مبارز ایرانی حاضر در مسابقات MMA گفت: ما چند نفر هستیم که خط شکن حضور در مسابقات MMA هستیم تا راه برای جوانان کشورمان در این مسابقات باز شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیاوش یزدانی و محمد دانشگر دو مدافع سابق استقلال هستند که این روزها برای قهرمانی طلایی پوشان اصفهانی در لیگ برتر تلاش می‌کنند.
لوئیس کاسترو تصمیم گرفت تا برای دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، روی نام اندرسون تالیسکا خط قرمز بکشد.
مهاجم برزیلی شارجه در بهترین شرایط آماده دیدار با تراکتور شد.
چهارصد و ششمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله، با عنوان «سرباز روز نهم! اسم تو مصطفاست» منتشر شد.
سرمربی صنعت نفت آبادان هدفی جز کسب پیروزی تیمش در دربی خوزستان را از بازیکنان خود نمی خواهد.
ژوزه مورایس برای انتخاب ترکیب خط میانی خود در مصاف با ذوب آهن شرایط پیچیده‌ای دارد.
خط خورده بزرگ تیم ملی سوژه فدراسیون جهانی شده است.
ستارگان والیبال ژاپن قهرمانی در آسیا در ارومیه و کسب سهمیه المپیک را هدف نخست والیبال این کشور دانستند.
بروسیا دورتموند در مرحله اول جام حذفی آلمان به مصاف شوتس ماینتس رفت و در یک بازی یک‌طرفه موفق شد حریفش را 6-1 در هم بکوبد.
آرون رمزدیل، دروازه‌بان تیم آرسنال در صحبت‌هایش از انتقال داوید رایا به آرسنال استقبال کرد و گفت مشتاق رقابت با این بازیکن است.
در جریان دیدار برگزار شده در لیگ دسته سوم فوتبال ایران در روز گذشته، سرمربی تیم مردان پاشا به شکلی عجیب در دروازه تیم حریف حاضر شد و بطری آب را روی خط خالی کرد. در ادامه در حالی که در بطری را بسته است، تمارض به خوردن آب کرده تا همه چیز را عادی جلوه دهد!/ ورزش۳
در جریان دیدار برگزار شده در لیگ دسته سوم ایران در روز گذشته، سرمربی تیم مردان پاشا به شکلی عجیب در دروازه تیم حریف حاضر شد و بطری آب را روی خط خالی کرد. در ادامه در حالی که در بطری را بسته است، تمارض به خوردن آب کرده تا همه چیز را عادی جلوه دهد!
اهواز - فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: معاندان و افرادی که قصد هنجار شکنی علیه امنیت مرد را دارند بدانند که خط قرمز پلیس هنجار شکنی و سلب امنیت مردم است.
قریب به دو دهه است که خط ریلی شلمچه- بصره مطرح شده تا حمل و نقل زائران عتبات تسهیل شود؛ در نهایت روز گذشته تفاهمنمه عملیاتی شدن این پروژه به امضا رسید.
اگرچه سراتو ۲۰۲۳ در بازار جهانی از قیمت مناسبی برخوردار است، اما ظاهر بسیار زیبا و به‌روزی دارد. در بخش جلو با چراغ‌های کشیده‌ای طرف هستیم که دی‌لایت به‌صورت سه خط جدا از هم در بالا و پایین هر چراغ کار شده است. همچنین به دلیل استفاده از چراغ‌های پرنور، نیازی به تعبیه مه شکن نبوده و خطوط زیر سپر صرفا طرح مه‌شکن هستند.
رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه هرچقدر زمان گذشت احتیاج و نیاز کشور به بسیجی بیشتر احساس شد، گفت: بسیجی خط شکن است و بن‌بست ندارد.
این پرنده در جریان عملیات «خط شکن ۲» به دفاع از آسمان ویتنام شمالی مقابل حمله سنگین بمب‌افکن‌های آمریکایی مشغول بود. در جریان این عملیات بمب‌افکن‌های بسیاری قربانی پدافند هوایی ویتنام شمالی شدند که از آتشبارهای اس-۷۵ دوینا به‌طور گسترده برای دفاع از هانوی و هایفونگ استفاده می‌کردند.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی در آستانه سالروز شهادت شهدای غواص در عملیات کربلای ۴ گفت: درس‌های غواصان خط شکن به ویژه برای امروز جامعه ما آموزنده و الهام بخش بوده و قادر است ما را سربلند از گزند و خطرات ویرانگر این جنگ سرنوشت ساز در امان نگه دارد.
دروازه‌بان لهستان برای ستاره فرانسه در جام جهانی خط و نشان کشید.
ابهامات زیادی درباره لحظه ضربه پنالتی عربستان و احتمال تکرار آن وجود دارد.
کارشناس فوتبال گفت: آن چیزی که از ۳ هفته ابتدایی لیگ می‌توان برداشت کرد این است که ۴ تیم به شکلی جدی تر از دیگران برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از پیروزی 1-4 برابر سلتا از لوکا مودریچ به شکلی ویژه تمجید کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به تغییراتی که در این تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا مدنظر دارد، گفت: هیچ بازیکنی جایگاه ثابتی در تیم ملی ندارد و هرکس دعوت می‌شود باید حماسه خلق کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ