اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد نوراللهی در اولین بازی الوحده امارات در لیگ قهرمانان کشورهای عربی، برای این تیم فیکس بازی می‌کند.
محمد مهاجری نوشت: این روز‌ها هیچ خبری در باره انتخابات مجلس خبرگان که قرار است همزمان با انتخابات مجلس دوازدهم برگزار شود از سوی مقامات رسمی منتشر نمی‌شود. با این حال اتفاقاتی در سکوت خبری در دست انجام است و جریان خالص‌ساز سرگرم تهیه لیست‌های انتخاباتی خود است.
احمد نوراللهی بعد از جدایی از شباب الاهلی به تیمی دیگر در امارات پیوست.
باشگاه الوحده امارات به صورت رسمی جذب احمد نوراللهی هافبک تیم ملی ایران را تایید کرد.
احمد نوراللهی تیم جدید خود را رونمایی کرد و از قهرمان لیگ امارات جدا شد.
پیتسو موسیمانه با حضور در امارات، به صورت رسمی کار خود را به عنوان سرمربی جدید الوحده آغاز کرد.
احمد نوراللهی با انتشار یک استوری رسما از تیم شباب الاهلی امارات خداحافظی کرد.
طبق اعلام روزنامه البیان امارات، احمد نوراللهی رسما با الوحده قرارداد امضا کرده است و در فصل جدید لیگ امارات با پیراهن این تیم به میدان می‌رود.
باشگاه شباب الاهلی به طور رسمی با هافبک ازبکستانی خود قرارداد بست.
در حالی که از الوحده به عنوان مقصد قطعی احمد نورالهی در لیگ ادنوک نام برده می‌شود، این باشگاه سرمربی جدید خود را انتخاب کرد.
سایت رسمی باشگاه استقلال تصویری از احمد خمینی در بازی فینال جام حذفی منتشر کرد.
زیدآبادی نوشت: اگر گوش شنوایی برای شنیدن هشدار وحشت‌انگیز یک مقام رسمی هم در بین نهاد‌های تصمیم‌گیر کشور پیدا نمی‌شود، صدالبته که دیگر آنچه به جایی نرسد فریاد امثال ماست!
با اعلام کانال رسمی باشگاه باشگاه استقلال سرانجام پس از ماه‌ها پرونده بدهی این باشگاه به سرمربی ایتالیایی بسته شد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادداشتی که در کانال اجتماعی خود در پیام‌رسان‌های بومی منتشر کرده است در واکنش به اعلام رسمی شهادت حاج احمد متوسلیان پس از ۴۱ سال نوشت: متوسلیان زنده است مادامی که آرمان آزادی قدس زنده است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادداشتی در واکنش به اعلام رسمی شهادت حاج احمد متوسلیان پس از ۴۱ سال نوشت: «متوسلیان زنده است، مادامی که آرمان آزادی قدس زنده است.»
در دیدار نوروزی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده معظم شهید متوسلیان، خبر شهادت ایشان به طور رسمی اعلام شد.
سرانجام پس از ۴١سال، یک مقام رسمی، رسما خبر شهادت حاج احمد متوسلیان را اعلام کرد!
فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی گفت: احمدآقا هیچ‌وقت مسئولیت رسمی نداشتند و برای همین نتوانستند فعالیت خودشان را تبیین کنند. این یک خلأ است و بیت امام هم نتوانستند هنوز این وظیفه را نسبت به پدرشان و احمدآقا درست انجام دهند؛ فردی که در تمام تصمیمات نظام حضور دارد ولی نمی‌توانند تبیین کنند که ایشان چگونه اثرگذاری کرده است.
چند ساعت پیش "احمد الصحاف" سخنگوی وزارت خارجه عراق در گفت وگو با خبرگزاری رسمی این کشور (واع) گفت که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران در سفری رسمی امروز (سه‌شنبه) به بغداد می‌رود.
یازدهمین اجلاسیه رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری صبح امروز سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ با حضور اعضا و به ریاست آیت الله احمد جنتی در ساختمان مجلس قدیم در حال برگزاری است .
مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال ایران با حضور به جای احمد نوراللهی دومین جام جهانی خود را رسما کلید زد.
احمد الصحاف، سخنگوی رسمی وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای تاکید کرد: حادثه‌ای که منجر به کشته شدن یک دانشجوی عراقی در شهر اهواز در جمهوری اسلامی ایران شد را با جدیت پیگیری کردیم.
احمد نوراللهی در تماسی که با نزدیکان خود داشته، نگرانی‌ها را به طور کامل برطرف کرده است. او به دوستان خود گفته که جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد و او می‌تواند بعد از بررسی‌های جدید خیلی زود به زمین برگردد، در بازی‌های رسمی شرکت کند و در جام جهانی هم به میدان برود
دهمین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۱ به ریاست آیت‌الله احمد جنتی و با حضور اعضای این مجلس آغاز بکار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ