روز گذشته در مصاف مس رفسنجان – استقلال یکی از خوب های تیم میهمان زبیر نیک نفس بود که در نقش روزبه چشمی بازی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در خلال حفاری‌های محوطۀ باستانی لیو پیکولو در نزدیکی ونیز، سنگ عقیق گرانبهایی در یک سایت زیر آبی از دوره‌ی رومی پیدا شد؛ نقش یک پیکره‌ی اساطیری روی این گوهر حک شده است.
مهاجم پرسپولیس در روزهایی که این تیم زیر هجمه جذب بازیکن جدید در پست حمله قرار دارد، توانسته نقش تاثیرگذاری در دیدارهای تدارکاتی به جا بگذارد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۱سال جهان را با پیروزی مقابل بحرین به پایان برد.
یووان لی می، ایجنت فرلاند مندی نقش فائزه العماری در آینده حرفه‌‌ای کیلیان امباپه را زیر سوال برده است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا به تساوی بدون گل نوجوانان ایران و قطر در جام ملت‌های زیر ۱۷سال آسیا پرداخت.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: قانون جدید انتخابات نقش پوست خربزه زیر پای اصولگرایان را دارد که در صورت تصویب نهایی، موجب کاهش مشارکت شده و تبعات جبران ناپذیری را برای نظام به همراه خواهد داشت.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: عملکرد پلیس آگاهی نقش بزرگی در افزایش سرمایه اجتماعی پلیس دارد زیرا عملکرد شما زیر ذره بین مردم است.
جانشین وزیر دفاع گفت: استکبار جهانی با گسترش فناوری‌های جدید درصدد آن است که بتواند حاکمیت کشورها را زیر سوال ببرد و نقش آن‌ها را کم‌رنگ کند.
تنها 30 ثانیه از بازی ساوتهمپتون-آرسنال گذشته بود که با اشتباه فاحش آرون رمزدیل دروازه میهمان باز شد.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد کودکان خردسال مبتلا به دیابت نوع ۱، مانند بزرگسالان، می‌توانند با استفاده از «لوزالمعده مصنوعی» قند خون خود را کنترل کنند. این امر در تنظیم قند خون کودکان کم سن و سالی که به دیابت مبتلا هستند، نقش بسزایی دارد.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: مردم کانون اصلی اقتدار کشور هستند و اگرچه زیر بار هجمه‌های سنگین رسانه‌ای از سوی استکبار جهانی هستیم، اما نسل‌های جوان آمال دشمن را نقش بر آب می‌کنند.
در اینفوگرافیک زیر به نقش تغذیه در پیشگیری از سرطان پرداخته شده است.
انتخاب رنگ سفید برای هواپیما، از نظر حرارتی نیز نقش مهمی دارد. در بالای ابر‌ها و در طول روز، هواپیما‌ها برای ساعت‌ها در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند و گاهی وقت‌ها حتی در باند فرودگاه‌ها نیز زیر نور مستقیم آفتاب هستند. رنگ سفید حرارت کمتری را به خود جذب می‌کند و از همین رو در دراز مدت، هزینه کمتری برای خنک کردن فضای داخلی هواپیما نیاز خواهد بود.
روی دیوار‌های این دروازه موجودات افسانه‌ای نقش بسته شده بود که یکی از مهمترین آن‌ها یعنی "موشخوشو" از هنر معماری هخامنشی در دوره‌های بعدی حذف می‌شود.
ستاره تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصلا میانه خوبی با تیم سابقش ندارد.
چرا هنوز کمبود دارو وجود دارد و اساسا ریشه این کمبود چیست؟ وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسشريال بی آنکه به نقش وزارت بهداست در پیش‌بینی بیماری‌ها اشاره کند، سخنان منصوبانش مبنی بر پیش بینی زودرس بودن موج آنفلوانزای امسال را زیر سوال برده و گفته: «کمبود دارویی که اخیرا ایجاد شد، مربوط به آنتی بیوتیک و سرم بود و علت کمبود این دو قلم دارویی نیز این بود که ما با یک آنفولانزای زودرس مواجه شدیم.»
چرا هنوز کمبود دارو وجود دارد و اساسا ریشه این کمبود چیست؟ وزیر بهداشت در پاسخ به این سوال بی آنکه به نقش وزارت بهداست در پیش‌بینی بیماری‌ها اشاره کند، سخنان منصوبانش مبنی بر پیش بینی زودرس بودن موج آنفلوانزای امسال را زیر سوال برده و گفته: «کمبود دارویی که اخیرا ایجاد شد، مربوط به آنتی بیوتیک و سرم بود و علت کمبود این دو قلم دارویی نیز این بود که ما با یک آنفولانزای زودرس مواجه شدیم.»
نیمه نهایی، چهار تیم و چهار دروازه‌بان؛ می خواهیم در مورد استراتژیک‌ترین مهره‌های این مرحله از جامی صحبت کنیم که نقش گلرها در آن بسیار پررنگ بوده است.
بهادری جهرمی با اشاره به اینکه قطعا منتقدان نقشی سازنده دارند، بیان کرد: ما باید هم از منتقدان استفاده کنیم و هم از کسانی که معتقد به شرایط فعلی‌اند. کسانی که سنگ می‌اندازند و با خودرو دیگران را زیر می‌گیرند، در اقلیتند و حتی معترضان هم این رفتار‌ها را قبول ندارند.
یک کارشناس ترافیک در پلیس راهور در یادداشتی به مناسبت هفته کودک به نقش کودکان در حوزه عبور و مرور پرداخت.
پاکبان‌ها تمام نقاط شهر را در نیمه‌های شب و اوایل صبح زیر پا می‌گذارند تا کوچه و خیابان را با کمترین آلودگی تحویل شهروندان بدهند، اما کمتر کسی پای درد و دل آن‌ها نشسته است تا بداند در شب‌های خلوت تهران، حاشیه بزرگراه‌ها و در برابر شهروندان بی‌حوصله چه خاطراتی در ذهن این افراد نقش بسته است.
یاسین سلمانی می‌گوید کار کردن زیر نظر مورایس حس خوبی برای او دارد.
یاسین سلمانی می‌گوید کار کردن زیر نظر مورایس حس خوبی برای او دارد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ