معاون وزیر خارجه روسیه با رئیس جمهور سوریه دیدار و در خصوص روابط دو کشور رایزنی و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقام ارشد وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا با حضور در نیجر، با رهبران نظامی این کشور  دیدار کرد.
وزارت خارجه چین اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور با معاون وزیر خارجه روسیه در پکن دیدار و طرفین پیرامون روابط دو کشور و همچنین موضوعات بین المللی و منطقه ای تبادل نظر کردند.
معاون اول وزیر امور خارجه کوبا با وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست بریکس پلاس در کیپ تاون آفریقای جنوبی دیدار و گفتگو کرد.
یک مقام ارشد حماس در مسکو با معاون وزیر خارجه روسیه دیدار و گفتگو کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: وزرای خارجه روسیه و آمریکا در سازمان ملل دیداری نخواهند داشت.
به گزارش خبرگزاری مهر، معاون وزیر خارجه عربستان سعودی در دیدار با سفیر روسیه در ریاض، مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی را بررسی کرد.
دیدار وزیر امور خارجه با معاون بشر دوستانه دبیر کل سازمان ملل
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن و معاون وزیر امور خارجه روسیه در عمان دیدار و رایزنی کردند.
معاون وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون وزیر امور خارجه روسیه، افزایش تعاملات دو کشور برای تأمین صلح و ثبات در منطقه و حاکمیت چند جانبه گرایی را ضروری ارزیابی کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون وزیر امور خارجه روسیه آمادگی کشورمان را برای برگزاری نشست وزرای خارجه کشورهای فرمت ٣+٣ (روسیه، ترکیه، ایران +سه کشور قفقاز جنوبی) در تهران اعلام کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با معاون وزیر خارجه ونزوئلا، گفت: گسترش روابط دوجانبه در حوزه انرژی، فناوری و های‌تک و تعمیق و تقویت مناسبات فیمابین مورد تأکید است.
ایمن سوسان معاون وزیر خارجه سوریه با دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در دیدار با وزیر خارجه عربستان گفت: مصمم هستیم شرایط و نگرانی‌های موجود را یک به یک مورد بحث قرار داده تا بتوان به نتیجه رسید.
دیدار وزیر امور خارجه با معاون وزیر خارجه ونزوئلا
سرگئی ورشینین معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه که فقط سوریه و ترکیه می توانند درباره دیدار سران دو کشور تصمیم گیری کنند، گفت که آنکارا لزوم عادی سازی و حفظ روابط با دمشق را درک می کند.
«اکرم العکبی» در سفر به مسکو با میخائیل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه و فرستاده ویژه پوتین در امور خارومیانه و آفریقا دیدار و درباره مسائل مختلف رایزنی کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد در حال حاضر برنامه ای برای دیدار با مقامات آمریکا در خصوص کنترل تسلیحاتی وجود ندارد.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار همتایان خود از روسیه، کوبا و ونزوئلا گفت: تجمیع ظرفیت‌ها، ضریب مقاومت کشورهای مستقل در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا را افزایش خواهد داد.
معاون وزیر خارجه زیمبابوه در حاشیه "نخستین نشست هماهنگ کنندگان ملی گروه دوستان دفاع از منشور ملل متحد" در تهران، با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.
هیئت وزارت امور خارجه قطر به ریاست محمد بن عبدالعزیز الخلیفی معاون وزیر امور خارجه قطر در امور منطقه‌ای بعد از ظهر امروز با دکتر حسین امیرعبدللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
معاون وزیر خارجه قطر در امور منطقه‌ای امروز با معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه از پیشنهاد دیدار وزرای خارجه سوریه و ترکیه استقبال و بر آمادگی کشورش برای میزبانی این دیدار تأکید کرد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که هیچ برنامه ای برای دیدار رئیس جمهور این کشور و همتای اوکراینی او در حاشیه گروه ۲۰ در اندونزی وجود ندارد.
هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در سفر به مسکو با معاون وزیر امور خارجه روسیه دیدار و رایزنی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ