برای پرداخت قبض برق با شماره کنتور می‌توان با استفاده از اپلیکیشن اندرویدی برق من، تلفن گویا ۱۵۲۱، دستگاه‌های خودپرداز و کارتخوان‌های فروشگاهی و مراجعه به سایت رسمی شرکت برق اقدام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین همایش آموزشی شناسه کالا، تجارت داخلی و سیستمی سازی سامانه ثبت سفارش برنج با مشارکت وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی، سازمان غذا و دارو و نیز انجمن واردکنندگان برنج ایران برگزار شد.
طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه در سه حوزه لوازم خانگی، لوازم یدکی و لوازم دخانی از امروز ۱۶ خرداد آغاز شد.
طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه در سه حوزه لوازم خانگی، لوازم یدکی و لوازم دخانی از ۱۶ خرداد آغاز خواهد شد.
سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان از تعلیق شناسه ملی ۳۸ فدراسیون ورزشی خبر داده است.
شناسه ملی ۳۸ فدراسیون ورزشی تعلیق شد!
شناسه کالا در ثبت‌ سفارش واردات برخی کالاها الزامی شد
دستورالعمل نحوه تخصیص و ثبت تغییرات شناسه ملی اشخاص حقوقی از سوی هیأت موضوع (ماده ۹) آئین نامه پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی ابلاغ شد.
طبق اطلاعیه سامانه جامع تجارت، استفاده از شناسه کالا در ثبت‌سفارش واردات برخی از تعرفه‌ها الزامی شد.
با مصوبه مجلس، کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی، صندوق‌های قرض‌الحسنه، تعاونی‌های اعتبار و ارائه‌کنندگان خدمات کیف پول موظف به اختصاص شناسه یکتا به کلیه تراکنش‌ها شدند.
اتاق اصناف ایران اعلام کرد که درج کد رهگیری و شناسه لوازم یدکی و قطعات خودرو در فاکتورها، الزامی شده است.
اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دریافت شناسه و کد رهگیری قطعات یدکی خودرو موجود در انبارها علاوه بر محصولات تولیدی جدید الزامی است.
وزیر صمت گفت: امروز بیش از ۳۰۰ میلیون قطعه‌ خودرو شناسه رهگیری دریافت کردند که با یک کد دستوری می‌توان فهمید که قطعه اصالت دارد یا خیر.
یک مقام مسئول با اشاره به مزایای صدور قبض الکترونیکی انبار گفت: همه کالاهای تجاری وارداتی به انبارهای عمومی می‌بایست شناسه یکتا قبض انبار سامانه جامع انبارها را اخذ کنند.
احصاء شناسه (کد) کالاهای مرتبط با محصولات دانش بنیان مبتنی بر نظام هماهنگ توصیف و شناسه‌گذاری کالاها یکی از ضروریاتی است که در قانون جهش تولید دانش بنیان بر آن تاکید شده است.
عضو کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: اتباع باید دارای کارت شناسه ملی باشند که حاوی مشخصات بیومتریک از جمله اثر انگشت، چهره نگاری، شناسایی DNA، اثبات نسَب (رابطه فرزندی با پدر و مادر) است. سپس از آن‌ها مصاحبه به عمل می‌آید که باید منبع درآمد، محل زندگی، محل کار مشخص شود و در صورت تغییر به سازمان مربوطه اطلاع دهند.
رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی کشور گفت:تا امروز ۳۰ هزار شناسه عمومی کالاها را دریافت شده است.
معاون وزیر صمت گفت: امروز (جمعه) مهلت قانونی ثبت شناسه کالا و کد رهگیری برای ۵۵ قلم لوازم یدکی به پایان می‌رسد و از این تاریخ به بعد محصولات بدون کد شناسه قاچاق محسوب می شوند.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: تاکنون بیش از ۲۶۵ میلیون شناسه رهگیری برای کالاها صادر شده است.
بر اساس اعلام اتاق اصناف ایران، از ۱۵ مهر ماه دستگاه‌های نظارتی، هرگونه روغن موتور بدون شناسه کالا موجود در واحدهای صنفی توزیعی را قاچاق تلقی کرده و طبق قانون با آن برخورد کنند.
معاون وزیر صمت گفت: ثبت تعداد شناسه کالا در وزارت صمت نسبت به سال گذشته رشد حدود ۵۰ درصدی داشته است و تعداد کالاهایی که کد رهگیری اخذ کرده‌اند به ۷ میلیارد رسیده است.
بدینوسیله به اطلاع مؤدیان مالیاتی می‌رساند جهت دریافت شناسه اختصاصی اتباع خارجی به هیچ عنوان از سایت‌های غیرمجاز و سودجو که در قبال دریافت وجه اقدام به ارائه کد اختصاصی اتباع بیگانه می‌کنند، استفاده نکرده و جهت دریافت کد اختصاصی خود به دفاتر کفالت به آدرس kanoonnobat.ir مراجعه فرمایند.
ممنوعیت عرضه کالای بدون شناسه در پنج گروه کالایی
معاون وزیر صمت با اشاره به ممنوعیت عرضه کالاهای بدون شناسه در ۵ گروه کالایی اظهار داشت: تعداد شناسه‌های رهگیری از ۸۰ به ۲۲۴ میلیون کد رهگیری شناسه افزایش پیدا کرده است.
افشار با تاکید بر اینکه در این محدوده بنظر می‌رسد که بازار نیاز به استراحت و اصلاح چه در بعد زمانی و چه قیمتی داشته باشد، گفت: البته با توجه به وضیت نرخ ارز و افزایش تورم این اصلاح بورس موقتی خواهد بود و نمی‌توان ریزشی را برای بورس متصور بود، این درحالیست که باید توجه داشت اجماع نظرات فعالان به ادامه روند صعودی است و با توجه به تورم بالای امسال، همچنین افزایش قیمت دلار و...، می‌توان انتظار داشت که بازار سهم به سقف قبلی خود در سال ۹۹ و تا پایان سال دست پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ