جمهوری اسلامی نوشت: معلوم نیست چه وقت قرار است حضرات به این واقعیت توجه کنند که بیشترین نارضایتی مردم از مشکلات معیشتی است و این چیزی نیست که با شعار و سخنرانی و وعده برطرف شود. در سیاست خارجی هم همین مشکل وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: فوتبال و سیاست خارجی، محصول کار تیمی، هدفمند و هوشمند است.
امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به موفقیت های سازمان صنایع دفاع آن را یکی از مجموعه های موفق نظام دانست و از تلاش های کارکنان آن تشکر کرد و گفت: خدمت در جمهوری اسلامی ایران یکی از مسیر های مهم عاقبت به خیری است که همه باید داشتن فرصت خدمت به اسلام، نظام اسلامی و ملت عزیزمان را مغتنم بشماریم و قدر بدانیم.
رئیس کل دادگستری استان تهران، گفت: از هیچ مدیر و مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرفته نیست که خود را جدای از مردم بداند؛ چرا که مدیران و مسئولان شأنی جز خدمتگزاری برای مردم ندارند.
رئیس کل دادگستری استان تهران، گفت: از هیچ مدیر و مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرفته نیست که خود را جدای از مردم بداند؛ چرا که مدیران و مسئولان شانی جز خدمتگزاری برای مردم ندارند.
رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، مدیران و کارگزاران وزارت امور خارجه در بیانیه ای از محضر مقام معظم رهبری قدردانی کردند.
وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صبح امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صبح امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.این دیدار در آستانه برگزاری گردهمایی سراسری روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور انجام شد.
جمعی از مدیران ارشد وزارت امور خارجه و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با جانبازان قهرمان کشورمان دیدار کردند.
جمعی از مدیران ارشد وزارت امور خارجه و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با جانبازان قهرمان کشورمان دیدار کردند.
جمعی از مدیران و کارشناسان حقوقی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.
وقتی تصور این باشد که مشکلات فرهنگی و اجتماعی را می‌توان با زور و جریمه حل کرد، وقتی گمان کنند تورم را با ۲۰ یا ۳۰ درصد افزایش حقوق و در همان زمان بالا بردن ۳۰ تا ۵۰ درصد قیمت کالا‌ها و هزینه خدمات می‌توان مهار کرد و وقتی استقبال فوق‌العاده مردم از برقراری روابط با عربستان نتواند به حکمرانان بفهماند که این مردم با تمام وجود خواهان تنش زدائی با غرب و برقرار کردن روابط متوازن بین‌الملل هستند، چگونه می‌توان انتظار داشت با عزل و نصب چند نفر از وزیران و مدیران ارشد مشکلات کشور حل شود؟
رئیس جمهور سابق ایران در دیدار نوروزی با مدیران ارشد دولت راه حل اصلی مشکلات با هدف تحول را اجرای اصل ۵۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (برگزاری همه‌پرسی و مراجعه به آرای عمومی) ذکر کرد و گفت: هر چند سؤالات مردم متعدد است، اما در این همه‌پرسی می‌توان سه پرسش اساسی در سه زمینۀ سیاست خارجی، سیاست داخلی و اقتصاد را با مردم در میان نهاد.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: با حکم فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح ممنوعیت خروج مسئولین و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس از اتمام مسئولیت از کشور تا سپری شدن مراحل قانونی تهیه و تدوین کرده‌اند. خروج شخص مسئول منوط به اجازه نهاد‌های نظارتی و امنیتی یعنی قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و ۳ اطلاعات نیروی انتظامی می‌باشد.
نشست هم‌اندیشی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و جمعی از صاحب نظران و مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، با موضوع بررسی چالش‌های چندساله سازوکار اعمال نرخ صفر مالیات بر ارزش افزوده برگزارشد
مسئولان و مدیران نظام اگر با درایت بتوانند عکس‌العمل‌های خشن، عصبی و فاقد تدبیر را کنترل و مدیریت کرده و به این اعتراضات از زاویه فرصتی برای اصلاح نگاه کنند، خواهند توانست معترضین را به آرامش دعوت کرده و از وارد آمدن شوک‌های بعدی به جامعه جلوگیری کنند.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران در معیت دکتر صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به همراه مدیران عالی نظام بانکی کشور با هدف شرکت در جلسه شورای هماهنگی مدیران بانکی و فعالان اقتصادی استان فارس، به این استان سفر کردند.
الیاس حضرتی:‌ به صداوسیما فشار بیاورید تا صداهای دیگر را هم بشنود، به آنها تریبون دهد، هر یک نفر ایرانی که به مخاطبین اینترنشنال و بی‌بی‌سی اضافه شود مقصرش شما و عملکرد ضعیف مدیران جمهوری اسلامی در حوزه رسانه است.
نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت، سفیر ایران در روسیه، نمایندگان مجلس و مدیران اتاق تعاون در روسیه افتتاح شد.
عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: همه مدیران اجرایی و رسانه‌ای باید متوجه باشند که امروز جمهوری اسلامی ایران در معرض جنگ ترکیبی و شناختی جبهه معارض قرار گرفته و پایه ثابت آن رسانه و قوای ادراک است.
سفرهای دور و نزدیک که لابد حق ماموریت ارزی و سایر مخارج را هم بر دوش کمیته ملی المپیک می‌گذارد، نهادی که مدام از کمبود بودجه در رنج بوده و برای بسیاری از نیازهای حرفه‌ای ورزشکاران پاسخ کافی و مثبتی ندارد.
وزارت صمت از سازمان بازرسی کل کشور تذکر گرفت
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران علت اختلال در اینترنت و خطوط تلفن ثابت و سیار را آتش سوزی تعدادی از خطوط ارتباطی در شرکت مخابرات منطقه ۸ تهران اعلام کرد.
آیت الله علم الهدی در این دیدار با تاکید بر استفاده مدیران جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت های داخلی و خارجی برای بیان مواضع و دیدگاه های نظام و مواضع انقلابی اظهار داشتند: سازمانهاي بین المللي مي توانند و بايد یك ظرفيت برای نظام باشند به شرط آنكه نمايندگان ما چنين باور و اعتقادي داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ