نازی طائرپور می‌گوید هرچند حضور بازیکن خارجی در لیگ بسکتبال زنان کیفیت مسابقات را بالا می‌برد اما با توجه به قیمت فعلی دلار جذب بازیکن خارجی به صرفه نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جام جهانی زنان در شرایطی از تاریخ 20 جولای تا 20 آگوست در استرالیا و نیوزلند برگزار خواهد شد که جوایز این دوره از مسابقات افزایش چشمگیری داشته است.
آمازون برای تسویه۲ پرونده شکایت باید در کل ۳۰.۸میلیون غرامت به کمیسیون فدرال تجارت آمریکا بپردازد. یکی از پرونده ها مربوط به نقض حریم خصوصی کاربران کودک در دستیار هوشمند الکسا است.
حسین شریعتمداری نوشت: چند تن از زنان بی‌حجاب دستگیر شده که از اجیر‌شدگان دست‌چندم و بی‌اهمیت بوده‌اند، اعتراف کرده‌اند که برای هر یک ساعت حضور در خیابان مبلغ سه دلار دستمزد می‌گرفته‌اند و یکی از آن‌ها میزان درآمد یک ماه خود را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده بود. حالا حساب کنید که عوامل اصلی و سرنخ‌ها چه میزان کلانی دریافت می‌کنند؟! اگر تهیه‌کنندگان محترم لایحه تصور می‌کنند که با جریمه نقدی می‌توانند از ادامه بی‌حجابی جلوگیری کنند، به جرأت می‌توان گفت که از الفبای ترفند‌های دشمن نیز چیزی نمی‌دانند!
متخصص زنان و زایمان گفت: یائسگی زودرس یک آسیب اجتماعی است که ناشی از تغذیه بد، ناشی از توکسین‌ها و سمومی است که وارد بدن می‌شود. در این میان بافت تخمدان، بافت شکننده و آسیب‌پذیری است که وقتی در معرض سموم قرار می‌گیرد، زودتر از سایر ارگان‌ها آسیب می‌بیند. غافل از اینکه آینده جامعه به این ارگان بستگی دارد و ما داریم همین‌طور تخمدان از دست می‌دهیم.
صبح امروز شهرزو سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، پیش بینی قیمت طلا، پیش‌ بینی بورس فردا ، خبر‌های موثر بر بورس فردا ، مجمع توریل ۱۴۰۲ | آیا عرضه اولیه زیرمجموعه‌ها در راه است؟، گزارش بازار اختیار معامله ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ + پادکست، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رحمان امیرآبادی گفت: مشخص کردن زمان لازم برای تغییر از دلار به ارزهای دیگر به طور دقیق بسیار سخت است،این تغییرات نیازمند شرایط اقتصادی سیاسی و جهانی خاصی هستند.
معاون رئیس‌جمهور ونزوئلا اعلام کرد: تحریم‌های آمریکا مصداق نقض حقوق بشر است.
در حالی که زوال فکر می‌تواند یکی از علائم رایج بیماری ام اس در زنان باشد، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که خواب یا کمبود آن می‌تواند شرایط را بدتر کند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
از زمان راه‌اندازی مرکز مبادله ارز و طلای ایران تا روز گذشته بیش از ۲ میلیارد دلار به صورت حواله عرضه شده است.
در حالی که برقع یکی از نماد‌های اصلی استیلای مردانه و به‌شدت افراط گرایانه طالبان بر زنان و آزادی‌های انسانی در افغانستان است، این محصول، در فروشگاه آنلاین آمازون به‌عنوان نوعی مد و برای زیبایی، به فروش می‌رسد.
"لی ون هین" مالک یک مرغداری در ویتنام می‌گوید قیمت هر یک از این مرغ ها می‌تواند به 2 هزار دلار برسد. او می گوید مصرف گوشت این مرغ در زیبایی زنان موثر است.
ستاره تیم ملی بسکتبال زنان امریکا که در روسیه دستگیر شده بود، با یک دلال اسلحه روسی مبادله شد.
تمامی زنان ۱۸ تا ۵۰ سال در سراسر کشور می‌توانند از حمایت‌های مقرر در قانون بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد بهره‌مند شوند.
سخنگوی سازمان محیط زیست گفت: زنان طلایه دار حفاظت از محیط‌ زیست هستند، چراکه مسئولیت اصلی اصلاح و مدیریت مصرف در خانواده و جامعه عملاً بر دوش آنها است.
یکی از صفحات مجازی خارجی در اینستاگرام با کلاهبرداری مدعی شده برای نجات زنان ایرانی و پایان دادن به فعالیت نیروهای نظامی ایران به ۳۰ هزار دلار نیاز دارد!
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، خبر‌های مهم برای بورس امروز ۱۶ مهرماه، شایعه امیدوار کننده برای بورس چیست؟، خبری مهم برای سهامداران تاپیکو، افشای اطلاعات باعث توقف این نماد شد، افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان چقدر خواهد بود؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قالیباف گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی برای واردات خودرو از هند و برزیل در وزارتخانه وصول نشده است.  واردکنندگان تاکنون با برند‌های خوب اروپایی و کره‌ای در رده خودرو‌های اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار مذاکره کرده‌اند که خودرو‌های بسیار باکیفیت است که می‌توانند استاندارد‌های ۸۵گانه ما را پاس کنند.
قالیباف گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی برای واردات خودرو از هند و برزیل در وزارتخانه وصول نشده است.  واردکنندگان تاکنون با برند‌های خوب اروپایی و کره‌ای در رده خودرو‌های اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار مذاکره کرده‌اند که خودرو‌های بسیار با کیفیت است که می‌توانند استاندارد‌های ۸۵گانه ما را پاس کنند.
تیم فوتبال زنان وولفسبورگ در لیگ آلمان با چهار گل اسن را شکست داد. این تقابل شاهد یک سوتی دفاعی نادر و خنده‌دار بود که منجر به ثمر رسیدن گل شد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در قالب بیمه مشاغل آزاد، دانشجویان، زنان خانه دار و بیمه اختیاری، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.
معاون اجرایی انجمن فولاد با بیان اینکه قطعی های گاز موجب کاهش ۶ میلیون تنی نسبت به هدف‌گذاری شد، گفت: طبق قیمت های جهانی این موضوع ۶ میلیارد دلار عدم‌النفع برای این صنعت به دنبال داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ