اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم استان در مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهید «قنبری» گفت: مردم خوزستان ثابت کردند در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، هواداران را اصلی ترین سرمایه این باشگاه دانست و به خاطر نتایج اخیر از آنها عذرخواهی کرد.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مردم خوزستان از یک دربی زیبا لذت بردند و امیدوارم در بازی‌های آینده اتفاقات بهتری رقم بخورد.
اهواز - نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: کمبود قطار در مسیر خوزستان برای مردم مشکل آفرین شده و نباید تهیه بلیط قطار به یک آرزو برای مردم تبدیل شود.
اهواز - نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: کمبود قطار در مسیر خوزستان برای مردم مشکل آفرین شده و نباید تهیه بلیط قطار به یک آرزو برای مردم تبدیل شود.
اهواز- مدیرکل بازرسی خوزستان گفت: در سال گذشته ۱۰ هزار و ۳۵۶ مورد شکایت مردمی ثبت که به بیش از ۱۰ هزار و ۱۴۰ مورد یعنی ۹۸ درصد آنها رسیدگی شده‌ است.
سیاوش بختیاری‌زاده از هواداران و پیشکسوتان فوتبال خوزستان دعوت کرد تا برای برپایی جشن صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر در استادیوم غدیر حاضر شوند.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اقدامات انجام شده در استان خوزستان پس از هفت سفر رئیس‌جمهور به این استان را تشریح کرد.
اهواز- نماینده تام‌الاختیار فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به برگزاری میز ارتباطات مردمی فراجا در خوزستان گفت: در این راستا به یک هزار و ۷۱ گزارش دریافت شده رسیدگی شد.
پروفسور دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی از نامدارترین پزشکان ایرانی، متولد سال ۱۳۳۷ هجری شمسی در شهرستان رامهرمز است. او اینک فوق تخصص جراحی پلاستیک دارد. او قید شهروندی و امکانات آمریکا را به نفع مردم خوزستان زد.
اهواز- نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، مهم‌ترین مطالبات مردم این استان از رئیس‌جمهور را تشریح کرد.
اهواز- نماینده تام‌الاختیار فرماندهی کل انتظامی کشور با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت پلیس در خوزستان گفت: سعی شده تا در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌ها و مشکلات مردم پاسخ داده بشود.
مدافع استقلال خوزستان می گوید کسب عنوان فردی بدون صعود تیمش به کارش نمی آید.
اهواز - سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در سفر رئیس جمهور به همراه جمعی از کابینه دولت سیزدهم به خوزستان مردم استان با آیت الله رئیسی دیدار می‌کنند.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: در سفر پیش روی رئیس‌جمهور به استان قرار شد پروژه‌هایی مورد بررسی قرار گیرد که بیشتر در زندگی مردم تاثیرگذار باشد.
اهواز- فرمانده فراجا گفت: خوزستان سرزمین خاطره انگیزی شده و ما می‌بینیم که هم اکنون این سرزمین زیارتگاه مردم شده است.
اهواز - دادگاه انقلاب شهرستان اهواز، ۶ نفر از عناصر گروهک تروریستی حرکة النضال را به اعدام محکوم کرد.
راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم در شهرهای مختلف استان خوزستان در حال برگزاری است.
اهواز - مردم خوزستان در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی ایذه خطاب به معاون اقتصادی رئیس جمهور شعار دادند که «سلام ما را به مقام معظم رهبری برسانید».
ایذه- فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: مردم خوزستان و ایذه در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه ثابت کردند که دشمنان محاسبات اشتباهی دارند.
ایذه- فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: مردم خوزستان و ایذه در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه ثابت کردند که دشمنان محاسبات اشتباهی دارند.
مجمع نمایندگان استان خوزستان در بیانیه‌ای از مردم انقلابی و ولایت مدار استان خوزستان که در اغتشاشات اخیر، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند، تقدیر و تشکر کردند.
اهواز- وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: بخش قابل توجهی از دستگاه‌های سرمایشی و کولرهایی که در سازمان اموال تملیکی وجود داشت برای نیاز مردم استان خوزستان تخصیص پیدا کرد.
اهواز - وزیر نیرو گفت: با بهره برداری از طرح آبرسانی غدیر، ۵۲ درصد مردم خوزستان از آب پایدار و با کیفیت برخوردار می‌شوند.
با افتتاح کامل طرح غدیر در سال اول دولت سیزدهم، کیفیت آب شرب مردم خوزستان به یکی از بهترین منابع آبی متصل شده و تحول قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ