت و فضای مجازی را در اختیار دارد و با مصوبات جدیدی که گذرانده تقریبا اشراف آن کامل شده و ریاستش با رئیس‌جمهور محترم است، برای برگشت هرچه سریع‌تر اینترنت به شرایط یکی دو ماه قبل کمک کنند.
جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی برای بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به ریاست محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد.
با وجود همه نقدهایی که به تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت‌های آسیا شده کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال از عملکرد وحید شمسایی راضی به نظر می رسند و این مربی به کار خود ادامه خواهد داد.
با وجود همه نقدهایی که به تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا شده کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال از عملکرد وحید شمسایی راضی به نظر می رسند و این مربی به کار خود ادامه خواهد داد.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
سید ابراهیم رییسی در گفتگوی تلویزیونی اخیر خود درباره درخواست برخی از فعالان اجتماعی و سیاسی مبنی بر اجرای راهکارهای عملی در جهت اعتراض مناسب و قانونمند گفت: چه اشکالی دارد برای گفت‌وگو، نقد و حتی اعتراض نسبت به یک تصمیم مراکزی را قرار دهیم که نسبت به برخی تصمیمات و روش‌ها نقد و اعتراض شود؟ این مسئله می‌تواند به ارتقای کار کمک کند
رئیسی ثبت نام در سامانه «سماح» را به منظور خدمت رسانی بهتر و تردد آسانتر زائرین اربعین ضروری و مهم دانست و بر لزوم اطلاع رسانی دقیق برای آرامش بیشترعاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و رفع فوری دغدغه‌ها و مشکلات زوار تاکید کرد.
رییس کل پیشین بانک مرکزی توئیتی با عکسی از واردات و صادرات چهارماهه نخست سال ۱۴۰۱ منتشر کرد.
شاخص کل بورس سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۵۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شکربن به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شکربندر روزهای آینده بورس است.
یک فعال سیاسی نوشت: اگر جای دولت آقای رییسی و زیر ارشاد بودم، از همه منتقدان درخواست می‌کردم کمی از نجابت‌شان در نقد دولت بکاهند! و صریح‌تر وارد میدان انتقاد شوند تا راه بر تحریف، بدگویی و دیگرنمایی توسط بدخواهان و رسانه‌های بیگانه بسته شود.
قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن هفتم تیر ماه، سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و آغاز هفته قوه‌قضائیه سبب شد جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ تیرماه) راس ساعت ۸ و ۹ دقیقه و حضور ۱۹۸ تن از نمایندگان و با اشاره محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به این موارد آغاز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ