عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه از گوشه کنار خبر می‌رسد دولت به دنبال افزایش سقف نرخ خوراک گاز صنایع است، گفت: دولت اگر می‌خواهد در این رابطه تصمیمی بگیرد باید آن را در مجلس مطرح کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غول مسی جهان در خطر ورشکستگی
با عمیق شدن بحران ملک در چین شرکت عظیم املاک «اِوِرگراندِ» این کشور در آمریکا اعلام ورشکستگی کرده تا از محافظت‌های قانونی بهره‌مند شود. این اقدام درحالی انجام می‌شود که مشکلات در بازار املاک چین بر نگرانی درباره وضعیت اقتصاد چین افزوده است.
بر اساس گزارش SimilarWeb، تعداد کاربرانی که از وب سایت چت جی‌پی‌تی بازدید کرده‌اند در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۳ نسبت به ماه ژوئن ۱۲ درصد کاهش داشته و از ۱.۷ میلیارد به ۱.۵ میلیارد رسیده است. این داده‌ها شامل کاربرانی نمی‌شود که از واسط برنامه‌نویسی کاربردی (API) اُپن ای‌آی استفاده می‌کنند که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد به جی‌پی‌تی دسترسی داشته باشند و آن را در اپلیکیشن‌های خود ادغام کنند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا جوایز خود برای لیگ قهرمانان آسیا را به شکلی نجومی افزایش داده است.
بنجامین مندی خانه 6 میلیون یورویی را برای فروش گذاشته و به دنبال 12 میلیون یورو حقوق معوقه از منچسترسیتی است تا از ورشکستگی جلوگیری کند.
مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه ۸ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.
مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه ۸ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.
میناب - نماینده شرق هرمزگان در مجلس گفت: قاچاق لیموترش به داخل کشور علت ورشکستگی لیموکاران هرمزگانی است.
راهکار متضاد دولت و مجلس برای حل بحران ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی!
افزایش سرعت ورشکستگی شرکت‌های آمریکایی
قائم مقام رئیس کل دادگستری تهران با اشاره به خروج ۵ شرکت از ورشکستگی گفت: اقدامات ویژه در خصوص مبارزه با فساد و رانت خواری، مفاسد اقتصادی و همچنین قاچاق در دستور کار دادگستری است.
در طول دو دهه و نیم گذشته، طراحی iMac دستخوش تغییرات زیادی شده است و اپل تلاش کرده تا در توسعه نسل جدید آی‌مک به‌سمت نمایشگر‌های تخت و محفظه آلومینیومی برود. درحال‌حاضر آی‌مک ۲۴ اینچی کنونی نیز درست مانند مدل اصلی دارای طراحی رنگارنگی است.
سازمان ملل با بحرانی توصیف کردن وضعیت سودان هشدار داد: سودان به نقطه ورشکستگی داخلی نزدیک می‌شود.
یک استراتژیست ارشد بانک مورگان استنلی با اشاره به کاهش شدید وام‌دهی در بانک‌های آمریکا، از آغاز بحران اعتباری در این کشور خبر داد.
شرکت «ویرجین اوربیت» اعلام ورشکستگی کرد. این در حالی است که مدتی قبل تلاش ویرجین اوربیت برای بستن دو قرارداد سرمایه گذاری با شکست روبرو شد و بخش اعظم کارمندان خود را اخراج کرد.
ورشکستگی بانک بزرگ آمریکا در سیلیکون ولی موجی از نگرانی ها را در استارت آپ های سراسر جهان ایجاد کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اقدام اخیر برخی ورشکستگان سیاسی آمریکا در تروریسم شویی و تقدیس شرم آور سرکرده تروریست منافقین و مزدور صدام جنایتکار، چهره دروغین حقوق بشری آمریکا را شفاف تر کرد.
مدیران عامل اتحادیه‌های استانی مرغداران گوشتی  در بیانیه‌ای ضمن انتقاد از عملکرد وزارت جهادکشاورزی از دولت درخواست کردند تا سامانه هوشمند معاملات مرغ و تأمین به موقع نهاده را راه اندازی کنند
هشدار ایلان ماسک درباره ورشکستگی توییتر
دبیر انجمن داروسازان خراسان رضوی افزایش تعداد داروخانه‌ها، بالا رفتن شدید تورم، کمبود اقلام دارویی، افزایش مالیات، اجاره‌های سنگین واحد‌های تجاری، افزایش هزینه قبوض برق و... را از عوامل ورشکستگی داروخانه‌ها برشمرد و بیان کرد: زمانی که این موارد را کنار هم بگذارید، نتیجه‌اش فشار سنگین به داروخانه است و آن واحد را با مشکلات اقتصادی روبه‌رو می‌کند. علاوه بر این موضوعات، تعداد مراجعان هم کاهش یافته است.
بریتانیا بدترین وضعیت اقتصادی را در دهه‌های اخیر تجربه می‌کند کارشناسان اقتصادی معتقدند این وضعیت اقتصادی در انگلیس بی سابقه است به طوریکه منجر به کاهش بی‌سابقه ارزش پوند شده است.
ایجاد گذرهای فرهنگی یکی از برنامه‌های است که مدیریت شهری به دنبال انجام آن است اما متاسفانه اجرای این گذرها هنوز در برخی نقاط به نتیجه نرسیده است.
یک کشتارگاه صنعتی طیور که مدتی قبل مورد بازدید رئیس کل دادگستری استان تهران قرار گرفته بود، با حمایت‌های قضایی از ورشکستگی خارج و به مالکان آن تحویل داده شد.
در سال ۱۴۰۰ ـ که اکنون در هفته آخر کاری بازار بورس آن هستیم ـ انتقادات و راهکار‌های متفاوتی به منظور خروج بازار از سیکل نزولی توسط کارشناسان مختلف و باسابقه بازار به گوش مسئولان رسید. یکی از پرطرفدارترین ایده‌ها که اغلب کارشناسان به آن به عنوان راهکار اتفاق نظر دارند، بحث حذف تدریجی دامنه نوسان بازار سرمایه است؛ اما این راهکار برای بازار سرمایه، یک چالش است یا یک راهکار برای برون رفت از وضعیت فعلی؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ