یورگن لوکادیا با حضور در تمرینات گروهی تلاش می‌کند توانایی خود را به یحیی گل‌محمدی نشان دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم هلندی سابق پرسپولیس در نخستین بازی برای باشگاه کانگژو چین موفق به گلزنی شد.
مهاجم هلندی سابق پرسپولیس در نخستین بازی برای باشگاه کانگژو چین موفق به گلزنی شد.
پریرا حالا پس از این وقفه چند روزه با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش از انگیزه بالای خود برای بازگشت به تمرینات پرسپولیس خبر داد و نوشت: «خوشحال و آماده برای بازگشت به تمرینات و بازی‌ها هستم. بسیار با انگیزه، برای کمک به پرسپولیس به منظور رسیدن به دستاورد‌های بزرگ در ادامه فصل، تمام تلاشم را می‌کنم. بیا تا آخر با هم برویم.»
بی بی سی اسپورت مهم‌ترین بازیکنان بدون تیم جهان را معرفی کرده است که نام یورگن لوکادیا نیز در آن به چشم می‌خورد.
توضیحات درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس روایتی از رفتن لوکادیا از ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
محمد عباس زاده این هفته هم نتوانست گلزنی کند تا همچنان جایگاهش را با مهاجم جداشده پرسپولیس، شریک باشد.
اگر دنبال جلب توجه و تأیید بودم، با همه رسانه‌ها درباره اتفاقاتی که در ایران رخ داد صحبت می‌کردم. خودم انتخاب کردم که این کار را نکنم. آنهایی که به من نزدیک هستند،‌ می‌دانند چه اتفاقاتی رخ داد.
محمد عباس زاده در 180 دقیقه اخیر نتوانسته گلزنی کند.
مهاجم هلندی پرسپولیس بعد از دریافت مطالبات طی سه مقطع، از این تیم جدا شد تا پرونده عجیبی را احتمالا در آینده شاهد باشیم.
لوکادیا یکطرفه فسخ کرد / پرسپولیس: در فیفا می‌بینیمت!
مهاجم هلندی پرسپولیس در زمان دریافت مجوز خروج از تهران، به مدیران تیم قول داد امشب به تهران بازگردد.
مهاجم هلندی پرسپولیس در زمان دریافت مجوز خروج از تهران، به مدیران تیم قول داد امشب به تهران بازگردد.
باشگاه پرسپولیس در حساس‌ترین برهه زمانی‌اش در لیگ با مشکلی ناخوانده اما آشنا برای فوتبال ایران مواجه شد، مشکلی که در نهایت احتمالاً با داستان تکراری ماندن دست باشگاه در پوست گردو همراه خواهد شد.
گئورگی گولسیانی با ضربه سر دیدنی موفق شد دروازه استقلال را باز کند.
پرسپولیس امروز در حالی برابر استقلال قرار خواهد گرفت که بعد از مصدومیت شیخ دیاباته در بازی دوستانه با سپاهان، حالا یورگن لوکادیا را هم در اختیار ندارد.
اگرچه یورگن لوکادیا، وعده بازگشت ۴۸ ساعته را به مدیران پرسپولیس داده اما در ساختمان باشگاه کمتر کسی به بازگشت او امیدوار است.
بلیت برگشت این بازیکن صادر شده و قرار است یورگن لوکادیا جمعه به تهران بازگردد تا با شروع تمرینات سرخ‌پوشان از روز شنبه در تمرینات این تیم حاضر شود.
این بازیکن که به همراه خانواده اش ایران را ترک کرده جمعه هفته جاری به تهران برمی‌گردد و به احتمال زیاد از روز شنبه آینده در تمرینات گروهی تیم شرکت می‌کند.
لوکادیا و دیاباته در تمرینات روز‌های اخیر پرسپولیس به هماهنگی و درک متقابل بالایی نسبت به فوتبال یکدیگر دست پیدا کرده‌اند
محمد عمری در تمرینات پس از بازی گل‌گهر در خط حمله کار یورگن لوکادیا قرار گرفته است.
یورگن لوکادیا پس از پایان تعطیلات سر وقت به تمرینات برگشته تا برای آقای گلی در لیگ ایران تلاش کند.
مربی بدنساز پرسپولیس با تمجید از لوکادیا می‌گوید که او از کودکی تمرینات فوق‌العاده را تجربه کرده و به زودی در سطح ایده‌آل قرار خواهد گرفت.
لوکادیا که با ناآمادگی و دوری از تمرینات به پرسپولیس اضافه شد، حالا در دومین هفته تمرین با پرسپولیس شرایط بهتری دارد و بیشتر از قبل در تمرینات گروهی شرکت داده می‌شود.
بعد از تعطیلی تمرین روز گذشته پرسپولیس که همزمان با ثبت قرارداد مهاجم هلندی این تیم شد، امروز لوکادیا در تمرینات سرخپوشان حاضر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ