وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار «ایساکا امام» دبیر کل دی هشت، سازمان دی هشت را یک ساز و کار مفید منطقه‌ای توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصغر رحیمی که پیش از این به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون تکواندو فعالیت می کرد، با حکم رئیس فدراسیون به سمت دبیرکل منصوب شد.
اصغر رحیمی که پیش از این به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون تکواندو فعالیت می‌کرد، با حکم رئیس فدراسیون به سمت دبیرکل منصوب شد.
اصغر رحیمی که پیش از این به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون تکواندو فعالیت می کرد، با حکم رئیس فدراسیون به سمت دبیرکل منصوب شد.
تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر عدم حمایت از نامزدی وزیر دفاع انگلیس برای دبیرکلی ناتو، لندن را دلسرد کرد.
چند مقام آگاه اعلام کردند که احتمال تمدید دبیرکلی «استولتنبرگ» در ناتو برای یک سال دیگر وجود دارد.
نخست‌وزیر دانمارک امروز با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار می‌کند.
رقابت برای تصدی ریاست ناتو در دور بعدی در حال داغ شدن است. اما این مسابقه و رقابت عمدتاً در پس پرده رخ می‌دهد و هنوز هیچ نشانه‌ای از فرد برنده وجود ندارد.
دبیرکلی یک ایرانی در فدراسیون جهانی کلیستنیکس و ورزش‌های خیابانی
با حکم رئیس فدراسیون تکواندو، اصغر رحیمی به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون تکواندو منصوب و مشغول به کار شد.
آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد روز دوشنبه از کشورهای ثروتمند خواست تا برای به صفر رساندن انتشار گاز دی اکسید کربن تا سال ۲۰۴۰، تلاش کنند.
«اوانا لونگسکو» سخنگوی ناتو (سازمان پیمان آتلانتیک شمالی) گفت: ماموریت استولتنبرگ به عنوان دبیر کل ناتو تاکنون سه بار تمدید شده و او تا پایان دوره ماموریت خود در مجموع برای ۹ سال در این پست فعالیت خواهد کرد.
علی‌رغم وجود برخی شایعات برای تغییر دبیرکل فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی در حال رسیدگی به امورات سازمانی خود است.
سرپرست دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک که بعد از حدود دوماه از ادامه همکاری با این کمیته بازماند با درخواست رئیس کمیته ملی المپیک با این مجموعه همکاری خواهد داشت.
بعد از گذشت حدود دو ماه از برگزاری انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، سرپرست دبیری این کمیته از مسئولیتش کنار رفته در حالیکه جایگزینی برای وی تعیین نشده است.
داود پرهیزکاری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ایران در خصوص برنامه تیم ملی پیش از حضور در جام جهانی اطلاع‌رسانی کرد.
حکم سرپرست دبیرکلی و بازگشت حسینی به فدراسیون
داود پرهیزکاری به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال گفت: تیم جدید آمده و باید این اختیار را داشته باشند هر کسی را می‌خواهند به عنوان دبیرکل معرفی کنند. در این مدت کارهای سخت زیادی داشتیم
به احتمال فراوان داوود پرهیزگار به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال انتخاب و معرفی خواهد شد.
کامرانی‌فر از دبیرکلی فدراسیون فوتبال استعفا داد
اگرچه سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک بازنشستگی خود را تکذیب می‌کند اما حکم صادر شده از طرف وزارت ورزش بر بازنشستگی وی تاکید دارد.
اگرچه سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک بازنشستگی خود را تکذیب می‌کند اما حکم صادر شده از طرف وزارت ورزش بر بازنشستگی وی تاکید دارد.
هادی کردی طی حکمی از سوی رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به عنوان دبیر کمیته جودو فراکسیون منصوب شد.
مدت‌ها است که سخن از ورود استارتاپ‌ها به بورس مطرح است. شهریور ماه سال ۹۹ بود که فرهاد دژپسند وزیر وقت اقتصاد و دارایی، از عرضه اولیه سهام استارتاپ‌های دیجی‌کالا، کافه‌بازار، تپسی، شیپور و فیلیمو خبر داد، اما تا به امروز این اتفاق رخ نداده است. تپسی نزدیک‌ترین استارت آپ به عرضه اولیه می‌باشد. چرا هنوز عرضه اولیه تپسی اتفاق نیفتاده است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ