كرمانشاه ميزبان دور برگشت ليگ پرورش اندام؛ فردا رونمايى از فيناليست هاى ليگ
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوا نشان می‌دهد در شهر‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب و پاوه وضعیت هشدار را داریم.
امام جمعه کرمانشاه گفت: کسانی که نسبت به رعایت حجاب موضع‌گیری می‌کنند باید بدانند، در زمین دشمنان بازی می‌کنند و در مسیر خدا و قرآن نیستند.
کرمانشاه- کرمانشاه با شکست سه بر یک تیم زنجان قهرمان رقابت‌های فوتبال هفت نفره کشور شد.
کرمانشاه- تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با شکست در ضربات پنالتی برابر نود ارومیه از راهیابی به جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی بازماند.
رقابتهای تکواندو انتخابی تیم ملی در پایان ۵ روز رقابت فشرده مدعیان ورود به اردوی تیم ملی با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.
در جلسه علنی روز چهارشنبه ۲۳ آذر، نایب رییس مجلس شورای اسلامی نامه استعفای ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه را اعلام وصول کرد.
استعفای ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه از دستورکار مجلس شورای اسلامی خارج شد.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران از تغییر استاندار کرمانشاه خبر داد و گفت: علاوه بر استاندار کرمانشاه، امکان تغییر یکی دو استاندار نیز وجود دارد.
وزیر کشور خبر داد که محمدطیب صحرایی به عنوان استاندار جدید کرمانشاه انتخاب شد
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، نامه استعفای ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه را در جلسه علنی امروز اعلام وصول کرد.
علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه _ ۲۳ آذر_ گفت: آقای ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه با سابقه حضور در مجلس، شورای نگهبان و دولت و فرزند شهید است. دولت رایزنی‌های زیادی با او کرده و به یک توافق با رییس جمهور رسیده است. ایشان استعفای خود از مجلس را علی رغم میل باطنی‌شان تقدیم کرده است.
دیوید بارنیا رییس موساد گفت: ما مسئولان فرستادن نیرو‌های نیابتی، کسانی که آن‌ها را مسلح کردند و دستور دهندگان را شکار خواهیم کرد و این در تهران، کرمانشاه و اصفهان اتفاق خواهد افتاد.
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه درباره چگونگی شهادت مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه توضیح داد.
اطلاعات سپاه استان کرمانشاه اعلام کرد: سرهنگ پاسدار نادر بیرامی، مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه توسط آشوبگران و اغتشاشگران در حین ماموریت به شهادت رسید.
قهرمان اسبق تیم ملی بوکس گفت:وزارت ورزش اگر تیم ملی کرمانشاه، مازندران و… را شش ماه در اردو نگه میداشت قطعا نتایج آنها بهتر از این رقم میخورد.
قهرمان اسبق تیم ملی بوکس گفت:وزارت ورزش اگر تیم ملی کرمانشاه، مازندران و… را شش ماه در اردو نگه میداشت قطعا نتایج آنها بهتر از این رقم میخورد.
مسابقات قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر هاکی 5 چمنی زیر 16 با قهرمانی کرمانشاه به پایان رسید.
مسابقات قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر هاکی ۵ چمنی زیر ۱۶ با قهرمانی کرمانشاه به پایان رسید.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان کرد: در ایام اخیر فضایی در داخل و خارج از کشور رخ داد و در برخی استان‌ها اصناف و بازار از ترس تعطیل شد، اما این اتفاق در کرمانشاه رخ نداد.
در حالی که وزارت راه و شهرسازی تلاش 20 ساله برای ساخت راه آهن شلمچه-بصره را همچنان ادامه می دهد، اما به نظر می رسد احداث راه آهن کرمانشاه-خسروی-خانقین زودتر به بغداد می رسد.
آیت علما افزود: اگر امروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به آمریکا و استکبار جهانی نهیب می زند و پشت آن ها را به لرزه درآورده به برکت بندگی خدای تعالی و عظمت اسلام است.
تیم کشتی آزاد جوانان که سال گذشته با 5 طلا رکوردی فوق‌العاده در مسابقات جهانی از خود بر جای گذاشته بود، این بار با دو طلای کمتر قهرمانی خود را تکرار کرد.
تیم کشتی آزاد جوانان که سال گذشته با 5 طلا رکوردی فوق‌العاده در مسابقات جهانی از خود بر جای گذاشته بود، این بار با دو طلای کمتر قهرمانی خود را تکرار کرد.
به دنبال بارش‌های سیل‌آسای دیروز در بزرگراه مدرس، محدوده شمال به جنوب واقع در کنارگذر بزرگراه، شاهد پس‌زدگی آب از نهر طولی بدلیل گرفتگی در اتصال کانال خشایار و انسداد کانال منجر به رسیدن آب به سطح زمین بودیم که باعث تخریب آسفالت محدوده دریچه نهر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ