راننده پیشین فرمول یک به معرفی جایگزین احتمالی راننده مکزیکی تیم صدرنشین این رقابت‌ها پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تا پایان روز یازدهم چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور ۱۲۴ مدال قهرمانی توزیع شده است.
ایلان ماسک و لیندا یاکارینو مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر از یک لوگوی جدید برای این پلتفرم رونمایی کردند که شامل یک Xسفید رنگ با پس زمینه سیاه است.
فاطمی‌عقدا تاکنون به پشتوانه هیئت علمی بیش از ۴۵ سال فعالیت خود را ادامه داده است؛ در‌حالی‌که او نمی‌تواند در این جایگاه فعالیت کند. از سوی دیگر او آقای «م. خ» را به کسوت معاونت فنی و اجرایی دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ منصوب کرد، درحالی‌که دادگاه در حکمی آقای «خ» را به اتهام ارتشاء به انفصال از خدمت محکوم کرده بود و با رسانه‌ای شدن این موضوع، او را عزل و خانم «ک» را جایگزین او کرد که گفته می‌شود این خانم نیز زمین تعاونی مجلس را به شهرداری معرفی کرده و با اتهام تخلفات عمده‌ای روبه‌روست.
جانشین حمیدرضا رجبی در کادرفنی پیکان مشخص شد؛ بعد از حضور این مربی در استقلال رسول خطیبی مدیر آکادمی پیکان را جایگزین کرد.
محسن مرتضایی‌فر به عنوان مدیرکل جدید تشریفات وزارت‌ امور خارجه جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.
جواد نکونام با حضور در نشست خبری به طور رسمی به عنوان سرمربی استقلال تهران معرفی شد و قراردادش را با این تیم امضا کرد تا رسما جایگزین ریکاردو ساپینتو شود.
رئیس پلیس راه تهران بزرگ گفت: بنرهای راهنمای مسیر رانندگان به عنوان مسیرهای جایگزین برای ورود به پایتخت معرفی نصب شده‌اند.
بیلسا ۶۷ ساله از زمان جدایی از لیدز یونایتد در فوریه ۲۰۲۲ بیکار بود، جایگزین دیگو آلونسو شد که پس از حذف اروگوئه از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سمت خود کناره گیری کرد.
سی‌زِذ ۸۰۵ برن نیز تفنگ هجومی چند منظوره است که به حالت تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک می‌تواند تیراندازی کند. این تفنگ از سال ۲۰۰۹ ساخته می‌شود و امروزه تنها ارتش جمهوری چک از این تفنگ استفاده می‌کند. این تفنگ به‌عنوان جانشینی برای نمونهٔ قدیمی تفنگ هجومی مدل ۵۸ معرفی شده‌است.
علاوه بر معرفی روشی بهینه برای تامین محصولات چوبی، استفاده از چنین موادی سبب می‌شود که بخش مهمی از فرصت‌های موجود در گوشه و کنار جنگل‌ها شناسایی شوند.
قاعدتاً دکتر مصدق از طریقِ نوعی مصالحه با احمد قوام‌السلطنه یا معرفی جایگزینی برای خود از بین نیرو‌های معتدل‌تر جبهۀ ملی از قبیل مرحوم اللهیار صالح می‌توانست مانع انجام کودتا شود و به حفظ تکثر و تنوع سیاسی پدید آمده در سال‌های پس از جنگ جهانی دوم در جامعۀ ایرانی یاری رساند. با این حساب، می‌توان در دلایل و اسباب کودتای ۲۸ مرداد سهم و نقشی هم برای شادروان دکتر محمد مصدق قائل شد!
مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: روی تعدادی از شهرهایمان که پر مسافر هستند بررسی کردیم و شهرهای مکمل برای سفر گردشگران معرفی شده است.
حجت اله فیروزی گفت: پیش از توقف خط تولید پژو ۲۰۶ باید خودرویی با قیمت هم‌تراز به بازار عرضه شود، درغیراین صورت ممکن است توقف خط تولیداین خودروبدون معرفی جایگزین موجب نابسامانی بیشتر بازارشود
رئیس انجمن تغذیه ایران گفت: در حال حاضر شاهد آن هستیم که در جامعه ایرانی قدرت خرید به شدت کاهش پیدا کرده که این تاثیر مستقیمی بر سبد مصرفی خانوار دارد. نخست ما پیشنهاد رژیم‌های جایگزین را مطرح کردیم، برای مثال گفته شد اگر توانایی تهیه گوشت قرمز را ندارید حبوبات و پروتئین‌های گیاهی را جایگزین آن کنید، اما امروز می‌بینیم که آن‌ها هم هرروز گران‌تر می‌شوند.
در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی ۲۰۲۳ فناوری هولوگرافی نوینی معرفی شد که جایگزین تماس های ویدئویی خواهد شد و هولوگرافی تمام قد و واقعی از فرد را ایجاد می کند.
«سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز شب گذشته با اشاره به تغییرات جدی مدیریتی در وزارت راه، گفت که گزینه پیشنهادی برای جایگزینی رستم قاسمی یکشنبه آینده (ششم آذر) به مجلس معرفی می‌شود.
رسانه های عراقی اعلام کردند که رئیس کمیساریای عالی انتخابات عراق با ارسال نامه‌ای رسمی به دبیرخانه مجلس اعضای جایگزین ۵ نماینده مجلس را که وارد دولت شده‌اند معرفی کرد.
یک مربی دروازه‌بان جدید به کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران اضافه خواهد شد.
سه داور و یک کمک داور از لیست داوران الیت فوتبال ایران خارج و جایگزین آنها معرفی شدند.
باشگاه چلسی سرمربی سابق برایتون را به عنوان جایگزین توماس توخل انتخاب و با او قرارداد بلندمدت امضا کرد.
یک سایت مصری اعلام کرد که فدراسیون فوتبال ایران قصد دارد که کی روش را به عنوان جایگزین اسکوچیچ معرفی کند.
دو سوم از فرصت قانونی رئیس جمهور برای معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی تمام شده است.با این حال سخنگوی دولت گفته است که رئیس جمهور، وزیر پیشنهادی را در سقف زمان مقرر معرفی خواهد کرد.
در زمستان سال قبل، تولید کنندگان بابت ارائه محصول و خدماتشان به طور میانگین ۴۲ درصد افزایش قیمت داده‌اند.
بیش از هفتاد روز است که هیچ خبری از معاون سیاسی وزیر کشور نیست و او در هیچ جلسه‌ای که رسانه‌ها هم حضور داشته باشند، شرکت نکرده است تا شایعه استعفایش قوت بگیرد. برخی رسانه‌ها حتی جایگزین خرمشاد را هم معرفی کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ