مهدی طارمی ضمن ثبت اولین هت تریک فصل پرتغال، برای سومین بار توانست نمره کامل 10 را از سایت گل پوینت دریافت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ياسين يزدى تنها فيناليست ايران در شب پايانى مسابقات جهانى كشتى فرنگى جوانان به مدال نقره رسيد.
روستوف علی‌رغم حضور ۹۰ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل سوچی شکست خورد.
روستوف علی‌رغم حضور ۹۰ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل سوچی شکست خورد.
پرونده سومین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در یکی از عمارت های خاص تهران و با حضور چهره های مطرح بسته شد.
براساس اعلام نیروی هوایی اوکراین، ارتش روسیه در شبانه‌روز گذشته در پاسخ به حمله کی‌یف یه نفتکش مسکو در دریای سیاه، چندین و چند موج از حملات هوایی را علیه مواضعی در اوکراین تدارک دیده است.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از حضور و گلزنی لیونل مسی در این تیم بسیار خوشحال است.
عقیل کعبی با عقد قراردادی رسمی در لیگ بیست و سوم با پیراهن استقلال خوزستان بازی خواهد کرد.
دادستانی فرانسه از آغاز تحقیقات درباره کشته شدن یک معترض در جریان اعتراضات اخیر این کشور به ضرب گلوله «فلش‌بال» پلیس خبر داد.
ماجرای مسمومیت با متانول ماجرای امروز جامعه نیست و در واقع اپیدمی مسمومیت با متانول به زمان شیوع کرونا بازمی‌گردد. نتایج تحقیقات در باب مسمومیت گسترده با متانول نشان می‌دهد که این موضوع از زمان پخش اطلاعات نادرست درباره توانایی الکل برای خنثی‌کردن ویروس کرونا آغاز شد.
پس از آنکه روسیه که از آغاز جنگ در اوکراین تاکنون، تانک‌های زیادی را از دست داد و به ویژه بعد از نبرد شرق دونتسک که نزدیک ۱۳۰ تانک این کشور منهدم شد، این کشور الگوی تغییر تاکتیک را در استفاده از تانک‌ها نیز به کار برد.
شب آخر لالیگا: بارسا باخت، والنسیا ماندنی شد
تغییرات گسترده‌ای که در یوونتوس در راه است باعث شده که امشب به آخرین شب حضور بسیاری در این تیم تبدیل شود.
از نخستین شهرآورد برگزارشده در ورزشگاه آزادی، دقیقا نیم قرن می‌گذرد و این استادیوم همچنان گزینه اول برای میزبانی مهم‌ترین بازی فوتبال باشگاهی ایران است.
مسابقات لیگ فوتبال پرتغال امشب به پایان می‌رسد و تیم پورتو با حضور مهدی طارمی در صورت رخ دادن یک معجزه می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد.
یوونتوس با نتیجه 4-1 مغلوب میزبان خود امپولی شد تا در مکان هفتم سری A قرار بگیرد.
در هفته بیست و نهم لیگ برتر دو دروازه‌بان شب سختی را برابر پرسپولیس و سپاهان تجربه کردند و ۹ گل خوردند.
یک ضربه چیپ تماشایی حاصل از نبوغ یک فوق ستاره: گل مهدی ترابی فراتر از لیگ برتر بود.
محسن فروزان، دروازه بان باتجربه گل گهر روز بسیار تلخی را مقابل پرسپولیس سپری کرده است.
ادواردو بووه در نیمه نهایی لیگ اروپا با گل حساسی که به بایر لورکوزن زد، ورود باشکوهی به عرصه بزرگان داشت.
تقویت حافظه در شب امتحان با کمک برخی مواد غذایی می‌تواند باعث عملکرد بهتر مغز و در نهایت نتیجه‌گیری بهتر در امتحانات شود.
ستاره فوتسال ایران بهترین عملکردش را برای شکست بنفیکا و صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان گذاشت.
اتحادیه فوتبال انگلیس، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول را به دلیل صحبتهایی که علیه پل تیرنی، داور دیدار تیمش با تاتنهام داشت، به «رفتار نامناسب» متهم کرد.
زورگیران چاقوکش پس از توقف خودرو، دست و پایش را با بند کفش‌هایش بستند و در تاریکی شب کنار جاده رهایش کردند. سپس خودرو، تلفن همراه وهمه پولش را از او گرفتند و با سرعت سرسام‌آوری از محل متواری شدند. این مرد در حالی‌که پاسی از شب گذشته بود با تلاش فراوان توانست دست‌هایش را باز کند و خود را به خودرو‌های عبوری برساند و از آن‌ها کمک بگیرد. راننده نگون‌بخت سپس با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از به سرقت رفتن پرایدش توسط دو جوان زورگیر خبر داد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در صورتی که در جام حذفی برای پورتو گلزنی کند، این فصل در تمام رقابت‌ها و تورنمنت‌ها گلزنی کرده و رکورد ویژه ای از خود بر جای می‌گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ