مهدی تارتار بعد از رد پیشنهاد ارائه برنامه برای تیم ملی، آماده هدایت تیمش مقابل مس کرمان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر تمرکز شما روی بازیکنانی است که تا یک ماه بعد در دسترس خواهند بود، دچار اشتباه شده اید. در بازار چانه‌زنی اصلی روی دسته‌ای دیگر از بازیکنان است.
پرسپولیس بعد از پیروزی ارزشمند در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حالا تمام تمرکز خود را معطوف به قهرمانی در لیگ می‌کند.
رافائل لیائو، ستاره جوان میلان، فاش کرد که بعد از انتشار آلبوم موسیقی دومش زلاتان ابراهیموویچ از او خواسته تا تمرکز خود را روی فوتبال معطوف کند.
"میخواهیم 9 امتیاز بگیریم و کار لیگ را برای قهرمانی یکسره کنیم، پس فقط تمرکز و تمرین". ستاره پرسپولیسی‌ها ذهنیت خود طی دیدارهای باقیمانده بعد از پیروزی بزرگ در دربی می‌گوید.
متئو دارمیان به هواداران اینتر وعده داد که پس از بازی با بنفیکا روی سری آ تمرکز خواهند کرد تا رتبه چهارم را کسب کنند.
بعد از شکست در جام حذفی حالا مس کرمان تمام تمرکز خود را روی پیروزی برابر ذوب‌آهن در اصفهان معطوف کرده است.
نساجی مازندران در هفته بیست و یکم در ورزشگاه وطنی قائمشهر میزبان استقلال تهران خواهد بود.
ماجد ناصر، دروازه‌بان شباب الاهلی، می‌گوید بازیکنان این تیم باید از شکست برابر الهلال درس بگیرند.
اریک تن‌هاخ بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل لیدز به ستایش از مارکوس رشفورد ستاره گلزن تیمش پرداخت و گفت از او خواسته در همه بازی‌ها با همین تمرکز به میدان برود و گلزنی کند.
کارشناس فوتبال با برشمردن دلایل خوب شدن استقلال در دیدارهای اخیر و خروج از افت بعد از جام جهانی، گفت: دیدار بعدی آبی پوشان با یک تیم مرموز است که باید تمرکز بازیکنان بالا باشد.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، بعد از شکست 2-0 مقابل مونزا گفت تمرکز کردن برای بازیکنان بیانکونری بعد از کسر 15 امتیاز دشوار است ولی هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.
رابرت مالی ضمن تکرار این ادعا که از پهپادهای ایران در جنگ اوکراین برای کشتن غیرنظامیان استفاده شده و ایران «معترضان مسالمت‌آمیز را در خیابان‌ها کشته» گفت: «بنابراین تمرکز ما بعد از آن تلاش‌های سخت برای بازگشت به برجام تغییر کرده است.»
بعد از کریستیانو رونالدو حالا النصر تمام تمرکز خود را روی جذب سرخیو راموس قرار داده است.
اسطوره ایرلندی باشگاه منچستریونایتد بعد از حذف برزیل بار دیگر به انتقاد از عملکرد آنها طی دیدارهای گذشته پرداخت.
داور بین المللی فوتبال ایران در شرایطی که هنوز سه مرحله دیگر از جام جهانی در قطر باقی مانده، نتوانست جواز ادامه حضور و قضاوت در این رقابت‌ها را کسب کند و طی پیامی بابت این موضوع از هواداران فوتبال ایران عذرخواهی کرد.
معاون باشگاه استقلال معتقد است تمرکز مجموعه تیم صرفا به دنبال بردن بازی بعد مقابل پرسپولیس است .
ممفیس دیپای در جریان پیروزی 3-1 هلند مقابل آمریکا گل اول تیمش را به ثمر رساند و شادی بعد از گل خاصی داشت. اما علت اجرای این شادی بعد از گل توسط ستاره هلندی چیست؟
گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا، بعد از پیروزی تیمش مقابل تونس به بازیکنانش هشدار داد که نباید دچار غرور شوند تا مبادا در بازی بعدی دچار عدم تمرکز بشوند.
کارشناس فوتبال ایران بابیان اینکه کارلوس کی‌روش از همین حالا ترکیب اصلی خود را برای جام جهانی می‌شناسد، گفت: اگر مقابل انگلیس بازی را واگذار نکنیم راهی مرحله بعد خواهیم شد.
هافبک اسبق تیم ملی که روز گذشته با حضور در اردو با کارلوس کی‌روش و ملی‌پوشان دیدار داشت، به نکته جالبی بعد از این ملاقات اشاره می‌کند.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد در حال حاضر به جام جهانی فکر نمی‌کند و تمام تمرکز او روی تیم باشگاهی‌اش است.
ژاوی هرناندز تاکید کرد که فقط به پیروزی برابر کادیز فکر می کنند و پس از این بازی روی بایرن مونیخ تمرکز خواهند کرد. او بهترین تیم را به مصاف کادیز خواهد فرستاد.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بعد از شکست تیمش برابر استقلال گفت: فقط یک لحظه تمرکز بازیکنان بهم ریخت و گل را دریافت کردیم.
اشخاصی این روزها بنابر یک برنامه از پیش تعیین شده که بعد از این همه سال دیگر برای ما و مردم نخ نما شده است به شکل بسیار بی‌ادبانه‌ای شروع به سمپاشی و هتاکی علیه سینما و سینماگران کرده اند. هدفشان مشخص است می خواهند تمرکز فضای خبری کشور را به جهتی دلخواه سوق دهند، برای انجام این مأموریت چه هدفی بهتر از سینما و هنرمندانش؟ سینمایی که سالهاست یکی از پر افتخارترین جلوه های نام ایران در صحنه های بین المللی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ