پژوهشگر حوزه قانونگذاری طی یادداشتی درباره مؤلفه‌های قانون مطلوب عفاف و حجاب پیشنهاداتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه‌های مختلف روان‌شناسان نظریات متفاوتی دربارۀ خلق‌و‌خوی کودکان دارند. بعضی‌ها معتقدند محیطی که کودکان در آن رشد می‌کنند تنها عامل موثر در ویژگی‌های خُلقی آنهاست، برخی دیگر تربیت والدین را ملاک ارزیابی قرار می‌دهند و عده‌ای هم می‌گویند مزاجِ کودکانْ موروثی است و مؤلفه‌های دیگر تأثیر چندانی ندارند. کدام گروه درست می‌گوید؟ آیا کودکی که از نظر ژنتیکی مضطرب است تا پایان عمر مضطرب می‌ماند؟ آیا واکنش‌های والدین و نحوۀ تعامل کودک با محیط نقشی در خصوصیات بزرگسالی‌اش ندارند؟ آیا شیوه‌های مختلف «فرزندپروری» بی‌فایده هستند؟
معاون اول رئیس‌جمهور گسترش زبان فارسی را یکی از مؤلفه‌های اقتدار سیاسی، دیپلماسی و نفوذ علمی کشور در سایر کشورها دانست.
معاون ارزیابی خدمات گردشگری گفت: یکی از مؤلفه‌های شکل‌گیری یک تشکل مبنای قانونی آن است، از این رو بنیان حقوقی تشکل‌های حرفه‌ای در ماده ۸۱ لایحه برنامه هفتم تقویت شده است.
جمهوری اسلامی نوشت: دو ماه دیگر، عمر سلطه طالبان بر افغانستان به دو سالگی می‌رسد و مسئولان ما به جای آنکه از فرصت جابجائی قدرت حداکثر استفاده را برای تأمین امنیت در مرز‌های شرقی کشورمان کرده و مؤلفه‌های همبستگی دو ملت ایران و افغانستان را تقویت کنند، تمام وقت و نیرو و امکانات کشور را صرف تطهیر یک گروه تروریستی کردند که هر روز مشکل امنیتی جدیدی برای ما به وجود می‌آورد.
رییس سازمان پزشکی قانونی با بیان اینکه جمعیت از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت هر کشور است، گفت: در سازمان پزشکی قانونی کشور اقداماتی فراتر از تکالیف قانونی در این زمینه صورت گرفته است.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حضور آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و تحریک برخی از کشورها از مؤلفه‌های تهدیدساز است که باید اقدامات جدی برای برخورد با آن اتخاذ شود.
تبریز- تحقق رشد تولید به مؤلفه‌های بسیاری نیاز دارد که یکی از این مؤلفه ها تأمین زیرساخت‌های مناسب از جمله برق بوده و قطعی آن مانعی برای تحقق رشد تولید است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از تعیین مؤلفه‌های جدید برای تشخیص بافت فرسوده توسط شورایعالی شهرسازی و معماری خبر داد.
تقویم مایا سیستم پیچیده‌ای است که از تقویم‌های کوچک‌تر تشکیل شده و قرن‌ها پیش در قاره آمریکا ساخته شد، پیش از آن‌که پای کریستوف کلمب به آنجا برسد. از میان مؤلفه‌های این تقویم، دوره‌های ۸۱۹ روزه برای انسان‌شناسان مدرن جزو گیج‌کننده‌ترین موارد بوده است.
تربت حیدریه ـ مدیر حوزه علمیه خراسان رضوی گفت: سپاه پاسداران یکی از مؤلفه‌های اقتدار نظام اسلامی است که پشتوانه مردمی دارد.
نقدی در پاسخ به این سوال که «در این مؤلفه‌های قدرت نرخ دلار و بحث اقتصادی کجاست» عنوان کرد: شرایط متفاوت است یک زمان کشوری در مدار آزاد حرکت می‌کند و کار خودش را پیش می‌برد، یک موقع اقتصاد مورد هجوم است، اگر یک دهم این هجمه‌ها و تحریم‌ها برای کشوری انجام می‌شد آن کشور حتماً فلج بود، ولی ما همه این هجمه‌ها را تحمل کردیم، حتی امروز بنا بر آمار‌های بین‌المللی تولید ناخالص ملی ما رتبه ۱۸ دنیا است.
لیدرهای خودخوانده اغتشاشات اخیر به رهبری رضا پهلوی در تبعیت از دولتهای غربی تضعیف مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی را دنبال می‌کنند.
یک استاد دانشگاه گفت: سیاست دور زدن و کم اثر کردن تحریم سیاست خوبی است اما کافی نیست و باید این هم و غم وجود داشته باشد که تحریم‌ها حتماً رفع شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه انقلاب به رأی مردم ارزش داد، گفت: جمهوری اسلامی مهد مردم سالاری است. ۴۴ سال است انقلاب کرده است و همه چیز به رأی مردم است.
رییس کل سازمان امور مالیاتی گفت: بر اساس ضرورت رعایت انواع مولفه‌های اقتصادی و اجتماعی، اجرای تدریجی و مرحله‌ای بهترین شیوه اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان است.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: حکمرانی نو برای اینکه ریل‌گذاری و جهت‌گیری را بر اساس اصول و مؤلفه‌های کلان ارتقا دهد، باید تغییر قوانین کلان و راهبردی را در دستور کار قرار دهد
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده یکی از مؤلفه‌های مهم در قدرت کشور را جوانی جمعیت عنوان کرد.
قم- فرمانده ارتش با اشاره حوادث اخیر گفت: امروز در یک جنگ احزاب و ترکیبی قرار داریم که همه دشمنان با مؤلفه‌های قدرت در برابر ما ایستاده و با برجسته سازی نقاط ضعف بر روی آسیب‌ها متمرکز شدند.
وضعیت بنیادی یکی از مؤلفه‌های اصلی نمادهای بازار سرمایه بوده و هر آن چیزی که در آینده برای یک نماد اتفاق می‌افتد برگرفته از وضعیت بنیادی آن است.
تایباد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: خودگرایی، دوری از مشترکات و تمرکز بر افراد بجای موضوعات آفت وحدت هستند و غفلت از مؤلفه‌های وحدت، تفرقه را به وجود می‌آورد.
سیدمهدی حجتی، حقوقدان با اشاره به اینکه استفاده از ابزار‌هایی مانند گشت ارشاد زمانی می‌تواند موجه باشد که توأم با ایجاد احساس امنیت در شهروندان و همراهی آنان با پلیس باشد، افزود: وقتی که تأسیسی مانند گشت ارشاد کارایی خویش را بر خلاف اهداف اصلی و اولیه‌ای که از ایجاد آن دنبال می‌شد از دست داده است و مردم از حضور گشت‌های ارشاد در کوچه و خیابان دچار احساس ناامنی برای خویش و فرزندانشان می‌شوند، اصرار بر تداوم آن غیرمنطقی و نتیجتاً منجر به رویارویی پلیس با مردم و بیشتر شدن شکاف بین ملت و حکومت می‌شود و با مؤلفه‌های حکمرانی مطلوب در تعارض قرار می‌گیرد که باید از این اقدامات پرهیز کرد.
در این فیلم مولفه‌های رسیدن به توافق با طرف‌های غربی از زبان رئیس‌جمهور را مشاهده می‌نمایید.
مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: تمام تلاش آمریکا در جهت تضعیف مؤلفه‌های قدرت ایران در عرصه هسته‌ای، موشکی و نفوذ منطقه‌ای، با شکست مواجه شده است.
عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: ما بر اساس محاسبه در طول سال‌های آینده در دوره میان‌مدت به ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای نیاز داریم. برای اینکه بتوانیم این ۲۰ هزار مگاوات را داشته باشیم و نیاز‌های حال و آینده‌مان را تامین کنیم باید وارد چرخه‌ای شویم که منجر به تولید میله‌های سوخت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ