باشگاه سمپدوریا پیشنهاد هدایت تیم فوتبال خود را به آندره‌آ پیرلو ارائه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویکتور اوسیمن، مهاجم تیم ناپولی، بعد از پیشنهاد پایین الهلال، به تمدید قرارداد با این تیم نزدیک شد.
المپیک مارسی در تلاش برای جذب شارل د کتلار است. این بازیکن ممکن است یک سال بعد از پیوستنش به میلان، این تیم را ترک کند.
ادن هازارد بعد از فسخ قراردادش با رئال مادرید، پیشنهاد اینتر میامی و شانس هم بازی شدن با لیونل مسی را رد کرده است.
خوان کوادرادو با پایان قراردادش از یوونتوس جدا شد و حالا باید به دنبال تیمی دیگر برای فصل بعد باشد.
چند ماه بعد او ماجرای خواستگاری را مطرح کرد و مدعی شد که قصد ازدواج با مرا دارد! من هم پیشنهادش را رد کردم و گفتم هنوز یک سال از مرگ همسرم نگذشته است، ولی او اصرار داشت که باید مرا ببیند به همین دلیل هم وقتی به مرخصی آمد، بلافاصله آدرس منزل پدرم را پیدا کرد و من برای اولین بار وقتی او را دیدم در شوک فرو رفتم چرا که همه جای دستانش آثار خراشیدگی با تیغ و چاقو بود. هنگامی که با دیدن این صحنه‌ها به او گفتم قصد ازدواج ندارم ناگهان چهره وحشتناکی به خود گرفت و سرش را محکم به دیوار کوبید!
در ابتدای جلسه وکیل اولیای دم به دفاع پرداخت و گفت: متهمان سکوت کرده‌اند تا مشخص نشود کدام یک قاتل اصلی است. در این سال‌ها ۴ متهم رضایت پدر قربانی را جلب کرده‌اند. مادر قربانی نیز به متهمان ردیف دوم تا چهارم رضایت داده، اما برای هادی که متهم ردیف اول است قصاص خواسته و اعلام کرده حاضر به گذشت نیست.
باشگاه چلسی حاضر است برای به خدمت گرفتن مایک مانیان بیش از 90 میلیون یورو بپردازد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس جدایی علیرضا بیرانوند بعد از پیشنهاد یک باشگاه عربستانی را رد کرد.
برخی از بازیکنان پرسپولیس قصد داشتند بعد از قهرمانی در جام حذفی، جام قهرمانی را به خانه‌شان ببرند!
مارکا نوشته است که لالیگا قصد ندارد سال بعد نیز از تکنولوژی «گل‌لاین» استفاده کند که قطعا خبر خوبی برای باشگاه‌های اسپانیایی نیست.
باشگاه استقلال هرگونه شایعه در مورد لیست ورود و خروج برای فصل بعد را رد کرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ، در خصوص رد پیشنهاد سرمربیگری چلسی صحبت کرد.
بعد از عدم احراز صلاحیت، ایشان به نوعی سبک شد؛ هم به دین و تعهدی که به مردم داده بود عمل کرد و هم مجبور به قرار گرفتن در مسوولیت ریاست‌جمهوری نشد و با حمایت از آقای روحانی، شوک منفی رد صلاحیت خود را به هیجان مثبت اجتماعی برای نجات کشور تبدیل کرد و دیدیم که چه جهشی در آرای دکتر روحانی ظرف چند روز ایجاد شد.
مهدی تارتار بعد از رد پیشنهاد ارائه برنامه برای تیم ملی، آماده هدایت تیمش مقابل مس کرمان است.
بعد از آنکه چندین مربی پیشنهاد لیدز برای به دست گرفتن سکان هدایت این تیم را رد کردند حالا شانس استیون جرارد برای نشستن روی صندلی سرمربی‌گری این تیم بسیار بالا است.
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت از گاراژ‌ها برای رد مال دختران/ آتش سوزی مرگبار در مرکز نگهداری معلولان ذهنی/ کلاهبرداری به بهانه پیش‌فروش اینترنتی خودرو/ صاحبخانه بدجنس!/ بعد از کشتن همسرم خودکشی کردم/ فوق لیسانس در بازار جاعلان ۷۰۰ هزار تومان!/ نجات معجزه آسای شوهر از سوءقصد‌های سریالی همسر
میراوغلو در گفت‌وگو با اسپوتنیک گفت: «دمشق درخواست آنکارا را برای ترتیب جلسه‌ای بین اردوغان و اسد رد کرده و قصد دارد آن را تا بعد از انتخابات ترکیه به تعویق بیندازد».
پنالتی کرواسی بعد از بازبینی صحنه رد شد و فرصت طلایی گلزنی این تیم از دست رفت.
از تاریخ اعلام شده برای انتخاب سرمربی جدید تراکتور 24 ساعت هم رد شد اما جانشین بردیف هنوز مشخص نیست.
یواخیم واتسکه، مدیر دورتموند، احتمال جدایی جود بلینگام از این باشگاه را رد نکرده است.
بعد از حضور کی‌روش در ایران، این مربی پرتغالی خواهان حضور جواد نکونام به عنوان دستیار در تیم ملی ایران بود که بعد از مخالفت باشگاه فولاد خوزستان، حالا نکونام رسما این پیشنهاد را رد کرده است.
بعد از آن حاشیه‌ها از سوی برخی از ایرانیان خارج کشور با این ورزشکار برای پناهندگی تماس گرفته شد اما وی درخواست آنان را رد کرد و گفت عاشق ایران است.
اگر یک خانم بدحجاب یا بی حجاب کنار عکس شهید سلیمانی بایستد ما آن را دستاورد برای خودمان می دانیم. اما اگر عکس حاج قاسم را حذف کنیم آن خانم مجرم می شود. اگر یک خانم با حجاب نامناسبی در صف رای بایستد صدا و سیما در روز رای گیری ۲۰ بار آن را نشان می دهد تا بگوید ما توانستیم این نگاه را هم پای صندوق رای بیاوریم. بعد که رای داد و به خانه رفت. فردا همان خانم را گشت ارشاد می گیرد
رونالدو بعد از رد کردن پیشنهاد عربستانی‌ها در تابستان گذشته نظرش در این فصل تغییر کرده و به فکر این پیشنهاد و رفتن به لیگ عربستان در زمستان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ