ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل گفت: امروز پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص و با ذکاوت در کنار تجهیزات بومی و به‌روز، در اوج بالندگی قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپادی، سامانه‌های موشکی، رصد و رهگیری و جنگال، روزانه در حال تغییر و پیشرفت است.
مقامات منطقه کالوگا واقع در جنوب غربی مسکو از سرنگون کردن هفت پهپاد اوکراینی بر فراز این منطقه خبر دادند.
وزارت دفاع روسیه یک روز پس از حمله تروریستی منتسب به اوکراین به پل کریمه، اعلام کرد که مسکو حمله شبانه کی‌یف با ۲۸ پهپاد به کریمه را دفع کرده است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: همگام با تهدیدات متصور و چالش های احتمالی پیش رو، تولید تجهیزات راداری، موشکی و پهپادی پیشرفته با برد بلند در دستور کار پدافند هوایی است.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌ی علوم پدافندی به دست آورده و به قدرتی برتر در عرصه بین‌المللی تبدیل شده است.
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تولید موشک‌های دوربرد و دقیق پدافند هوایی تهدیدی جدی برای بیگانگان است که هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود.
ژاپن و کره جنوبی قصد دارند برای مقابله با پیشرفت برنامه موشکی کره شمالی، پدافند هوایی خود را به سامانه‌های آمریکایی وصل کنند.
امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: اکنون به درجه‌ای از پیشرفت تکنولوژیکی و دانش در زمینه تولید تجهیزات پدافند هوایی رسیده‌ایم که می‌توانیم این تجهیزات را صادر کنیم.
نیروی پدافند هوایی ارتش در رزمایش روز ارتش تجهیزات و دستاوردهای جدید خود در حوزه راداری، کشف، سامانه‌های پهپادی، جنگال، انواع موشک و کنترل فرماندهی را به نمایش گذاشت.
فرماندار منطقه بلگورود روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی مسکو سه موشک را در این منطقه سرنگون کرده است.
فرمانده پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه بابیان اینکه لحظه به لحظه از آسمان کشور حراست می‌شود، تاکید کرد: پدافند هوایی به صورت ۲۴ ساعته و لحظه به لحظه مشغول حراست از آسمان کشور است.
یحیی رسول درباره قابلیت‌های این جنگنده‌ها نیز گفت:جنگنده‌های T ۵۰ بسیار مدرن بوده و مجهز به دستگاه‌های بسیار پیشرفته، تجهیزات شناسایی و سلاح‌های هدف گیری دقیق هستند که با جنگنده‌های آمریکایی "اف- ۱۶" رقابت می‌کنند و برای پشتیبانی از یگان‌های نظامی زمینی و ماموریت‌های پدافند هوایی و همچنین در وظایف آموزشی پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرند.
وزیر خارجه آمریکا در گفتگوی تلفنی با همتای اوکراینی خود از تداوم حمایت واشنگتن از کی یف خبر داد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور پدافند هوایی را هر روز در حال پیشرفت دانست و اظهار کرد: شرایط فعلی پدافند هوایی با ۸ سال دفاع مقدس که هیچ، با دیروز هم قابل مقایسه نیست.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت که آمریکا و متحدانش به ارسال تجهیزات نظامی به اوکراین از جمله سامانه های پدافند هوایی ادامه خواهند داد.
معاون مرکز روسی آشتی طرف های درگیر در سوریه از مقابله سامانه پدافند هوایی سوریه با موشک های شلیک شده از جنگنده های رژیم صهیونیستی خبر داد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تجهیزاتی که اکنون در پدافند هوایی وجود دارد که گل سرسبد آن باور ۳۷۳ است به فناوری و تجهیزات به روز دنیا مجهز است و دنیا نیز از آن مطلع است.
فرمانده کل ارتش گفت: همانگونه که پدافند هوایی عملکردی درخشان در سال‌های دفاع مقدس داشته است ، امروز نیز نقش حیاتی در مراقبت از مرزهای ایران و تامین امنیت کشور ایفا می‌کند.
رژیم صهیونیستی باردیگر مناطقی را در خاک سوریه هدف قرار داد، هرچند این حملات توسط پدافند هوایی سوریه دفع شد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه با در اختیار داشتن به‌روزترین تجهیزات، هزاران کیلومتر فراتر از مرزها را رصد می‌کنیم گفت: در صورت ورود بدون مجوز هرگونه پرنده‌ای اقدامی قاطع و پشیمان کننده انجام می‌دهیم.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه با در اختیار داشتن به‌روزترین تجهیزات، هزاران کیلومتر فراتر از مرزها را رصد می‌کنیم گفت: در صورت ورود بدون مجوز هرگونه پرنده‌ای اقدامی قاطع و پشیمان کننده انجام می‌دهیم.
تبریز- فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب با اشاره به تکنولوژی‌های جدید استفاده شده در پدافند هوایی کشور گفت: پدافند هوایی ایران اسلامی به خودکفایی کامل رسیده است.
امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در مرحله صادرات تجهیزات نظامی مان هستیم.
۱۳۵ پروژه دفاعی، عملیاتی، تجهیزاتی، رفاهی و ورزشی در آستانه روز پدافند هوایی، با حضور امیر صباحی‌فرد افتتاح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ