معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت که از دعوت نبیه بری رئیس پارلمان این کشور به گفتگو برای نزدیک کردن دیدگاه ها استقبال می کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که مقاومت لبنان نخستین، چشم‌گیرترین و بزرگ‌ترین موفقیت در اخراج دشمن صهیونیستی در یک نبرد نظامی شدید و تاثیرگذار را محقق کرد.
در این مراسم هنرمندانی و سینماگرانی چون مسعود جعفری جوزانی، کیانوش عیاری، ابوالفضل پورعرب، هارون یشایایی، غلامرضا موسوی، محمدرضا دلپاک، اصغر هاشمی، بهاره رهنما، احمد امینی، بهزاد عبدی، شهره سلطانی، حسن زاهدی، دانش اقباشاوی، اصغر نعیمی، فرهاد قائمیان، قربان محمدپور، نفیسه روشن، المیرا دهقانی، علی ژکان، آرش لاهوتی، هدیه آزبدهاک، آرش برومند، محمد رضا غفاری، شادی مختاری، سعید خانی، روانبخش صادقی، کامران ملکی، علی قائم مقامی (تهیه‌کننده فیلم پرونده باز است) و نیز علی مطهری و محمود صادقی (نمایندگان سابق مجلس) حضور داشتند.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که سلیمان فرنجیه، کسی است که شایستگی ریاست جمهوری لبنان را دارد.
معاون دبیرکل حزب الله گفت: آن لبنان که از غرب درخواست کمک می‌کرد، هرگز باز نخواهد گشت. ما موافق لبنان قدرتمندی هستیم که با رژیم اشغالگر و هر متجاوزی مقابله می‌کند.
مهراب قاسم خانی نوشت: پیشنهادم اینه که یه دفترچه راهنما از کسایی و چیزایی که میتونیم نقدشون کنیم، همراه با جملاتی که میتونیم استفاده کنیم منتشر بشه که بتونیم هر وقت نقدی داشتیم به عنوان رفرنس ازش استفاده کنیم که به چیزی متهم نشیم.
دالیا نعیم ۲۹ ساله، بر اساس گزارش‌ها، هزاران دلار برای تغییر ظاهر خود هزینه کرده است تا شبیه عروسک باربی شود. او به دلیل ویژگی‌های اغراق آمیز و مو‌های بلوندش، لقب «باربی عراقی» را برای او به ارمغان آورده است.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد: ما بر توافق و رایزنی درباره انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان تاکید داریم.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تبریک عملیات شهادت طلبانه قدس اشغالی، تاکید کرد کرد که زمان نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان به موضع گیری درباره انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور پرداخت.
آرمان قاسمی یکی از بازیکنان خروجی ذوب آهن در نقل و انتقالات نیم فصل است.
قائم مقام و عضو هیات مدیره باشگاه پیکان اعلام کرد اجازه جدایی به بازیکنی در نیم فصل را نخواهند داد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: ما موضوعات مربوط به استخراج نفت و روند تحولات مربوط به آنرا دنبال می کنیم.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری تایید کردند که «نعیم بدیر» جوان فلسطینی در منطقه کفر قاسم (اراضی اشغالی ۱۹۴۸) پس از انجام عملیات تیراندازی و زیر گیری به شهادت رسیده است.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که در سایه اختلافات و بی مسئولیتی انتخاب رئیس جمهور این کشور ممکن نیست.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی بر لزوم آزادی فلسطین از نهر تا بحر تاکید کرد.
مراسم تشییع پیکر «محمد ایمن السعدی» و «نعیم جمال الزبیدی» دو فرمانده گردان مقاومتی جنین، با حضور هزاران نفر برگزار شد.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که بهبود اوضاع اقتصادی این کشور در گرو انتخاب رئیس جمهور است.
شیخ نعیم قاسم گفت که حزب الله لبنان هنوز کاندیدای خود برای ریاست جمهوری را اعلام نکرده است.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان درباره نقض احتمالی توافق ترسیم مرزهای دریایی به رژیم صهیونیستی هشدار داد و تاکید کرد که حزب الله برای هر گونه اقدامی آمادگی کامل دارد.
نعیم رضا‌نظامی چهارمحالی، وکیل پایه یک دادگستری گفت: اگر قرار بود رانندگی ممنوع باشد، می‌توانستند پیش‌بینی کنند، اگر قرار بود رانندگی زنان جرم تلقی شود باید مطابق ماده دو مجازات اسلامی برایش مجازات تعیین می‌کردند، آن زمان با یک جرم مواجه بودیم. هدف از ممنوعیت چه چیزی است؟ حقی را که می‌تواند وجود داشته باشد، کنار بگذاریم. باید یک دلیل قانع‌کننده وجود داشته باشد، آن ممنوعیت در قالب قانون در مجلس شورای اسلامی برود، شورای نگهبان آن را تأیید کند، در روزنامه رسمی منتشر شود و بعد به مرحله اجرا برسد. اما اگر در برابر آن سکوت کرده، دال بر این است که موضوع مجاز است و به اصل برائت نظر کنیم و ممنوعیتی وجود نداشته باشد. اگر هم مسائل دیگری وجود دارد، می‌توانند قانون‌گذاری کنند که آن‌هم تشریفات خاص خودش را دارد.
شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به ناآرامی‌های اخیر ایران در صفحه توییتر خود نوشت: آنچه در ایران در حال رخ دادن است به دلیل یک اتفاق نیست بلکه یک توطئه است.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان به موضع گیری درباره توافق ترسیم مرز دریایی با رژیم صهیونیستی پرداخت.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی توئیتری از نقض عهد مکرر آمریکایی ها انتقاد و تاکید کرد که واشنگتن هیچ اعتباری در دنیا ندارد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در توئیتی، درباره شایعات مطرح شده درباره ارتباط مذاکرات هسته ای با ایران و مذاکرات ترسیم دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی، شفاف سازی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ