در حالی که مقامات استان «بلگورود» روسیه از زخمی شدن هشت نفر در حملات اوکراین خبر دادند، شهردار «کی یف» از مقابله با ۱۰ فروند موشک «اسکندر» روسیه و کشته شدن سه نفر در این شهر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آتش سوزی در گراس، ریویرا فرانسه، جان سه نفر را گرفت و برخی دیگر زخمی شدند.
مقامات می گویند روز دوشنبه یک هواپیمای تک موتوره با پنج سرنشین در منطقه ساحلی کارولینای جنوبی در شمال میرتل بیچ سقوط کرد و سه نفر کشته شد.
ارتش و دادستان منطقه اعلام کردند که سه نفر از جمله دو نظامی روز شنبه بر اثر سقوط هواپیمای سبک در منطقه تپه ای در جنوب فرانسه کشته شدند.
بیش از ۱۰۰ نفر در پی وقوع گردباد در شهر پریتون ایالت تگزاس زخمی شدند.
ده ها نفر در زلزله ۴.۹ ریشتری که هائیتی را لرزاند، زخمی شدند. بر اثر این حادثه، سه نفر هم کشته شدند.
برخورد سه قطار در شرق هندوستان دست کم ۵۰ کشته و صدها زخمی برجای گذاشت.
در حمله پهپادی ترکیه به یک خانه در منطقه «سنجار» در شمال عراق، سه عضو یک گروه مرتبط با «پ ک ک» کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
در حمله پهپادی ترکیه به منطقه «سنجار» در شمال عراق، سه عضو یک گروه مرتبط با «پ ک ک» کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
در حمله پهپادی ترکیه به منطقه «سنجار» در شمال عراق، سه عضو «پ ک ک» کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
ارتش ترکیه امروز سه شنبه مواضع حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در منطقه سنجار در شمال عراق را هدف حمله پهپادی قرار داد.
به گفته آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد سه نفر از اعضای این سازمان در درگیری‌های روزهای گذشته سودان کشته و زخمی شدند.
پلیس فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد که در جریان تیراندازی شب گذشته در درگیری باندهای مواد مخدر در بندر مارسی فرانسه، دست کم سه نفر کشته و هشت نفر دیگر زخمی شدند.
به گفته مقامات پاکستانی، زمین لرزه خفیف ۳.۵ ریشتری استان بلوچستان پاکستان را لرزاند که بر اثر فروریختن خانه های با دیوارهای گلی، سه نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.
ایرانشهر- فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از تیراندازی افراد مسلح به سمت یک واحد صنفی و کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۳ نفر خبر داد.
منابع امنیتی در افغانستان از وقوع یک انفجار در نزدیکی مقر پلیس در ولایت بدخشان در شمال این کشور، خبر دادند.
منابع امنیتی در افغانستان از وقوع یک انفجار در نزدیکی مقر پلیس در ولایت بدخشان در شمال این کشور، خبر دادند.
با تداوم اعتراضات در کشور پرو، چند تن کشته و دهها نفر نیز مجروح شدند.
رسانه های پاکستانی اعلام کردند که بر اثر حمله انتحاری در نزدیکی محل واکسیناسیون فلج اطفال در غرب این کشور، سه تن کشته و دست کم ۲۳ نفر زخمی شدند.
رسانه های پاکستانی اعلام کردند که بر اثر حمله انتحاری در نزدیکی محل واکسیناسیون فلج اطفال در غرب این کشور، سه تن کشته و دست کم 23 نفر زخمی شدند.
بنابر اعلام منابع آگاه سه نفر در درگیری های امروز شهر سمیرم کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه از آزادسازی روستای راهبردی «پاولوفکا» در دونتسک پس از کشته شدن حدود 1400 نظامی و سرنگونی سه فروند جنگنده و بالگرد اوکراین خبر داد.
مقامات محلی افغانستان از وقوع انفجار در ولایت «بادغیس» در غرب این کشور با سه کشته خبر دادند.
استاندار کردستان از کشته‌شدن سه فرد در جریان تجمعات غیرقانونی در شهرهای استان خبر داد و گفت: تحقیقات نشان داده که این افراد توسط معاندین نظام و با اسلحه جنگی که هیچ کدام از رده های امنیتی و نظامی در استان استفاده نمی کنند تیرخورده و کشته شده‌اند.
شامگاه گذشته در حمله توپخانه ای گروه تروریستی جبهه النصره به استان ادلب در شمال شرقی سوریه، یک نظامی سوری کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ