طرح فروش ویژۀ بیمه‌نامه بدنه خودرو به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر از تاریخ پنج‌شنبه 8 تیر لغایت جمعه 16 تیر توسط شرکت بیمه معلم اجرا می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همراه اول از عید قربان تا غدیر، بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه ارائه کرد.
ایرانسل، به مناسبت اعیاد قربان و غدیرخم، بسته تخفیفی اینترنت و مکالمه را به تمام مشترکان دائمی و اعتباری ارائه می‌کند.
قیمت دام زنده با توجه به شرایط دام مثل نژاد، کیفیت تغذیه و… متغیر است. در حال حاضر با نزدیک شدن به اعیاد قربان و غدیر خم قیمت دام زنده سبک ۱۴۵ تا ۱۷۰ و دام سنگین ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.
تمامی جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام زنده در روز چهارشنبه ۷ تیرماه مصادف با عرفه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ و روز پنجشنبه ۸ تیرماه مصادف با عید سعید قربان از ساعت ۴ صبح تا ۱۵ عصر فعال و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان عزیز تهرانی هستند.
امام خمینی (ره) در دوران پر برکت حیات خود برای همسر و سایر اعضای خانواده نامه‌هایی نوشته‌اند که هر کدام از این نامه‌ها خود حاوی مطالب و نکات ارزشمندی برای تحکیم بنیان خانواده است. با مطالعه دقیق این نامه‌ها می‌توان به جایگاه زن و خانواده از منظر امام خمینی (ره) پی برد، موضوعی که کمتر به آن توجه و پرداخته شده است.
حسین قربان زاده فردای برنامه فوتبال برتر، کارشناسان سازمان خصوصی سازی را به باشگاه استقلال فرستاد تا اسناد حسابداری این باشگاه مورد بررسی قرار گیرد.
«خوردن سبزی پلو در شب قبل از عید نوروز که عوام آن روز و شب را به سیاق روز قبل از عید قربان عرفه می‌نامند، مرسوم بود و استحباب وقتی کامل می‌شد که به این سبزی پلو، ماهی هم ضمیمه باشد.»
در این‌جا چهار مورد از کشفیات باستان‌شناسی در سال ۲۰۲۲ را مرور خواهیم کرد که به واسطۀ جنبه‌های تاریک و حتی ترسناکشان از سایر یافته‌ها متمایز بودند.
«خداکرم داودی» نیز اولین توقفگاه چهار پایان برای جابه جای مسافران را ابتدای سه‌راه فلاح می‌داند: «در این محل که به اسطبل جهانگیرخان شهرت داشت، چند نفر مسئول تیمار و نگهداری از اسب‌ها و قاطر‌ها بودند، تا برای استفاده شهروندان همیشه آماده باشند. اسب‌های مسافرکش چابک و تیزرو بودند و با نژاد‌های بارکش فرق داشتند، از این‌رو مراقبت و نگهداری این قبیل حیوانات اهمیت ویژه‌ای برای صاحبانشان داشت.»
نور قربان می‌گوید: «شهریورماه سال ۱۳۹۹ در فراخوانی از مردم و شورایاران هر محله خواسته شد درخت نمادین و شاخص محله‌شان را معرفی کنند تا پس از داوری از سوی یک تیم کارشناسی، برگزیدگان در «هفته تهران» معرفی و تقدیر شوند. درخت قدیمی در جوار امامزاده «شعیب» (ع) به‌عنوان درخت شاخص این محله معرفی شد که درنهایت در هفته تهران درخت چنار امامزاده شعیب (ع) ازنظر زیبایی و قدمت برگزید شد.»
مدافع جوان سپاهان می‌گوید اعتماد مورایس را در زمین پاسخ می‌دهد.
قربان گفت:بازار نفت ما به دلیل تحریم‌ها باعث شده تا آزادی عمل از کشور ما گرفته شود؛ امکان خرید و فروش آزادانه نفت وجود ندارد و اگر تحریم ها نبود بسیاری از کشور ها خریداران نفت ما بودند.
قربان بردیف سرمربی تراکتور که طی مذاکره با این باشگاه بار دیگر به کشورش بازگشته تا هدایت سوچی را برعهده بگیرد، خواهان دو بازیکن از جمع تبریزی‌ها شده است.
به دنبال جدایی ناگهانی بردیف باشگاه تراکتور در تلاش است تا هر چه سریع‌تر سرمربی جدید خود را انتخاب کند.
سرمربی تیم ستارگان ساری تاکید کرد که در مبارزه برگشت با بانک شهر از تیم اصلی‌اش استفاده نخواهد کرد.
سرمربی تیم ستارگان ساری تاکید کرد که در مبارزه برگشت با بانک شهر از تیم اصلی‌اش استفاده نخواهد کرد.
دیدار تراکتور و ملوان از اهمیت ویژه ای برای هر دو تیم برخوردار است؛ آنها به دنبال هر سه امتیاز هستند تا تعطیلات آرامی داشته باشند.
تعداد جان باختگان بلایای طبیعی از ابتدای سال تاکنون بدون احتساب قربانیان موج گرما در اروپا و سایر مناطق به ۷ هزار و ۲۳ نفر رسیده است.
بازی تا نیمه دوم یک بر یک مساوی بود که واسکز تعویضی که تازه وارد زمین شده بود، گل برتری رئال را برای آنچلوتی زد.
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص پرونده‌های برخی از تیم‌های فوتبال صادر کرد.
عباس‌زاده گل اول این مسابقه را در دقیقه 3 به ثمر رساند و رضا اسدی هم در دقیقه 4+90 موفق به گلزنی شد تا اولین برد تراکتور با سرمربیگری قربان بردیف رقم بخورد.
اعتصاب کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران
باید دید تا انتخابات هشتم شهریور، وزنه های قدرت در فدراسیون فوتبال به کدام سمت سنگینی می کند؟ آیا سه عضو رهاشده هیات رییسه از استیضاح، حالا در صدد تلافی برخواهند آمد یا اینکه همینجا بین طرفین صلح برقرار می شود تا منافع ملی در جام جهانی طعمه شکاف مدیریتی داخلی نشود.
تا کنون هیچ تیم داخلی این همه مربی غیرایرانی را یکجا در تیم خود جمع نکرده بود. اقدامی که قطعا هزینه‌ای نجومی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ