گندم، ذرت، روغن و شکر با آغاز جنگ روسیه و اوکراین دچار افزایش قیمت شدند اما در نهایت در اکتبر سال گذشته قیمت ها تا حدودی فروکش کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون راهبری تولید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: میانگین تولید برق نیروگاه‌های حرارتی در لحظات پیک مصرف تابستان امسال بیش از دو هزار مگاوات نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه مدیریت مصرف برق در پیک اول گرما با موفقیت سپری شده و نیروگاه‌ها با ظرفیت کامل در حال کار هستند.
بندرعباس - مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از رشد ۲۲ درصدی تولید برق توسط این نیروگاه در ۱۷ روز ابتدایی فصل تابستان خبر داد.
بندرعباس - مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از رشد ۲۲ درصدی تولید برق توسط این نیروگاه در ۱۷ روز ابتدایی فصل تابستان خبر داد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با ابراز رضایت از عملکرد نماینده وزن 72 کیلوگرم ایران در تورنمنت بیشکک، تاکید کرد که نسخه اصلی رضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم و پیک آمادگی او در مسابقات جهانی 2023 بلگراد خواهد بود.
در ادامه تصویری از یک پیک در تبریز را می‌بینید که مشغول بردن چند طبقه غذا با دوچرخه است. عکس نیز در اوایل دهه ۳۰ هجری شمسی به ثبت رسیده است.
سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت اظهار داشت: تعداد زیادی از شهروندان به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه و مدعی شدند مبالغی بصورت غیرمجاز از حساب آنان برداشت شده است.
وزیر نیرو گفت: همه نیروگاه‌های کشور، با اتمام به‌موقع و مطابق برنامه‌های تعمیراتی اساسی و دوره‌ای پیش‌بینی شده، برای در مدار بودن کامل در تابستان ۱۴۰۲ آماده شوند.
مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این صنعت تمامی نیروگاه‌های کشور تا پیش از آغاز پیک مصرف برق به آمادگی ۱۰۰ درصدی برسند.
محمد محبی در کنار هم تیمی های سابقش در سپاهان، تمرینات تیم ملی را پشت سر گذاشت.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: بر اساس بخشنامه صادره، فروش هرگونه جزوه و لوح فشرده به دانش‌آموزان تحت عنوان تکالیف نوروزی ممنوع است.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: همه دستگاه‌ها باید از ۲۵ اسفند مهیای پذیرایی از زائران نوروزی باشند، هیچ عذری در این باره پذیرفته نیست.
حسینی در خصوص واکسیناسیون تکمیلی اتباع خارجی زیر ۱۵ سال گفت: در مرزها از کسانی که عفونت‌های حاد تنفسی دارند، نمونه گرفته می‌شود؛ اگر کرونا داشته باشند، قبل از ورود بازگردانده می‌شوند.
گندم، ذرت، روغن و شکر با آغاز جنگ روسیه و اوکراین دچار افزایش قیمت شدند اما در نهایت در اکتبر این قیمت ها تا حدودی فروکش کردند.
وقتی ما سرعت غلبه سویه BA۵ را در اروپا را رصد می‌کنیم، می‌بینیم با شیوع سویه BQ۱ سرعت انتقال این بیماری افزایش یافته است، در حالی که از زمان آخرین تزریق واکسن عمومی کرونا زمان زیادی گذشته و جمعیت چشمگیری از مردم کشورمان نیز دوز سوم و چهارم کرونا را تزریق کرده اند و پیش بینی می‌شود، در یک تا یک و نیم ماه آینده دچار پیک جدید کرونا خواهیم شد و به اوج خود می‌رسد.
از زمان آخرین تزریق واکسن عمومی کرونا زمان زیادی گذشته و جمعیت قابل توجهی از مردم کشورمان نیز دز سوم و چهارم کرونا را تزریق کرده اند و پیش بینی می‌شود ظرف یک الی یک و نیم ماه آینده دچار پیک جدید کرونا خواهیم شد و به اوج خود می‌رسد.
آغاز پیک جدید کرونا در کشور با ۳ سویه
یک مقام مسئول گفت: عبور موفق از اوج بار تابستان امسال را مرهون مجاهدت و تلاش شبانه روزی همکاران صنعت برق به‌ویژه متخصصان حوزه بهره‌برداری عنوان کرد که رضایتمندی مردم را در پی داشته است.
رییس مرکز طبی کودکان با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا، گفت: رعایت نکات مهم بهداشتی مانند شست‌وشوی دست‌ها، رعایت فاصله فیزیکی و ... بیش از قبل توصیه می‌شود. خانواده‌ها تصور می‌کنند که اکنون که از پیک شیوع کووید ۱۹ عبور کرده‌ایم، نیازی به رعایت این دستورالعمل‌ها نیست، در حالی که اکنون با آنفلوآنزا مواجهیم
رکورددار حضور در لیگ برتر کشتی می‌گوید قرار نبوده در مبارزه نیمه‌نهایی روی تشک برود و با پیک موتوری خودش را به سالن رسانده است.
با تصمیم سرمربی تیم ملی، بازیکنان ناهار امروز را در زمین چمن میل کردند.
دکتر ابراهیم قادری رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت درباره ماجرای فروکش کردن موج آنفلوانزا و اینکه چه شواهد اپیدمیولوژیکی برای این ادعای وزیر بهداشت وجود دارد، می‌گوید: درصد مثبت شدن تست‌های آنفلوانزا در طول دو هفته مقدار جزئی کم شده است. در واقع ما ممکن است پیک آنفلوانزا را رد کرده باشیم و احتمالاً طی هفته آینده کاهش موارد آنفلوانزا را خواهیم داشت.
«آمتیس رمضانی» دبیر انجمن متخصصان عفونی کشور گفت: طی دو سال گذشته با توجه به استفاده گسترده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا، ابتلا به سایر بیماری‌های عفونی نیز کمتر شد با این حال کاهش مواجهه با ویروس و افت آنتی بادی‌ها موجب افزایش این بیماری‌ها شد و از این بابت بازهم نگران افزایش بیماری‌های تنفسی هستیم.
بازیکنان اصلی پرسپولیس روز گذشته تماشاگران نمایش تیم ذخیره‌ها بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ