کارگران ساختمانی حاضر در پروژه نوسازی نوکمپ از حضور در این ورزشگاه تاریخی نهایت استفاده را می برند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره‌های خط دروازه فصل پیش در لیگ برتر و‌لیگ یک روزهای سختی را در این فصل پشت سر می‌گذرانند.
انتشار چند تصویر زیبا بعد از مسابقه نیمه‌نهایی اسپانیا و سوئد توجهات زیادی را در فضای مجازی به خود جلب کرد.
کوچ دسته جمعی ستاره‌های فوتسال به سمت فوتبال، خبر از روزهای نه چندان درخشان برای آینده فوتسال زنان می‌دهد.
چلسی به دنبال جذب رایان چرکی، پدیده فرانسوی باشگاه لیون است. مدیران باشگاه انگلیسی معتقدند او در آینده به ستاره‌ای در حد روزهای اوج ادن هازارد تبدیل می‌شود.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید چلسی، به ستاره‌های این تیم هشدار داد که باید بالاترین کیفیت خودشان را به نمایش بگذارند.
امام جمعه مشهد: دولت در همین روز‌های اخیر، ۸۰ هزار تومان بر یارانه دهک‌های ضعیف‌تر افزود و اعلام کرد که این رقم ما به ازای تورم است. این چه‌کاری است؟ اعلام رسمی این موضوع یک پیام صریح خطاب به اقشار و آحاد مختلف ملت داشت و آن این بود که امسال هم قرار نیست سفره‌های شما رنگ ثبات و آرامش را به خود ببیند. این کار‌ها نادرست است.
مبحث تست پزشکی و آزمایشاتی که بازیکنان پیش از پیوستن به باشگاهی جدید باید پشت سر بگذارند، این روزها به بحث داغی تبدیل شده است.
استفانو پیولی در دیدار میلان با کرمونزه به چهار یا پنج بازیکن تیمش استراحت خواهد داد؛ چرا که میلان در روزهای آینده دو مسابقه حساس با غول‌های ایتالیا خواهد داشت.
جنجال‌های داوری، مربیان شاکی، گل‌های تعیین کننده و ستاره‌های سرنوشت‌ساز در ...
این روزها همه در اروپا از استعدادهای یک فوتبالیست با نامی پیچیده متحیر شده‌اند.
این روزها حواس بسیاری از طرفداران ستاره‌های ورزشی به عربستان است، فوتبالی‌ها که محو تماشای کریس رونالدو در النصر هستند و ممکن است سر و کله لئو مسی هم در الهلال پیدا شود و انگار همه سوپر کاپ‌های اروپا هم قرار است به زودی در صحرای عربستان خانه کنند.
یکی از رمزهای موفقیت استقلال در این فصل همدلی و اتحاد حاکم بر این تیم بوده است.
یکی از ستاره‌های سابق آرسنال با ستایش از کاپیتان این روزهای تیم، مارتین اودگارد، می‌گوید او به زودی صاحب توپ طلا خواهد شد.
سرمربی گل‌گهر که طی فصول اخیر توانسته ستاره‌های اسبق سرخابی که به شکلی از این تیم‌ها کنار گذاشته می‌شوند را به روزهای خوب گذشته برگرداند، این بار تبریزی را در قامت ستاره تیم خود می‌بیند.
پرسپولیس این روزها به شدت به جواهر خود می‌نازد و امیدوار است بعد از سال‌ها ستاره‌های از دل این باشگاه سرنوشت را در دست بگیرد.
سازه‌های عظیم باستانی در مناطق دورافتاده مثل قطب جنوب، همیشه محل تئوری‌های مختلف بوده‌اند. اهرام مصر یکی از این سازه‌های کم‌نظیر است، ولی باید به این نکته توجه داشت که هنگام ساخت آن‌ها در بیش از ۴ هزار سال قبل مصر غنی‌ترین تمدن کل کره زمین تلقی می‌شد.
سرمربی تیم ملی برزیل این روزها با فشارهای زیادی روبروست که او را متهم به استفاده از بازیکنان مصدوم و به خطر انداختن سلامتی‌ آنها کرده اند.
موضوع پاداش اهدایی به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، به یکی از حواشی جذاب این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است.
علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال اروپا به به برایتون پیوست ولی مدیران این باشگاه در روزهایی که این تیم شرایط خوبی نداشت پشت گراهام پاتر ایستادند.
ماریو مانژوکیچ، مهاجم سابق یوونتوس، مدعی شد این تیم دوباره به روزهای اوج باز خواهد گشت.
دله آلی، ستاره سابق فوتبال انگلیس، در حال سپری کردن بدترین روزهای دوران ورزشی خود است.
جنازه کودک ۷ ساله بین اسباب بازی‌ها پیدا شد!
در روز‌های گذشته یکی از ستاره‌های جوان و جنجالی استقلال، از این تیم کنار گذاشته شد.
در روزهایی که بسیاری از خانواده‌ها برای تهیه مایحتاج زندگی مشکل دارند و گرانی‌ها باعث شده که حقوق و درآمد برخی اقشار جامعه کفاف هزینه‌هایشان را ندهد، پرداختی چند میلیاردی به ستاره‌های ورزشی آن هم از سوی باشگاه‌های دولتی جای هیچ دفاع و توجیهی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ