مهاجم تیم ملی فوتبال ایران برای مذاکره با پرسپولیس وارد این باشگاه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده پارلمان ترکیه برای نشان دادن بسته نبودن مرز، به طور غیرقانونی وارد خاک ایران شد که این موضوع در رسانه‌های ترکیه بازتاب زیادی داشته است.
ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا برای زیر نظر گرفتن اتفاقات دیدار تیم تراکتور و نماینده امارات وارد تبریز شدند.
سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت ورود ۱۰۹ قلم دارو و پاوربانک به کشور عراق در سفرهای اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.
الوحده با وجود درخشش ملی پوش ایرانی خود مقابل البطائح شکست خورد.
پلیس در حال بررسی یک حادثه در یک بازی دوستانه محلی در گیتس‌هد انگلیس است، که به دلیل ورود ناگهانی دو ماشین نعش‌کش در مرکز زمین نیمه تمام ماند. یکی از تماشاچیان لحظه عجیبی را ثبت کرد که دو ماشین نعش‌کش وارد زمین شده و روی چمن به صورت دایره‌ای به دور خود می‌چرخیدند در حالی که اعلامیه‌هایی از پنجره‌ها پرتاب می‌شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که مردان نقابدار در حال فرار از استادیوم اقدام به شکستن موانع کردند. تهاجم غیرمنتظره به زمین درست پس از نیمه اول رخ داد و پس از حضور پلیس هواداران از استادیوم خارج شدند.
سنگ‌های گرانیتی به دلیل وجود آب فراوان و صفحات تکتونیکی سیاره ما که به ذوب شدن و بازیافت مواد در پوسته سیاره کمک می‌کنند، در زمین رایج هستند. تصور رایج این است که آن‌ها تقریبا در سایر نقاط منظومه شمسی وجود ندارند، اما یک پژوهش جدید اکنون به یک کشف غیرمنتظره دست یافته است. این کشف، یک توده گرانیتی بزرگ در سمت دور ماه است.
دانیل کرامبل اسمیت، RDN، متخصص تغذیه در Top Nutrition Coaching گفت: «ترکیب برخی مکمل‌های غذایی و دارو‌ها می‌تواند منجر به اثرات مضر مختلفی از جمله کاهش اثربخشی دارو، افزایش خطر سمیت دارو، و عوارض جانبی غیرمنتظره شود.» اگر دارو‌ها و مکمل‌هایی مصرف می‌کنید، در اینجا ترکیب‌های بالقوه خطرناکی وجود دارد که کارشناسان می‌گویند باید از آن‌ها آگاه باشید و از آن‌ها اجتناب کنید.
ستاره فرانسوی استقلال قبل از دربی در جمع بازیکنان این تیم حاضر شد.
آزمایش ساده‌ای وجود دارد که می‌تواند به پیش‌بینی بیماری آلزایمر کمک کند.
درحالیکه ورود این سگ به زمین باعث تعجب بازیکنان شده بود پس از گذشت چند دقیقه یکی مسئولان داخل زمین شد و سگ را درآغوش گرفت و به بیرون برد.
لیونل مسی به زودی تصمیم نهایی در مورد آینده اش را اعلام خواهد کرد. در پاریس منتظر تمدید او هستند ولی احتمال یک تصمیم غیرمنتظره از سوی او وجود دارد.
کاپیتان نساجی با وجود بازی در پست دفاع، در صدر جدول گلزنان لیگ قرار گرفته است.
سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: بازی در گرگان با وجود تماشاگران و شرایط حوی خاصش برای هر تیمی سخت است.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید علت جدایی غیرمنتظره ژوائو کانسلو از منچسترسیتی، به وجود آمدن تنش در رابطه او با پپ گواردیولا بوده است.
نشریه آ.اس مدعی شد احتمال حضور پاکو خمس، سرمربی 52 ساله تراکتور روی نیمکت تیم ملی ایران وجود دارد.
مهاجم ریزنقش ایرانی شارلروا لحظاتی پس از ورود به زمین دروازه سرکل بروژ را باز کرد.
با توجه به شرایط نه چندان ویژه‌ای که حسین‌زاده در شارلروا تجربه می‌کند، این امکان وجود دارد تا او به صورت قرضی از تیم بلژیکی جدا شود.
رئیس جمهور بلاروس اعلام کرد این کشور برای مواجهه با رویدادهای غیر منتظره نیروهای واکنش سریع خود را در ارتش به کار می گیرد.
تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره برخی از اعضای نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی A بوده‌ایم، اما خبری از گلکسی A74 نبود و حالا ظاهراً دلیل این موضوع، عدم وجود چنین دستگاهی است.
خیال فرانسه را یک بازیکن تعویضی ثانیه‌هایی پس از ورود به زمین راحت کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه اعلام کرد که با وجود خط خوردن کریم بنزما هیچ بازیکنی را جایگزین او نخواهد کرد.
مودنا با وجود ستاره های به نام خود مثل اروین انگاپت و برونو رزنده در هفته اول لیگ ایتالیا شکست خورد.
تبعات نشان دادن هیس جواد منافی به ساپینتو با سوت یاسر همرنگ در پایان نیمه نخست ادامه پیدا کرد و تا ورودی رختکن دوتیم ادامه داشت.
این اثر به عنوان دنباله‌ای تاثیرگذار بر یک فیلم، با درامی پرتعلیق با وجود آنکه فرجام روایتش برای تماشاگر غیرمنتظره نیست و یک شگفتی را در انتها ندارد؛ اما یک اثر علمی تخیلی نئونوار کار می‌کند، هرچند شاید طرفداران این سبک فیلم‌ها را آنچنان که باید تحت تاثیر قرار ندهد...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ