رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: افزایش قیمت محصولات کشاورزی ناشی از بی‌برنامگی مسئولان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی انجمن صنایع لبنی به بیان توضیحاتی درباره میزان افزایش قیمت محصولات لبنی در سال جاری پرداخت و گفت اگر قیمت شیر خام افزایش پیدا نکند قیمت محصولات لبنی تا پایان سال افزایش نخواهد یافت.
رئیس جمهور پس از ارائه گزارشی از افزایش قیمت محصولات پتروشیمی بدون اخذ مجوز‌های لازم در جلسه هیئت دولت، به وزیر دادگستری ماموریت داد، با بررسی دقیق اسناد و دلایل این افزایش قیمت، با متخلفان برخورد قاطع و مقتضی صورت گیرد.
رئیس‌جمهور در پی افزایش قیمت محصولات پتروشیمی بدون اخذ مجوزهای لازم، به وزیر دادگستری مأموریت داد با بررسی دقیق اسناد و دلایل این افزایش قیمت، با متخلفان برخورد قاطع و مقتضی صورت گیرد.
مناقشه بر سر قیمت محصولاتی چون گندم، گوشت مرغ و صنایع لبنی از اخبار داغ بخش کشاورزی در هفته جاری بود.
افزایش ۲۵ درصدی قیمت شیر مقابل دامداری‌ها از هر کیلو ۱۲ به ۱۵ هزار تومان موجب شده تا نرخ لبنیات تغییر کند و منجر به افزایش حدود ۳۰ درصدی محصولات لبنی باشیم.
مسئول طرح گیاهان و محصولات قندی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در راستای سیاست‌های حمایتی از کشاورزان، نرخ خرید تضمینی چغندر قند بهاره نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش یافته است.
در حالی که روز گذشته قرار بود، قیمت‌های جدید خودرو‌های تولید داخلی از سوی شورای رقابت اعلام شود، با یک روز وقفه، به صورت ناقص و در حد درصد تغییر قیمت‌ها از سوی یک مقام مسئول در این شورا رسانه‌ای شد.
معاون امور زراعت وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای مهار قیمت محصولات کشاورزی در سال جدید ابتدا باید قیمت نهاده کشاورزی کنترل شود، در این راستا قیمت کود شیمیایی امسال افزایش پیدا نمی‌کند.
پاییز ۱۴۰۱ متوسط قیمت سیب زمینی ٩٧٦٥٠ و پیاز ٧٣٧٩٩ ریال بوده که نسبت به فصل مشابه سال قبل به ترتیب ١٢٨.٢ و ١٣٧.٩ درصد افزایش داشته است.
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران ضمن بیان اینکه محصولات غذایی در بازار فراوان است و هیچ کمبودی نداریم، گفت: نوسانات ارزی اخیر موجب افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمت‌ها در بازار شده است.
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: علی رغم اینکه وزیر جهاد کشاورزی قول داده بود قیمت نهاده‌های کشاورزی برای محصولات کشاورزی استراتژیک افزایش پیدا نکند، اما این وعده محقق نشده است.
آلودگی محصولات بخش کشاورزی بیش از استاندارد جهانی منجر به برگشت بخشی از بارهای صادراتی شده و این امر ضرورت استفاده از سموم کم خطر را برای بخش کشاورزی افزایش داده است.
آلودگی محصولات بخش کشاورزی بیش از استاندارد جهانی منجر به برگشت بخشی از بارهای صادراتی شده و این امر ضرورت استفاده از سموم کم خطر را برای بخش کشاورزی افزایش داده است.
آلودگی محصولات بخش کشاورزی بیش از استاندارد جهانی منجر به برگشت بخشی از بارهای صادراتی شده و این امر ضرورت استفاده از سموم کم خطر را برای بخش کشاورزی افزایش داده است.
گندم، ذرت، روغن و شکر با آغاز جنگ روسیه و اوکراین دچار افزایش قیمت شدند اما در نهایت در اکتبر سال گذشته قیمت ها تا حدودی فروکش کردند.
گندم، ذرت، روغن و شکر با آغاز جنگ روسیه و اوکراین دچار افزایش قیمت شدند اما در نهایت در اکتبر این قیمت ها تا حدودی فروکش کردند.
بررسی های درآمدی سایپا نشان می دهد این شرکت همچنان با زیان انباشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان روبرو است.
بررسی های درآمدی سایپا نشان می دهد این شرکت همچنان با زیان انباشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان روبرو است.
علی قنبری معاون اسبق وزیر کشاورزی با اشاره به اینکه با فرا رسیدن فصل سرما شاهد افزایش قیمت محصولات کشاورزی در بازار هستیم، اظهار داشت: «این موضوع دلایل متعددی دارد، در وهله اول با توجه به افزایش تورم در بازار‌های مختلف شاهد سرکشی این تورم به بازار‌های مصرفی هستیم. در حال حاضر نیز بازار مواد غذایی و محصولات کشاورزی با این وضعیت روبرو شده»
اپل و آمازون متهم شده اند با همدستی و ندادن اجازه به فروشندگان آیفون و آی پد در وب سایت آمازون، قیمت این دستگاه ها را افزایش داده اند.
رویترز گزارش داده است در پی خشکسالی شدید تابستان گذشته و طوفان «ایان» محصولات کشاورزی به شدت تحت تاثیر قرار گرفته‌اند و قیمت‌ها ممکن است تا ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.
اعلام قیمت جدید مرغ و تخم مرغ در ۳۱ شهریورماه، افزایش قیمت این محصولات در بازار مصرف و قول دولت برای تسویه کامل مطالبات گندمکاران از جمله مهم ترین اخبار کشاورزی در هفته جاری بود.
مشهد ـ رئیس اداره نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی جهادکشاورزی مشهد گفت: پاره‌ای عوامل به گرانی قیمت تمام شده رب گوجه فرنگی دامن زده است.
نماینده مهاباد گفت: همین حالا در بحث نهاده‌های دامی و افزایش قیمت تمام‌شده محصولات کشاورزی خیلی مشکل داریم و در آینده نزدیک احتمالا به خاطر همین مشکلات به ویژه کاهش قدرت خرید مردم و کاهش یا عدم فروش محصولات، تولیدات روی دست کشاورزان، دامداران و مرغداران بماند و این‌ها نتوانند هزینه‌های تولید را تامین کرده و در نهایت تولید را تعطیل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ