سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران ۳۱ بازیکن را به نخستین اردوی آماده‌سازی این تیم در سال ۱۴۰۲ دعوت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین مهلت ارسال صورت‌حساب‌ الکترونیکی به سامانه مودیان ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۲ است.
ثبت‌نام دانش‌آموزان ساکن در مدارس محدوده مرزی مناطق آموزش و پرورش به‌ویژه در کلانشهر‌ها با هماهنگی ستاد‌های ثبت‌نام مناطق همجوار امکان‌پذیر است.
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همه ۳۱ اقدامی که در سند تحولی دولت در حوزه ایثارگران مطرح شده است تبدیل به برنامه عملیاتی شده است.
طبق برنامه ژوزه مورایس سپاهان در لیگ بیست‌وسوم با چند تغییر پا به مسابقات خواهد گذاشت.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف ۳۱ کیلو و ۱۸ گرم انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: در این رابطه ۴۴۰ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
از آنجایی که سهمیه بازیکنان خارجی در فصل جدید افزایش پیدا کرده، در صورت محول شدن هدایت تیم استقلال به جواد نکونام پیش بینی می شود، این مربی۲، ۳بازیکن از لالیگا به ترکیب تیم اضافه کند.
شاهرود- رئیس اداره جهاد کشاورزی شاهرود با اشاره به پیش‌بینی برداشت ۳۱ هزار تن زردآلو از باغات شهرستان، گفت: بیشتر حجم این میوه به مصرف تازه خوری می‌رسد.
بازیکن ۳۱ ساله پیشین الظفره به اولین خرید فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء تبدیل شد.
رئیس اداره ترویج و رویدادهای دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: در حال حاضر ۳۱ رویداد گردشگری استان‌های کشور برای ثبت و اجرا در تقویم و سامانه رویدادهای گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی آماده هستند.
بر خلاف شایعات مطرح شده امیر حسین اسفندیار از اورال اوفا برای تمدید قرارداد با این باشگاه پیشنهاد دارد.
اردوی تیم ملی هندبال مردان ایران با حضور ۳۱ بازیکن برگزار خواهد شد.
وسلین وویوویچ ۳۱ هندبالیست را که ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه‌اند، به اردوی تیم ملی هندبال مردان دعوت کرد.
قلعه‌نویی ۳۲بازیکن را به تیم‌ملی فراخواند؛ حذف قایدی و عابدزاده
مریم آزمون از ۳۱ بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت کرد.
با مصوبه مجلس شورای اسلامی، ۳۱ هزار میلیارد تومان به صورت حداقل ماهانه یک دوازدهم به حساب ملی پیشرفت و عدالت نزد خزانه داری کل کشور به نام وزارت امور اقتصادی و دارایی واریز می‌شود.
یکی از دلخراش‌ترین مرگ‌هایی که به‌واسطه زلزله ترکیه شنیده شد فوت کریستین آتسو ۳۱ ساله ستاره تیم هاتای اسپور ترکیه بود. روز گذشته رسانه‌های غنایی اعلام کردند که پیکر بی‌جان این بازیکن هم از زیر آوار خارج شده است. این وینگر ۳۱ ساله غنایی سابقه بازی در پورتو، چلسی، نیوکاسل و مالاگا را دارد و در هاتای اسپور نیز فقط سه بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند تا دوران فوتبالی او به تراژیک‌ترین حالت ممکن خاتمه یابد.
رمضانی گفت: ۳۱ واحد جدید نیروگاه حرارتی از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون به ظرفیت چهار هزار و ۶۹۵ مگاوات برای کمک به کاهش خاموشی‌ها و ایجاد برق پایدار درشبکه سراسری وارد مدارشده است.
تقویت مسجدسلیمان با ۳بازیکن لیگ یکی!
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از پیشرفت ۳۳ درصدی عملیات اجرایی احداث ۳۱ ایستگاه شتاب‌نگاری در اطراف پایتخت خبر داد.
۳۱ استان کشور درگیر حوادث جوی ناشی از سرمای بی سابقه شده است. رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا می‌گوید، بارش‌ها تا آخر هفته ادامه دارد ولی جبران خشکسالی نخواهد بود.
وحدت هنانوف، فرشاد فرجی و حامد پاکدل سه بازیکنی هستند که در پوستر پرسپولیس دیده می‌شوند و احتمال حضور آنها در ترکیب اصلی زیاد است.
انصاری که به تازگی ۳۱ ساله شده حالا باید تصمیم مهمی را درباره آینده فوتبالی خود بگیرد. این بازیکن به اعتقاد خودش از نظر جسمانی مشکلی برای ادامه فوتبال و حضور دوباره در مستطیل سبز ندارد، اما از طرف دیگر او می‌تواند با خداحافظی از فوتبال به مربیگری نیز بپردازد و یکی از جوان‌ترین مربیان فوتبال ایران لقب بگیرد.
اردوی آماده سازی تیم فوتبال زیر ۲۰ سال با حضور ۳۱ بازیکن پیگیری می شود.
سپاهان جای نورافکن ۳بازیکن پرسپولیس را می‌خواهد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ