برگ انجیر دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضدالتهابی و خاصیت کاهش قند خون است. برخی تحقیقات نشان می‌دهند که ممکن است خاصیت ضدسرطانی داشته باشد. همچنین می‌تواند به سلامت قلب کمک کند و عملکرد سیستم گوارشی را بهبود بخشد. در این مطلب شما را با خواص برگ انجیر و نحوه تهیه آن آشنا می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برداشت چین سوم برگ سبز چای از باغات گیلان
این تحقیقات در نهایت نشان داد گروهی که چای مصرف می‌کردند با کاهش دو تا سه درجه‌ای سطح فشار خون سیستولیک در طول روز و حدود دو درجه‌ای فشار خون دیاستولیک مواجه شدند. محققان می‌گویند این اولین باری است که موضوع تاثیر چای بر کاهش فشار خون در افراد دارای فشار خون بالا یا طبیعی بررسی می‌شود.
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: افراد دارای مشکلات قلبی، زخم معده و خانم‌های باردار باید از مصرف چای پررنگ اجتناب کنند.
رودسر- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به برداشت ۶۴ هزار تن برگ سبز چای از باغات شمال گفت: ۵۳ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شده است.
رشت- رئیس سازمان چای کشور از پرداخت ۶۵ درصدی مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۵۳ هزار تن برگ سبز چای به ارزش ۷۳۵ میلیارد تومان خریداری شده است.
رئیس سازمان چای کشور: دو سال گذشته سعی شده برای ایجاد امید در بین چای کاران، قیمت برگ سبز چای با توجه به هزینه‌های تولید منطقی‌تر شود.
رئیس سازمان چای کشور: دو سال گذشته سعی شده برای ایجاد امید در بین چای کاران، قیمت برگ سبز چای با توجه به هزینه‌های تولید منطقی‌تر شود.
همه ما دوست داریم که در فصل تابستان اندام متناسبی داشته باشیم. مصرف چای سبز می‌تواند در این راه به ما کمک کند. هنگامی که مصرف چای سبز با ورزش همراه شود، فلاونید‌ها و کافئین چای سبز موجب چربی سوزی بیشتر شده و فرد وزن بیشتری کم می‌کند. یکی دیگر از دلایلی که مصرف چای سبز قبل از ورزش موجب کاهش وزن می‌شود، داغی چای است. این داغی درست خلاف باور همگانی است که فکر می‌کنند نوشیدنی خنک موجب افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود.
رئیس سازمان چای کشور، از خرید ۳۰ هزار تن برگ سبز چای از چایکاران تاکنون خبر داد.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه تاکنون ۱۹۸ میلیارد تومان برگ سبز چای از چایکاران خریداری شده است، گفت: بیش از ۹۹ درصد برگ سبز چای خریداری شده درجه یک است.
رئیس سازمان چای کشور گفت: براساس قیمت اعلام شده از سوی شورا قیمت گذاری نرخ برگ سبز درجه یک ۱۳ هزار و ۹۹۰ تومان و درجه دو ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بوده که نسبت به سال گذشته رشد مناسبی داشته است.
نخ قصه ورود قند به ایران را که دنبال می‌کنیم به سال ۱۲۳۷ شمسی و دوره قاجار می‌رسیم. زمانی که دکتر «یاکوب ادوارد پولاک»، پزشک اتریشی دربار ناصرالدین شاه، یک مشت بذر چغندر قند را از اروپا آورد.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه تاکنون با ۱۳۰ کارخانه چایسازی قرارداد امضا شده است، گفت: براساس پیش بینی ها امسال بیش از ۱۳۰ تُن برگ سبز چای برداشت خواهد شد.
این استادیار دانشگاه با اشاره به اثرات کافئین بر بدن گفت: کافئین، مدر یا ادرارآور است. بنابراین نوشیدن چای پررنگ، باعث اتلاف آب بدن شده و فرد را با مشکل یبوست مواجه می‌کند.
این گیاه در عین حال که فواید زیادی برای سلامتی دارد، در مواردی نادر می‌تواند سمی باشد و در صورت تشخیص داده نشدن به‌موقع به نارسایی حاد کبدی منجر شود.
لاهیجان- رئیس سازمان چای کشور از پرداخت ۹۵ درصد از مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: امسال حدود ۱۱۷ هزار تن برگ سبز چای از چایکاران استان‌های گیلان و مازندران خریداری شده است.
در هوای آلوده و در شرایطی که سلامت بدن در معرض انواع تهدید‌ها قرار دارد، می‌توان با نوشیدن برخی نوشیدنی‌ها به تقویت سیستم ایمندی بدن کمک کرد. مثل تهیه و نوشیدن چای به که نقش بسزایی در بهبود ایمنی بدن دارد.
قندی که در قندانتان دارید قند مصنوعی نیست و قند طبیعی است که از نیشکر و چغندر گرفته شده است. از طرفی قندی که در میوه‌هایی مانند کشمش، توت خشک، خرما و…وجود دارد، قند آزاد است.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به پرداخت ۸۹ درصد مطالبات چایکاران شمال گفت: از اردیبهشت ماه امسال ۱۱۶ هزار و ۳۱۶ تُن برگ سبز چای خریداری شده است.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به خرید بیش از ۱۱۵ هزار تُن برگ سبز چای از چایکاران شمال گفت: تاکنون ۸۲ درصد معادل ۷۶۹ میلیارد تومان از مطالبات پرداخت شده است.
با موافقت وزیر جهاد کشاورزی با درخواست سازمان چای کشور، مقرر شد خرید تضمینی برگ سبز چای تا روز ۱۰ آبان سال ۱۴۰۱ تمدید شود.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به خریداری ۱۰۸ هزار تُن برگ سبز چای از باغات شمال و پرداخت ۸۴ درصدی مطالبات چایکاران گفت: مهلت خرید تضمینی برگ چای تا ۱۰ آبان تمدید شد.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به خریداری ۹۴ هزار تن برگ سبز چای، ارزش ریالی این میزان برگ خریداری شده را ۷۸۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۸۷ درصد مطالبات پرداخت شده است.
بر اساس تحقیقات، چای برگ گواوا به طور موثری گلوکز خون را در بیماران دیابتی کاهش می‌دهد. علاوه بر این، از جذب ساکارز و مالتوز توسط بدن جلوگیری می‌کند. در نهایت سطح قند خون کاهش می‌یابد. نوشیدن چای برگ گواوا به مدت ۱۲ هفته سطح قند خون را بدون افزایش تولید انسولین کاهش می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ