آریگو ساکی گفت تیم‌های ایتالیایی سخت دنبال مهاجم نوک هستند، اما یک عامل مهم در موفقیت مهاجم‌ها را نادیده می‌گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: حوزه حمل و نقل جاده‌ای تلاش کرد تا تأمین مالی مورد نیاز را تسریع دهد اما عدم تأمین منابع مالی، جدی ترین مشکل رونق تولید داخلی است.
شاهرود- بالگرد اورژانس هوایی شاهرود به دلیل قرارگیری در میانه راه کریدور ترانزیتی و مسافری تهران - مشهد یکی از پر ترافیک‌ترین اورژانس‌های کشور است.
عجیب‌تر این که؛ همین کویت که اکنون برای ایران خط و نشان می‌کشد و ادعای مالکیت بر میدان گازی آرش را مدام تکرار می‌کند، در سال‌های ریاست جمهوری آقای خاتمی قبول داشته که ایران در این میدان گازی سهم دارد و بر اساس همین باور نیز، مقامات کویتی به ایران سفر کرده و تلاش کردند مسئله را حل کنند. اما تغییر رویکرد کویت و توضیحی که اخیرا با کمک کشور‌های دیگر ارائه می‌دهد نشان دهنده این است که خود عربستان و کویت نیز می‌دانند که ایران در این میدان گازی سهم دارد. اگر این کشور‌ها معتقدند ایران هیچ سهمی ندارد چرا مدام در این خصوص توضیح می‌دهند؟ بنابراین فقط به دلیل ادعای ایران نیست که جواب می‌دهند، بلکه خود نیز بر سهم ایران واقفند.»
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید به دلیل بحث تحریم‌ها، خود فیفا باید برای آمدن کمک داور ویدئویی به ایران کمک کند.
رسانه‌های ایتالیایی خبر داده‌اند که به دلیل نگرش مدیران پورتو، تیم میلان از تلاش برای جذب مهدی طارمی دست کشیده است.
تراکتورسازی کشور سال گذشته به دلیل قطعی برق نتوانست به تعهدات خود به ۴ هزار کشاورز برای تحویل تراکتور عمل کند.
آریگو ساکی گفت تیم‌های ایتالیایی سخت دنبال مهاجم نوک هستند، اما یک عامل مهم در موفقیت مهاجم‌ها را نادیده می‌گیرند.
فدراسیون فوتبال برزیل پس از مدت‌ها تلاش و پافشاری بالاخره موفق شدند کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی بعدی این تیم انتخاب کنند.
این شبکه به دلیل وابستگی امنیتی به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و تلاش رسمی برای بازتولید آشوب و جنگ داخلی در ایران، توسط وزارت اطلاعات به عنوان شبکه‌ای تروریستی تلقی شده بود که گفته می‌شود با توافق میان ایران و عربستان، عوامل این شبکه تلاش داشتند تا از طریق رژیم صهیونیستی به تأمین مالی خود بپردازند.
تیک تاک دیروز شکایتی علیه ایالت مونتانا به دلیل ممنوعیت استفاده از اپ چینی ثبت کرد. مونتانا نخستین ایالتی است که این اپ اشتراک گذاری ویدئو کوتاه را به طور کامل ممنوع می کند.
موندودپورتیوو خبر از تلاش های جدید بارسلونا برای تمدید با سرخیو بوسکتس داد. در شرایط اقتصادی فعلی، یافتن جانشین برای کاپیتان تقریبا غیرممکن به نظر می رسد.
کاسمیرو، هافبک باتجربه منچستریونایتد، در دیدار امشب مقابل کریستال پالاس به دلیل حرکت خطرناکش در هنگام درگیری با حریف از بازی اخراج شد.
بازماندن و ترک تحصیل دارای تبعات قابل‌توجه در سطوح مختلف فردی و جامعه است؛ به همین دلیل تلاش برای از میان بردن آن از اهمیت بالایی برخوردار است. مرکز پژوهش‌های مجلس پیشنهاد می‌کند در زمینه سوادآموزی با توجه به ترکیب ناکارآمد، تشکیل نامنظم جلسات، نبود ضمانت اجرای مصوبات و عدم‌حضور نهادهای موثر و سیاستگذاری متمرکز و عدم‌توجه به اقتضائات محلی، باید اصلاحات ساختاری در شورای پشتیبانی سوادآموزی اجرا شود.
سردار شریف گفت: دشمن امروز دریافته است که دلیل همه ناکامی‌های آنان در این سال‌ها تدابیر ولی فقیه است به همین علت تمام هجمه آنها در اغتشاش‌های اخیر به سمت رهبر معظم انقلاب طراحی شد.
یک رسانه هلندی اعلام کرد تلاش برای گفتگو با «یورگن لوکادیا» مهاجم جدا شده از پرسپولیس بی نتیجه بوده است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در طول ۴۴ سال گذشته شیاطین برای مبارزه با انقلاب اسلامی تلاش بسیاری کردند و حدود ۷۰ روز است دشمنی جدید به فرماندهی آمریکا بزرگ در درون و بیرون به دنبال شکل جدیدی از دشمنی هستند.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: با توجه به این که تیم ملی گلبال مردان به دلیل عدم کسب سهمیه دو دوره حضور در پارالمپیک را از دست داده است، سعی داریم این بار حضور خود را در پارالمپیک پاریس مسجل کنیم.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: با توجه به این که تیم ملی گلبال مردان به دلیل عدم کسب سهمیه دو دوره حضور در پارالمپیک را از دست داده است، سعی داریم این بار حضور خود را در پارالمپیک پاریس مسجل کنیم.
معاون محیط طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: آورده تالاب شادگان از رودخانه جراحی است که عنوان می‌شود این رودخانه به دلیل پایین بودن تراز آب، آب ندارد. همه تلاش ما این است که حداقل آبی وارد تالاب بین‌المللی شادگان شود و آب را در این تالاب رهاسازی کنیم. هر چند اکنون روزانه میزان آبی وارد تالاب می‌شود، اما این آب، تنها مقداری از نیاز آبی تالاب است.
علیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ مجبور به ترک زمین در بازی با اشتروم گراتس شد.
دارنده مدال برنز رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان معتقد است با تلاش و تمرین بیشتر و رفع اشتباهات تاکتیکی و تکنیکی در مبارزات می‌توان دوباره بر قله کشتی جهان ایستاد.
تیم امید به دلیل در اختیار نداشتن بازیکنان در بازی های اسلامی کشور ترکیه شرکت نکرد.
رئیس جمهور ترکیه بر این باور است که از معادلات اقتصادی در منطقه کنار گذاشته شده است و به نوعی طی این مدت استانبول را نادیده گرفته‌اند. به همین دلیل الان در تلاش است که به نوعی مانع از توافق ‌های اقتصادی میان اسرائیل و یونان و قبرس شود
مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، مهمترین مشکل خود را بسته بودن پنجره نقل و انتقالات عنوان کرد و گفت: با تلاش باشگاه و دوستان این مشکل رفع شد و فردا با آرامش در میدان حاضر شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ