رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی، از کشف مقادیر قابل توجهی گازوئیل قاچاق در این استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد از کشف ۱۵ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان زارچ خبر داد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از ۳۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری ۱۵۰ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز با اجرای طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت در این استان خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری طرق مشهد یک باند حرفه‌ای قاچاق سوخت به استان‌های جنوبی کشور را متلاشی و بیش از ۸۰ هزار لیتر گازوئیل را کشف و ضبط کردند.
آرادان- فرمانده انتظامی آرادان از کشف محموله چهار هزار و ۵۰۰ لیتری گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: دو نفر در این ارتباط دستگیر شدند.
سمنان- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از کشف محموله گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در محور سمنان - گرمسار خبر داد.
هندیجان- فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف یک دستگاه تریلر تانکر دار حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان هندیجان خبر داد.
اندیمشک- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در شهرستان اهواز خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در شهرستان اهواز خبر داد.
کمیسیون اروپا به طور رسمی برای سوخت دیزلی(گازوئیل) و فرآورده‌های نفتی دارای تخفیف روسیه، به ازای هر بشکه به ترتیب سقف قیمت ۱۰۰ و ۴۵ دلار تعیین و تصویب کرد.
کمیسیون اروپا به طور رسمی برای سوخت دیزلی(گازوئیل) و فرآورده‌های نفتی دارای تخفیف روسیه، به ازای هر بشکه به ترتیب سقف قیمت ۱۰۰ و ۴۵ دلار تعیین و تصویب کرد.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از توقیف ۵ فروند شناور و کشف ۱۹ عدد مشک ماری شکل حامل ۹۶۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از توقیف ۵ فروند شناور و کشف ۱۹ عدد مشک ماری شکل حامل ۹۶۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد.
تایباد _ مدیر کل گمرک دوغارون تایباد گفت: ۲۴ تن سوخت قاچاق از نوع گازوئیل، در گمرک مرزی دوغارون کشف و ضبط شد.
آبادان - فرمانده ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی آبادان گفت: شناور حامل سی هزار لیتر گازوئیل قاچاق در دهانه اروند توقیف شد.
در زیر تصاویری از توقیف نفتکش خارجی و حلقه‌ی قایق‌ها در اطراف نفتکش توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران را می‌بینید. روز دوشنبه ۹ آبانماه سپاه پاسداران خبر از توقیف یک نفتکش خارجی و کشف ۱۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را در خلیج فارس داد.
منابع آمریکایی نسبت به بحران عرضه گازوئیل در این کشور هشدار دادند.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: بیش از ۱۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در خلیج فارس کشف و توقیف شد.
مدیرعامل پالایشگاه نفت اصفهان از وارد مدار تولید شدن طرح بزرگ محیط زیستی تصفیه گازوئیل شرکت پالایش نفت (پالایشگاه) اصفهان با هدف تولید گازوئیل یورو ۵ خبر داد.
رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه ۲۰ هزار تن نفت‌گاز (گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است.
یک روزنامه اسپانیایی گزارش داد که همین حالا اروپا با کمبود گازوئیل مواجه است و مصرف کنندگان نیز تحت فشار تورم قرار دارند که همه اینها به خاطر تحریم‌های اروپا علیه روسیه است.
پس از آنکه دولت آمریکا نتوانست ذخایر گازوئیل و دیستیلیت خود را در فصل تابستان افزایش دهد، حالا شاهد کاهش شدید حجم این ذخایر در این کشور هستیم.
رئیس‌کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: قاچاقچیان قصد داشتند با تغییر در ساختار شناور مذکور و جاسازی مخزن سوخت در عرشه آن، این محموله بزرگ گازوئیل قاچاق را از مرز‌های آبی کشور خارج کنند که خوشبختانه با اقدام به‌موقع نیرو‌های دریابانی، شناور موردنظر، توقیف شد و قاچاقچیان سوخت در تحقق نیات مجرمانه خود ناکام ماندند.
بورس انرژی ایران امروز چهارشنبه، ۱۹ مرداد ۱۴۰۱، میزبان عرضه بیش از ۱۰۱ هزار و ۵۹۸ تن انواع فراورده‌های هیدروکربوری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ