سهراب مرادی و کیانوش رستمی ستاره‌های سابق تیم ملی وزنه برداری ایران سرنوشت متفاوتی را در پایان دوره کاری خود رقم زدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روزگاری نه چندان دور آب چشمه‌علی از محله علایین می‌گذشت و سبزه‌زار‌های محله را جانی دوباره می‌داد. بیشتر زمین‌های کشاورزی این محله از همین چشمه سیراب می‌شد و کشاورزی رونق داشت. رستم صنوبری می‌گوید: «وقتی تفکیک اراضی شد آب چشمه‌علی را هم از ما گرفتند و کشاورزی ما از رونق افتاد. ساختمان‌ها یکی پس از دیگری بنا شد و آلودگی‌های زندگی شهری مهمان همیشگی محله شد.»
کمتر از دو ماه دیگر مسابقات وزنه‌برداری قهرمان جهان به میزبانی ریاض عربستان در غیاب کیانوش رستمی و سهراب مرادی و با حضور مدعیان جوان برگزار خواهد شد.
سهراب مرادی و کیانوش رستمی ستاره‌های سابق تیم ملی وزنه برداری ایران سرنوشت متفاوتی را در پایان دوره کاری خود رقم زدند.
کیانوش رستمی با یک تصمیم اشتباه و سهراب مرادی به خاطر مصدومیت نتوانستند سومین المپیک خود را تجربه کنند.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری با اشاره به اتفاقات رخ داده در رکوردگیری تیم ملی، از خداحافظی سهراب مرادی وزنه بردار سنگین وزن ایران خبر داد و به صورت رسمی خط خوردن کیانوش رستمی را تایید کرد.
عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری معتقد است در مورد کیانوش رستمی و سهراب مرادی باید تصمیم عاقلانه گرفته شود.
عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری معتقد است در مورد کیانوش رستمی و سهراب مرادی باید تصمیم عاقلانه گرفته شود.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران می گوید سهراب مرادی و کیانوش رستمی به خواسته کادرفنی در مسابقات آسیایی وزنه زده اند.
۱۷ وزنه بردار برای حضور در ترکیب تیم ملی ایران، اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی با هم به رقابت می‌پردازند.
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
مدرس خیابانی اعلام کرد که شناورهای شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای حمل و جابه‌جایی کالاهای تجار ایرانی به مقصد بنادر ونزوئلا در بازه زمانی هفته پایانی بهمن ماه امسال، آماده هستند.
«سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز شب گذشته با اشاره به تغییرات جدی مدیریتی در وزارت راه، گفت که گزینه پیشنهادی برای جانشینی رستم قاسمی یکشنبه آینده (ششم آذر) به مجلس معرفی می‌شود.
«سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز شب گذشته با اشاره به تغییرات جدی مدیریتی در وزارت راه، گفت که گزینه پیشنهادی برای جایگزینی رستم قاسمی یکشنبه آینده (ششم آذر) به مجلس معرفی می‌شود.
در کنار مهرداد بذرپاش، نام افرادی مانند علی نیکزاد، سعید محمد، مسعود میرکاظمی و سیدمهدی هاشمی نیز مطرح شده است.
خبرگزاری تسنیم از استعفای وزیر راه و شهرسازی از سمت خود خبر داد و اعلام کرد که هنوز منابع رسمی این خبر را تایید نکرده‌اند.
سهراب مرادی و کیانوش رستمی به دلایل مختلف از اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی خارج شدند.
اما شاید سوال این باشد که چرا اگر علی ارسلان توانایی رسیدن به مدال طلای جهان را داشت این اتفاق با او در دورانی که می‌توانست با پرچم ایران در مسابقات جهانی حاضر شود رخ نداد؟
در زیر پوست اخبار مرتبط با دستگیری مشاور ارشد وزیر راه و شهرسازی، ماجرا‌هایی جریان دارد که شاید اطلاعات چندانی از آن در دسترس عموم نباشد. برخی از تحلیلگران امور سیاسی معتقدند که این حوادث تبعات انشقاقی است که میان اصولگرایان بعد از انتخابات سال ۱۴۰۰ شکل گرفته است.
مدتی بود که در محافل غیر رسمی خبری و شبکه های اجتماعی سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعاهای مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می شد. این ادعاها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان بی ارتباط با این موضوع نیست.
اردونشینان تیم ملی وزنه برداری در حالی مشخص شدند که نام سهراب مرادی و کیانوش رستمی هم در فهرست دعوت شدگان به اردو وجود دارد.
رودبار- ۲ هزار اصله کاج طی یک دهه گذشته در بوستان کاج رستم آباد قطع و به تاراج رفته است و در این میان شهرداری و منابع طبیعی تقصیر را به گردن یکدیگر می اندازند.
دیروز رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی ، در توییتی به انتقادهای همتی از دولت رئیسی پاسخ داد. همتی رئیس پیشین بانک مرکزی هم امروز پاسخ او را داد.
دیروز رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، در توییتی به انتقاد‌های همتی از دولت رئیسی پاسخ داد. همتی رئیس پیشین بانک مرکزی هم امروز پاسخ او را نوشت.
فعالان بازار ارز در اولین روز هفته شاهد نوسان افزایشی نرخ دلار و یورو در صرافی های بانکی و مجاز بودند. این در حالی است که نرخ دلار در بازار آزاد همچنان در کانال سی هزار تومان در نوسان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ