دماوند- رئیس اداره محیط زیست دماوند از آغاز عملیات اجرایی ساماندهی دریاچه «تار» در این شهرستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: عملیات اجرایی نیروگاه کارون آغاز شده و ساخت اجزا و قطعات آن در صنایع کشور در حال امضای قرار داد است.
اراک- آیین کلنگ زنی اولین سردخانه استراتژیک پلاسمای غرب و جنوب غربی کشور با ظرفیت ۶۰ هزار لیتر در اراک آغاز شد.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور خواستار صدور دستور توقف عملیات اجرایی احداث این پتروشیمی شد.
اصفهان- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی فاز تصفیه شیرابه با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان خبر داد.
نیروهای ویژه ، بین نیروهای نظامی به افرادی گفته‌می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌بوده، و در عملیات های خاص، حضور می یابند. این نیروها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می کنند.تیپ ۶۵ نیروهای ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیروهای ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است.
نیروهای ویژه ، بین نیروهای نظامی به افرادی گفته‌می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌بوده، و در عملیات های خاص، حضور می یابند. این نیروها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می کنند.تیپ ۶۵ نیروهای ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیروهای ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گلستان از آغاز عملیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد.
عملیات اجرایی مرحله دوم توسعه لایه‌های نفتی پارس جنوبی با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران آغاز شد.
رئیس فدراسیون در پایان گفت: وظیفه فدراسیون ساماندهی روندهای آتی است. در این باره، جلساتی هم به زودی و به سرعت با مدیران مرتبط در باشگاه‌ها گذاشته خواهد شد تا نحوه اجرای این طرح را با هماهنگی خود آن‌ها به سرمنزل مقصود برسانیم و عملیاتی کنیم.
منصور بیجار بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح ملی که از مهر ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شد شامل سامانه آبگیر و تأسیسات شیرین سازی و نمک زدایی برای ظرفیت نهایی۲.۴ میلیون متر مکعب در روز آب شیرین، سامانه انتقال آب به طول خط ۷۱۸ کیلومتر در سیستان و بلوچستان برای ظرفیت ٢٨٠ میلیون متر مکعب در سال، اجرای مسیر و تونل برای احداث سه خط لوله برای ظرفیت نهایی انتقال ٨٠٠ میلیون متر مکعب آب در سال و احداث نیروگاه سیکل ترکیبی یک‌هزار مگاواتی برای تأمین انرژی بوده است.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش جهت یابی (کار با نقشه قطب نما و جی پی اس)، گشتی شناسایی برد کوتاه، متوسط و بلند، تیراندازی با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین، اجرای هلی برن و نحوه استقرار در زمین، اجرای تاکسیرد، هدف زنی در شب و روز.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌ می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌ بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش آشنایی با انواع برف و بهمن شناسی، آشنایی با ابزار جستجو و نجات دربرف، آشنایی صحیح از میله سونداژ در جستجو و نجات، تیراندازی دربرف با اسکی پرحرکت، انواع سرمازدگی، نحوه تهیه پناهگاه‌های برفی، اجرای راهپیمایی بردمتوسط و بررسی وضعیت محیط درشب، شناسایی منطقه کمپ چریکی و ایجادکمپ چریکی، آموزش اسکی.
رئیس گمرک ایران در مراسم رونمایی از اجرای فرآیند سیستمی ابلاغ الکترونیکی در سامانه جامع امور گمرکی بر هوشمندسازی فعالیت ها در رویه های مختلف گمرکی تاکید کرد.
عملیات اجرایی فاز اول پروژه سامان‌دهی حفاظتی و مرمت مجموعه تابلوهای نقاشی، بافته‌ها و مبلمان تاریخی کاخ موزه صاحبقرانیه آغاز شد.
امروز سرویس امنیت فدرال روسیه، شهروندی اوکراینی که در قالب پناهجو دو سامانه دوش پرتاب را از مرز استونی وارد خاک روسیه کرده بود، قبل از اجرای عملیات بازداشت کرد.
مجری طرح آبرسانی به سنندج از پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی عملیات اجرایی سامانه انتقال آب به سنندج خبر داد و گفت: این طرح بزرگ آبرسانی به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
اگرچه کارگروهی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رصد این اقدام ارزشمند دولت و مجلس در این آیین نامه در نظر گرفته شده و مسئول اجرای این آیین نامه نیز بالاترین مقام اجرایی هر دستگاهی در نظر گرفته شده اما باید در نظر داشت که با توجه ابعاد بسیار عظیمی که این ردیف می‌تواند داشته باشد، انتظار می‌رود این موضوع در قالب یک سامانه شفاف عملیاتی شود و مشخص باشد دستگاه‌ها برای چه اثری چه میزان هزینه می‌کنند؟
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد برای ۶ میلیون اشخاص مشمول قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان کارپوشه ویژه تبادل اطلاعات ایجاد کرده است.
شهردار منطقه ۱۳ از اجرایی شدن عملیات گسترده آسفالت و ساماندهی معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم به مساحت بیش از ۵۰ هزار متر مربع همزمان با اجرای طرح خدمت خبر داد.
منصوری ادامه داد: در این جلسه گزارشی نیز از اماکنی که در شهر تهران ساختارشکنی می‌کنند همچون برخی کافه‌ها و رستوران‌ها که با اهدافی خاص در اطراف دانشگاه‌ها شکل گرفته‌اند و ارتباط آن‌ها با ساختارهای بیگانه رصد شده، ارائه شد که برای ساماندهی آن‌ها به زودی طرحی عملیاتی اجرایی خواهد شد.
سخنگوی صمت گام دوم ساماندهی بازار لوازم یدکی را شامل ۱۵۰ قلم ذکر کرد که پس از اتمام عملیات اجرایی مرحله اول آغاز خواهد شد. وی گفت روی دیگر سکه حذف قاچاق لوازم یدکی دادن بازاری به ارزش ۴ میلیارد دلار به قطعه سازان است که باید از این فرصت بخوبی استفاده شود.
فردین آقابزرگی کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا خودرو در بورس کالا عرضه نمی‌شود، اظهارداشت: با توجه به فاصله قیمتی که خودرو در درب کارخانه تا بازار آزاد دارد، این موضوع یک رانت عظیمی را ایجاد کرده که باعث جذابیت بازار خودرو شده، حال مسئولان تصمیم گرفته‌اند برای از بین بردن این رانت خودرو را در بورس کالا عرضه کنند، اما به اعتقاد بنده این اقدام نیز نمی‌تواند باعث سروسامان دادن به وضعیت بازار خودرو شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ