مارکا نوشته است که لالیگا قصد ندارد سال بعد نیز از تکنولوژی «گل‌لاین» استفاده کند که قطعا خبر خوبی برای باشگاه‌های اسپانیایی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه فدرال استرالیا امروز شرکت دل آمریکا را به خاطر اغوای مشتریان در ارائه تخفیف به پرداخت ۱۰ میلیون دلار استرالیا معادل ۶.۴۶ میلیون دلار محکوم کرد.
کیلیان امباپه پس از رد تمدید قراردادش تا 2025 که به خاطر انتقال رایگان به رئال در تابستان 2024 بود، 199.5 میلیون یورو از دست خواهد داد.
لغو بازی بارسا-یوونتوس در آمریکا به خاطر مشکل گوارشی چند بازیکن، به بارسلونا 2 میلیون یورو ضرر زده است.
باشگاه‌های ایرانی در مجموع رقمی نزدیک به ۱.۵ میلیون دلار بابت داشتن بازیکن در ترکیب تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر از فیفا دریافت می‌کنند.
بارسلونا به خاطر بندهایی در قرارداد انتقال نتو، باید چهار میلیون یورو به والنسیا پرداخت کند.
بهزاد غلامپور مربی گلرهای استقلال با جریمه نقدی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شده است.
باشگاه استقلال به خاطر پرتاب اشیاء به داخل زمین توسط هواداران این تیم با جرایم مالی مواجه شده است.
کیلیان امباپه اگر قراردادش را تمدید کند و تا سال 2025 در پی اس جی بماند، 170 میلیون یورو دریافت خواهد کرد ولی او اعلام کرده که قصد تمدید ندارد.
بارسلونا به زودی باید 2.5 میلیون یوروی دیگر نیز به خاطر جذب ژول کُنده به باشگاه سویا پرداخت کند.
بارسلونا به زودی باید 2.5 میلیون یوروی دیگر نیز به خاطر جذب ژول کُنده به باشگاه سویا پرداخت کند.
لوکاس پرز این شانس را داشت که برای بارسلونا به میدان برود، ولی به خاطر درخواست بالای باشگاه آلاوس، انتقال او منتفی شد.
همسر سابق کوبی برایانت، ۲۸.۹ میلیون دلار به خاطر لو رفتن عکس‌های محل سقوط هلیکوپتر که منجر به کشته شدن همسر و دخترش توسط پلیس و آتش نشانان شد، دریافت خواهد کرد.
این زوج جوان از مدت‌ها قبل تصمیم گرفته بودند هر هفته با یک عدد ثابت (۱۱، ۶، ۳۳، ۲۹، ۲۲، ۱۲، ۶) در این بخت آزمایی شرکت کنند و آن روز هم مثل سابق همین کار را کردند و از شانس بدشان همان زمان که حسابشان شارژ نشده بود این عدد برنده شد.
وزارت حمل و نقل آمریکا اعلام کرد که یکی از شرکت‌های هواپیمایی این کشور را به خاطر عبور ممنوعه از آسمان عراق بیش از یک میلیون دلار جریمه کرده است.
۵ سال حبس به خاطر دیه ۱۵ میلیون تومانی
قتل به خاطر ۵۰ میلیون تومانی که گم شد
رسیدگی به این پرونده از خرداد سال ۱۴۰۱ با گزارش مرگ مشکوک مرد ۳۵ ساله‌ای در بیمارستان آغاز شد. وقتی مأموران پلیس عازم بیمارستان شدند در تحقیقات دریافتند که از سوی دوستش به قتل رسیده است. متهم که خودش مرد جوان را به بیمارستان منتقل کرده بود در همانجا بازداشت و به اداره آگاهی منتقل شد. وی در همان ابتدا به درگیری اعتراف کرد و گفت: مقتول دوستم بود. او از فردی طلبکار بود و فکر می‌کرد طلبش را من وصول کرده‌ام، اما به او نگفته‌ام.
زن ۲۴ ساله‌ گفت: با آن که باورم نمی‌شد او دست به چنین رفتار‌های زشتی بزند، اما هنگامی که از سرکار به خانه بازمی گشتم، مقابلم قرار گرفت و ادعا کرد اگر مبلغ ۳۰ میلیون تومان مهریه را بازنگردانم، او تصاویر و فیلم‌ها را در فضای مجازی منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد.
یوفا مبلغ سه میلیون یورو غرامت به خاطر ایست قلبی کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی، به اینتر پرداخت کرد.
سازمان صداوسیما در سال۱۴۰۱ بودجه ۵۲۸۹ میلیارد و ۲۳۷ میلیون تومانی را به خود اختصاص داده است و طبیعتا هم به اندازه کسب و کار‌های نوپا و شاغلان فضای مجازی از نبود اینترنت آسیب ندیده است، اما با این حال قرار است بوجه هزار میلیارد تومانی به این سازمان دولتی برسد.
مدافع مس کرمان می گوید به ناحق محروم و جریمه شده و به خاطر غیبت در دیدار با هوادار گله مند است.
درگیری خونین قصاب‌ها به خاطر ۱۰ میلیون تومان
متهم ردیف اول در دفاع از خودش گفت: ما همگی با هم فامیل هستیم و به شغل قصابی و خرید و فروش دام مشغول بودیم، اما اختلاف‌مان به خاطر ۱۰ میلیون تومان پول بود. در این حادثه برادرم حفیظ و برادر همسرم به نام سبحان نیز به قتل رسیدند. من قبول دارم که در نزاع شرکت کردم و با چاقو ضربه‌ای به سبحان زدم، اما عمدی در کارم نبود، تنها می‌خواستم از خودم دفاع کنم.
باشگاه بارسلونا مدعی شده است که اتلتیکومادرید باید 40 میلیون یورو برای انتقال دائمی آنتوان گریزمان پرداخت کند و به همین منظور شکایتی رسمی علیه این باشگاه ارائه خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ