مارکو آسنسیو فاش کرد که مربی اسپانیا قبل از بازی فینال لیگ ملت‌ها دقایق اندکی را به تمرین ضربات پنالتی اختصاص داده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار امیر قلعه‌نویی می‌گوید مسئولان فدراسیون فوتبال باید ماه‌ها قبل به برگزاری بازی‌های دوستانه بزرگ برای تیم ملی فکر می‌کردند.
هر چه از نظر مادی بیشتر به دست آوریم بیش‌تر باور می‌کردیم که از نظر عاطفی لیاقت داریم. راحتی دنیای مدرن شروع به فریب دادن مان کرد تا فکر کنیم شادی در لحظه حقی است که از زمان چشم باز کردن و تولدمان برای ما در نظر گرفته شده است.
صدایی از پشت سرم شنیدم، فکر کردم گوزنی پشت درخت‌ها پنهان شده است، کمی تعلل کردم تا بیرون بیاید و آن را ببینم. اما موجودی که با او مواجه شدم، یک خرس سیاه بود! ما چشم در چشم به یکدیگر نگاه می‌کردیم. این موجود سیاه، به من خیره شده بود و من نمی‌دانستم باید چه کنم.
مدافع تیم ملی ایران می‌گوید پیش از حضور در رقابت‌های جام جهانی تصور می‌کرد به راحتی از گروه خود صعود می‌کنند.
هلموت مارکو به مقایسه دو راننده پیشین و کنونی تیم ردبول پرداخت.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالمجید معادیخواه از نخستین وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران به جماران گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم باید بپذیریم که کشور خوب اداره نشده است، کسی را نمی‌خواهیم مقصر کنیم، دنبال مچ‌گیری نیستیم و خودمان را هم استثنا نمی‌کنیم، اما امروز با آمار اگر بخواهیم حرف بزنیم باید از امکانات استفاده کنیم تا بتوانیم به صورت آماری و به صورت دقیق حرف سخنی بگوییم، ولی اگر کسی به جامعه نگاه کند، می‌بیند که بخش عظیمی از مردم از شرائط فعلی راضی نیستند؛ اسم آن را هر چه بگذاریم، این وضعیت چیزی نبود که ما فکر می‌کردیم و می‌خواستیم.
محققان نوشتند: با استفاده از مکان‌های دقیق اجرام بسیار جوان، برای اولین بار، ما می‌توانیم بگوییم که کهکشان ما ساختاری چند بازویی دارد و از دو بازوی متقارن تشکیل شده است. بازو‌های نورما (Norma) و پرسئوس (Perseus) احتمالا دو بازوی متقارن در کهکشان راه شیری داخلی هستند و از کهکشان داخلی به قسمت‌های بیرونی گسترش می‌یابند، دوشاخه می‌شوند و به ترتیب به بازو‌های قنطورس (Centaurus) و کمان (Sagittarius) متصل می‌شوند.
مهاجم مس کرمان می‌گوید این تیم به پیروزی برابر سپاهان در هفته پایانی و بقا در لیگ برتر امیدوار است.
میلاد من‌من‌کنان گفت پروانه راست می‌گوید اوایل زندگی مشترکمان همه چیز خوب بود، من به عشق بچگی‌ام رسیده بودم و این برایم معجزه خدا بود، اما بعد کم کم همه چیز سرد شد و الان فکر کنم پنج ماه است که همه‌چیز در خانه ما یخ زده است. قبلش با هم دعوا می‌کردیم، بحث می‌کردیم و مشکلی اگر بود با گفتگو و کوتاه‌آمدن من یا پروانه مسئله را حل می‌کردیم.
سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان درباره نحوه رفتن جواد نکونام از اردوی این تیم در قطر توضیحاتی ارائه داد.
مدیر برنامه علیرضا جهانبخش می‌گوید این بازیکن در سال ۲۰۱۷ در آستانه انتقال به تیم آژاکس قرار داشت اما دو عامل این انتقال را منتفی کرد.
یکی از متهمان می‌گوید: اصلا تصورش را هم نمی‌کردیم که دستگیر شویم. وقتی بعد از سرقت توانستیم از ایران خارج شویم، فکر می‌کردیم که به هدف‌مان رسیده‌ایم. می‌خواستیم در ترکیه تفریح کنیم. حتی قصد داشتیم بعد از ۱۰ روز به ایران بازگردیم و بقیه پول‌ها را با خود ببریم، اما حتی یک درصد هم فکر نمی‌کردیم به این زودی شناسایی شویم.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: از ابتدای شروع لیگ برتر، بازی به بازی فکر می‌کردیم و فقط به دنبال 3 امتیاز دیدارهای خود بودیم.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: از ابتدای شروع لیگ برتر، بازی به بازی فکر می‌کردیم و فقط به دنبال 3 امتیاز دیدارهای خود بودیم.
هری مگوایر، مدافع انگلیس، می‌گوید دلیل اصلی ناراحتی بازیکنان این تیم باور آنها به قهرمانی در جام جهانی است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز اتوبوس‌های لازمی را که فکر می‌کردیم می‌توانیم داشته باشیم را در اختیار نداریم.
بیرانوند، درباره کیفیت لباس تیم ملی گفت: به هر حال طراحی کیفیت لباس خوب است و مربی هم راضی است و امیدوارم موفق باشیم. تمرکز ما روی این است که از فوتبال لذت ببریم.
کاپیتان تیم والیبال پیکان گفت: ما تیم شهرداری ارومیه را آنالیز کرده بودیم، اما آنها از آن‌چه که فکر می‌کردیم بهتر ظاهر شدند.
درک اندازه و ابعاد درست این تهدید و درک صحیح آن برای تدوین بهترین استراتژی برای مقابله با آن بسیار مهم است. این در حالیست که خرد متعارف در واشنگتن هنوز مملو از ترس‌ها و خیال پردازی‌های اغراق آمیز نسبت به چین به عنوان یک دشمن است.
مهاجم جوان گل گهر سیرجان با قدردانی از اعتماد امیر قلعه نویی، ابراز امیدواری می‌کند در دیدارهای آتی نیز بتواند کیفیت خود را به نمایش بگذارد.
«موتلفه اسلامی ید طولایی از حضور در کره شمالی دارد و نمی‌دانم این تجربیات "غرب" از کجا سرچشمه می‌گیرد؟ به خدا در کشورهای اروپایی و آمریکا شاهد چنین رفتارهایی نیستیم که شما آن را تصور می‌کنید.»
وقتی همراه علی احمدی‌وفا قهرمان جهان از ایذه، از کشتی نوجوانان آسیا در قرقیزستان برگشتیم فکر می‌کردیم مسئولان تماس می‌گیرند و برای بازگشت‌ از تهران به اهواز بلیت هواپیما می‌گیرند اما تماس نگرفتند و با اتوبوس برگشتیم
خوشحال است که به ایران بازگشته و این فرصت برای او فراهم شده که بعد از ۴۳ سال خاک صحنه تئاتر وطن را تجربه کند. گذشته‌ای دارد که از آن اینگونه یاد می‌کند؛ «در گذشته سیستمی وجود داشت که باید در آن آنگونه کار و فعالیت می‌کردیم و من هم به عنوان بازیگر در آن دوران فعالیت‌هایی داشتم ولی هدف من همیشه مردم و بازی کردن یا ساختن فیلم یا اجرای تئاتر برای مردم بوده است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ