یکی از روش‌های مؤثر که از سال‌ها پیش برای درمان و بهبود کمر درد مورد استفاده قرار گرفته، انجام حرکات ورزشی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خوابیدن روی زمین ۳ مزیت مهم دارد. باعث تسکین کمر درد می‌شود، به درمان سیاتیک کمک می‌کند و وضعیت بدن را در بهترین حالت نگه می‌دارد.
جعفری از سبزی‌های بسیار مفید است و خواص زیادی برای بدن دارد. در این مطلب به خواص سبزی جعفری اشاره می‌کنیم.جعفری برای افرادی که آرتروز دارند بسیار مفید است، چون روغنی دارد که ضدالتهاب بوده و می‌تواند به میزان قابل توجهی از التهاب کاسته و درد مفاصل را تسکین بدهد.
تحقیقات نشان داده است که مثبت اندیشی می‌تواند به کاهش درد‌های کمر و ناحیه پشت کمک کند. درد‌های مناطق تحتانی کمر معمولاً بیشتر طول می‌کشند و علت آن شاید ثبت درد در حافظه مغز باشد و علت این پدیده را باید در افکار شخصی و نگرش فرد بیمار به مقوله درد جست‌وجو کرد.
اگر تابه‌حال گرفتار دندان‌درد شده باشید پس می‌دانید که در آن شرایط فقط به یک چیز فکر می‌کنید: خلاص‌شدن از این درد. درد دندان چه تناوبی باشد و چه ممتد و چه نوسان دار، به‌هرحال آزاردهنده است و می‌تواند تمام روزتان را خراب کند یا جلوی خواب شبتان را بگیرد.
هوگو لوریس، دروازه‌بان و کاپیتان فرانسوی تاتنهام، روز گذشته به تمرینات این تیم بازگشت.
همیشه در منزل یا جعبه کمک‌های اولیه مسافرتی خود یک شیشه روغن گیاه اسطوخودوس داشته باشید. این گیاه تسکین دهنده، ضد اسپاسم و آرام بخش است و تمام خواص یک مسکن را داراست.
شرکت دارویی فایزر اعلام کرد که مقامات بهداشتی ایالات متحده برای شیوه درمانی تازه این شرکت علیه بیماری میگرن مجوز صادر کرده‌اند.
مصرف نبات موجب کاهش و تسکین درد معده و همچنین درد ناشی از انقباض ماهیچه‌ها می‌شود. نبات داغ برای کاهش درد کمر، تسکین درد پشت، بهبود پا درد و رفع درد‌های ناحیه شکم بسیار مفید و موثر است.
مصرف دمنوش بادرنجبویه برای یبوست، فشاخون بالا، تسکین درد قاعدگی و … خواص زیادی را به همراه دارد.
زنجبیل به عنوان یک ادویه مفید در آشپزی و بسیاری از فرهنگ های سنتی استفاده می‌شود.
بهترین گام برای مصون ماندن از عوارض مصرف این قرص‌ها برای از بین بردن درد و کاهش طول دوره آن، متوسل شدن به گزینه‌های طبیعی است که در هر آشپزخانه‌ای یافت می‌شود.
نعنا دستگا گوارش انسان را تسکین می‌دهد و مشکلات گوارشی را بهبود می‌بخشد و برای درمان علائم بسیاری از بیماری‌ها از جمله دل درد، اسهال، استفراغ، سردرد و انقباض عضلات صاف و اسپاسم روده کمک می‌کند .
اغلب گلو درد با علائمی مثل خارش، سوزش و تورم و التهاب در گلو تجربه می‌شود؛ اما می‌توان با انجام اقداماتی این علائم را تا حد زیادی کاهش داد.
شایع‌ترین نشانه زخم معده درد سوزش معده است. اسید معده باعث بدتر شدن درد می‌شود. اغلب درد با خوردن غذا‌های خاصی که با اسید معده را کاهش می‌دهند، تسکین می‌یابد یا مصرف دارو کاهش دهنده اسید، ممکن است درد را کاهش دهد. درد ممکن است بین وعده‌های غذایی و در شب بدتر شود.
اینکه درست بعد از اقدام نسنجیده اخیر مبنی بر بازگرداندن خانواده علی دایی و بازتاب منفی آن در رسانه‌های جهان، یکی از چهره‌های نزدیک به جبهه پایداری خواستار برخورد تندوتیز با علی دایی می‌شود، یکی از آن ابهاماتی است که باید برایش پاسخ روشنی مطرح شود. مشخص نیست در این فضا سیلی‌زدن به علی دایی کدام درد موجود را تسکین می‌دهد یا اینکه کدام یک از مشکلات مردم را حل‌وفصل می‌کند.
این ۹ نکته را برای تسکین درد قاعدگی و مدیریت سایر علائم PMS امتحان کنید.
پیچیدن اعضای بدن در فویل آلومینیومی می‌تواند مزایا و فواید زیادی را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، برای رفع خستگی عالی است، مفاصل درد را تسکین می‌دهد، درد ناشی از سوختگی را تسکین می‌دهد و حتی می‌توان از آن برای درمان سرماخوردگی استفاده کرد.
یک کارشناس گیاه‌پزشکی با اشاره به این‌که استفاده از گیاه مریم نخودی در طب سنتی سابقه‌ای طولانی دارد، عنوان کرد: این گیاه در درمان سرماخوردگی، تقویت دستگاه گوارش، رفع اسهال، تسکین درد ناحیه قفسه سینه، سر درد، مشکلات قاعدگی، کاهش کلسترول و تری‌گلیسیرید و ... کاربرد فراوانی دارد.
رئیس جامع پزشکی متخصصان داخلی ایران گفت: مراکزی در مغز انسان، وجود دارد که تا یک میزانی شروع درد را تحمل می‌کند و بعد با قرص‌های مسکن خیلی ضعیف هم می‌توان آن را تسکین داد. این مراکز بیشتر در نخاع و بصل‌النخاع هستند. اگر درد کم کم، قوی و ادامه‌دار باشد و مزمن شود ممکن است به این دارو‌های ضعیف، جواب ندهد و مجبور هستیم از دارو‌های مخدر یا قوی‌تر استفاده کنیم که این مراکز درد را از بین ببرد یا به اصطلاح ساکت کند و ما بتوانیم درد را تحمل کنیم و در واقع درد را احساس نکنیم.
از مهمترین خواص ترخون کاهش درد دندان و لثه است و جویدن ترخون موجب جلوگیری از خونریزی لثه و التیام زخم‌های دهان می‎ شود؛ وجود ماده‌ای موسوم به اوژنول در سبزی ترخون علت تسکین درد دندان است.
از درد‌های عضلانی گرفته تا رگ به رگ شدن تا سردرد و موارد دیگر دانستن زمان استفاده از یخ یا زمان استفاده از گرما می‌تواند باعث بهبودی شما شود و درد را تسکین دهد.
یکی از پرکاربردترین عرقیات گیاهی برای افراد میانسال و سالمندان عرق نعناع است که برای تسکین درد‌ها و بیماری‌های گوارشی مانند نفخ، اسهال، تهوع و معده درد که بسیاری از سالمندان به آن دچار هستند به شکل عرق و دمنوش به کار می‌رود.
آیت الله مصطفی محقق داماد نوشت:دروقوع این حوادث به دنبال خاطی گشتن وحتی به مجازات خاطیان رده‌های پایین بسنده کردن نه درد وسوزعمومی را تسکین می‌بخشد ونه امیدی به عدم تکرارنظیر ان ایجاد میکند. زیرا این حوادث معلول است وباید درجستجوی علت‌ها بود.
روغن نعناع، ​​گرفتگی‌های دردناک و نفخ را که از علائم سندرم روده تحریک‌پذیر هستند، تسکین می‌دهد. چای نعناع یک تسکین‌دهنده خوب برای ناراحتی‌های گاه‌به‌گاه شکم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ