اخراج بن چیلول در اوایل نیمه دوم بازی امشب کار چلسی را مقابل رئال مادرید سخت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ياسين يزدى تنها فيناليست ايران در شب پايانى مسابقات جهانى كشتى فرنگى جوانان به مدال نقره رسيد.
روستوف علی‌رغم حضور ۹۰ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل سوچی شکست خورد.
روستوف علی‌رغم حضور ۹۰ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل سوچی شکست خورد.
پرونده سومین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در یکی از عمارت های خاص تهران و با حضور چهره های مطرح بسته شد.
پژوهشگران بریتانیایی نشان داده‌اند که ساعت خواب متفاوت می‌تواند باعث انتخاب رژیم بد و تضعیف باکتری‌های روده شود.
دیدار شب گذشته اسکاتلند و گرجستان از مقدماتی یورو 2024 در شرایط جوی بسیار بد و در زمینی پر از آب برگزار شد و در نهایت اسکاتلندی ها پیروز شدند.
انرژی خورشیدی یک گزینه عالی است، اما دارای برخی معایب آشکار است. در شب انرژی تولید نمی کند و در طول دوره های آب و هوای بد به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، بنابراین دقیقا قابل اعتماد نیست مگر اینکه بتوانیم مقادیر زیادی انرژی را ذخیره کنیم تا در این دوره ها استفاده شود که خودش یک مشکل است، زیرا باتری ها فوق العاده گران هستند.
مرد درباره اختلاف با همسرش گفت: من و همسرم مثل همه زوج‌ها با هم اختلاف‌هایی داشتیم. اما در حدی نبود که قصد کشتن او را داشته باشم. من آن شب خسته از سر کار به خانه آمده بودم و حالم بد بود. اما همسرم هیچ توجهی به من نداشت. به همین خاطر عصبانی شدم، ولی باور کنید حتی نمی‌دانم چند ضربه به زنم زدم. من شرمنده فرزندم و پدر و مادر همسرم هستم.
محسن فروزان، دروازه بان باتجربه گل گهر روز بسیار تلخی را مقابل پرسپولیس سپری کرده است.
در شب شکست سنگین رم مقابل آتالانتا، دو بازیکن جالوروسی دچار آسیب دیدگی شدند.
به نظر می‌رسد که پشه‌ها در شب تحت تأثیر نور مصنوعی قرار می‌گیرند، اما این که آیا این یک چیز خوب یا بد است، یک سوال باز است.
مس خواص ضد میکروبی زیادی دارد و می‌تواند باکتری‌های مضر برای سلامت انسان را از بین ببرد. به همین دلیل در بسیاری از نقاط دنیا تجهیزات اتاق بیماران و محل جراحی را از آلیاژ مس می‌سازند؛ بنابراین بد نیست ما هم از ظرف مسی برای خوردن آب استفاده کنیم، چرا که وقتی آب در طول شب، یا به مدت ۸ ساعت، در ظرف مسی نگهداری می‌شود، مقدار بسیار کمی از یون‌های مس در آب حل می‌شود.
صبح روز گذشته بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران یکی از دوستان ایرانی تاجر جوان را که او هم ساکن کشور چین است، به عنوان مطلع برای تحقیق در مورد مرگ این جوان احضار کرد. مطلع نزد بازپرس جنایی گفت:تاجر جوان را از مدتی قبل می‌شناختم و با هم دوست بودیم. ارتباط کاری نداشتیم و به عنوان یک هموطن در کشور غریب با او رفاقت داشتم. شب حادثه نزد او نبودم، اما از دیگر دوستانمان شنیدم که آن شب مشروبات الکلی مصرف کردند و حال او بد شد. دوستانش می‌گفتند کمی بالا آورد و بعد دیگر نفس نکشید.
با توجه به ترافیک بازیکن در اردوی نخست تیم ملی با مربیگری امیر قلعه نویی، محمد کریمی شب گذشته و در بازی با کنیا تنها یک نیمه فرصت بازی به دست آورد.
اهواز - شب گذشته تعدادی از شهروندان در پاساژ ساحل اهدار دچار بد حالی شده و به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.
فرود آوردن یک هواپیمای غول پیکر با نداشتن دید آنهم در شب کار فوق‌العاده دشواری است که مهارت بالای خلبانان را می‌طلبد. ویدئوی زیر فرود شبانه یک بوئینگ ۷۴۷ را در مه غلیظ و شرایط بد جوی به تصویر کشیده است.
بان اوبلاک، گلر اتلتیکو مادرید، اعتراف کرد که شب گذشته با ترس وارد زمین شدند و 30 دقیقه ابتدایی بازی را تقدیم بارسا کردند.
هواداران النصر پس از مراسم معارفه رونالدو که شب گذشته در ورزشگاه مرسول پارک برگزار شد، منتظر اولین حضور این ستاره پرتغالی در ترکیب تیم محبوب خود هستند.
تیبو کورتوا، دروازه بان تیم ملی بلژیک، دو گل بد در دیدار مقابل مراکش دریافت کرد.
عملکرد ضعیف و دور از انتظار پیر امریک اوبامیانگ در جریان شکست چلسی مقابل آرسنال را می‌توان نمادی از گرفتاری‌های گراهام پاتر در چلسی دانست.
عموی اسرا پناهی، دختری که شبکه‌های معاند مدعی فوت او در مدرسه اردبیل بودند، گفت: اسرا، ۳ شب پیش در خواب حالش بد شد و در بیمارستان فوت کرد. چرا باید رسانه‌های بیگانه با آبروی ما بازی کنند؟! رسانه‌های پیش از این در خبری مدعی شدند: اسرا پناهی دانش‌آموز مدرسه شاهد اردبیل بوده که در اغتشاشات فوت کرده است.
جاشوا کیمیش در جریان بازی شب گذشته برابر اینتر و به دلیل برخورد با هم‌تیمی خود، از ناحیه چشم آسیب دید.
در شبی که گرت ساوتگیت برای تماشای بازی دو ملی انگلیسی رم به ورزشگاه داچا آره‌نای اودینه رفته بود، هر دو آنها نمایش ضعیفی داشتند.
بارسلونا برای خرید مارکوس آلونسو و ثبت قرارداد او نیاز به انتقال میرالم پیانیچ دارد. ستاره بوسنیایی شب گذشته از این قضیه مطلع شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ