رعیتی‌فرد، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: درصورت افزایش حقوق کارکنان دولت، حقوق کارگران هم افزایش می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوپاریزین نوشته است که کیلیان امباپه احتمال تمدید قرارداد طولانی مدت با پی اس جی را تحت بررسی دارد.
با وجود اینکه احتمال دارد یاسین بونو در ماه های ژانویه و فوریه 13 بازی رئال را از دست بدهد، باشگاه مادریدی روی جذب او برای جانشینی کورتوا به اطمینان کامل رسیده است!
وزیر کشور درباره احتمال ادامه تعطیلی ها گفت: اگر وزارت بهداشت درخواست تعطیلی به دلیل موضوع افزایش دما دهد دولت تصمیم می‌گیرد.
سرمربی استقلال ممکن است تصمیم مهمی در مورد لیست 20 نفره تیمش برای بازی با صنعت نفت بگیرد
تصمیم ایلان ماسک برای تغییر لوگوی توئیتر از پرنده به X ممکن است به یک چالش حقوقی تبدیل شود زیرا شرکت های فناوری از جمله متا و مایکروسافت حقوق معنوی مالکیت همین حرف الفبای لاتین را دارند.
باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین که شانس حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را دارد، به دنبال بازگرداندن مهاجم ایرانی خود و برنامه ریزی برای فصل بعد است.
باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی خود مبنی بر حضور تماشاگران در بازی با پیکان تهران را تکرار کرد.
باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی خود مبنی بر حضور تماشاگران در بازی با پیکان تهران را تکرار کرد.
رحمان امیرآبادی گفت: اگر فدرال رزرو تصمیم بر سیاست انبساطی پولی بگیرد بازارهای مالی دنیا بازدهی بسیار خوبی خواهند داشت.
جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی از صبح جمعه ۲۶ اسفند تا یک بامداد شنبه ۲۷ اسفند به طول انجامید و بدون نتیجه پایان یافت.
فدراسیون فوتبال ایران هنوز تصمیم قطعی برای برگزاری بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و روسیه با حضور تماشاگر نگرفته است.
فدراسیون فوتبال ایران هنوز تصمیم قطعی برای برگزاری بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و روسیه با حضور تماشاگر نگرفته است.
استاندار تهران گفت: به منظور مدیریت ترافیک تهران تصمیم گرفته شد که طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات امسال اجرایی شود.
با توجه به برگزاری امتحانات کارشناسی ارشد در 11 و 12 اسفندماه احتما تعویق مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کاراته وجود دارد.
کادرفنی پرسپولیس تصمیم به استفاده مجدد از دو مهاجم در ترکیب اصلی امروز این تیم در بازی با هوادار دارد.
پی‌یر امریک اوبامیانگ قصد جدایی از چلسی در پایان فصل را دارد و ممکن است به باشگاه میلان برگردد.
روزنامه الاقتصادیة عربستان نوشت که احتمال می رود در جام ملت های آسیا، هر تیم با 26 بازیکن در مسابقات شرکت کند.
احمدی (بازنشسته‌ی کارگری) در این رابطه می‌گوید: وقتی می‌توانند ماهانه ۷ هزار میلیارد تومان برای برخی کارکنان دستگاه‌های اجرایی اختصاص دهند، چرا هر ماه همین مبلغ به تامین اجتماعی پرداخت نشد؛ چرا ۹۰ هزار میلیارد تومان که الزام قانون است پرداخت نشد تا لااقل همان بدهی معوق ۵ ماهه‌ی بازنشستگان کارگری یکجا پرداخت شود؛ با ۹۰ هزار میلیارد تومان، هم اعتبار پرداخت معوقات فراهم می‌شد و هم اعتبار مورد نیاز برای اجرای باقیمانده‌ی متناسب‌سازی.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال فراوان دوباره تصمیم به تغییر در ترکیب این تیم در بازی با ملوان بگیرد.
یک نماینده پارلمان لبنان گفت که احتمال دارد توافق ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی اواخر ماه جاری میلادی نهایی شود.
این احتمال می‌رود وحید امیری برای بازی روز پنجشنبه جانشین مهدی ترابی شود.
میرکاظمی افزود: ما برای آنکه بخشی از جامعه را حمایت کنیم نباید تورمی را به کل جامعه تحمیل کنیم. در دولت این مسئله در دولت پیش آمده که برای کارکنان دولت و بازنشستگان ترمیم حقوقی برای ادامه سال داشته باشیم که در حال بررسی است. این احتمال وجود دارد که براساس قاعده آعله مندی ترمیم حقوق در نظر گرفته شود و این امکان وجود دارد که در شهریور ماه در این خصوص تصمیم‌گیری شود. کار در حال انجام است و مجلس نیز باید این موضوع را تصویب کند.
کمیته بین‌المللی المپیک در سال 2023 باید تصمیم بگیرد که آیا وزنه‌برداری، پنج‌گانه و بوکس را در برنامه اولیه سال 2028 بازگرداند یا خیر.
وزیر کار رفت اما هنوز موج حضور پرتنش او در کابینه وجود دارد از سوی دیگر وزرایی مشابه او در کابینه کم نیستند که احتمال استعفا و استضاح آن ها شدت گرفته است زیرا با گذشت یکسال از دولت رئیسی کابینه او چندان نتوانسته است جامعه را نسبت به وضعیت موجود امیدوار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ