هافبک با تجربه آلومینیوم اراک قرارداد جدیدی با این باشگاه به امضاء رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اپل معمولاً رویداد مربوط به رونمایی از جدیدترین آیفون‌ها را در دو هفته اول سپتامبر (هفته‌های پایانی شهریورماه) برگزار می‌کند.
بر اساس گزارش پارتیزان، قایق انتحاری ALBATROS ساخت ASELSAN قادر به حمل محموله ۲۰۰ کیلوگرمی با حداکثر سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت است. این قایق که با اثر حرارتی و راداری کمی طراحی شده توانایی اجرا حمله خودمختار تکی یا گروهی را دارد.
اکبر محمدی، سرپرست تیم ملی والیبال ایران از این سمت کنار خواهد رفت.
شرکت لنوو از جدیدترین تبلت بازی رایانشی خود به نام «لژیونY700(۲۰۲۳)» رونمایی کرد.
محمدرضا بیک، که سال گذسته در لیگ فنلاند توپ زد، راهی لیگ برتر یونان شد.
جدیدترین و قوی‌ترین دستگاه حفاری عمیق اکتشافی معدنی ایران با توان حفاری ۲۵۰۰ متر در محل پردیس مرکزی پارک استان (شاهرود) رونمایی شد.
امیرعلی اکبری فایتر ایرانی روز 24 تیرماه به مصاف حریف کانادایی خود می‌رود.
آرمین افشین فر جدید ترین لژیونر ایرانی در لیگ ترکیه خواهد بود.
ارزان‌ترین نسخه مزدا ۳ با کد ۲.۵ S به‌فروش می‌رسد. این نسخه در مقایسه با مدل ۲۰۲۳ افزایش قیمتی برابر با ۱،۶۲۰ دلار دارد. در ازای این افزایش قیمت قابل‌توجه، سامانه‌هایی مانند سیستم پایش نقاط کور، اخطار وجود خودروی عبوری در پشت و هشدار درب عقب به مزدا ۳ مدل ۲۰۲۴ اضافه شده‌اند.
ابرموشک هایپرسونیک "فتاح" جدیدترین دستاورد را هبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح سه شنبه (۱۶ خرداد ۱۴۰۲) با حضور آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور رونمایی شد.
ابرموشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز رونمایی شد.
ابرموشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز رونمایی شد.
موشک خیبر که جدیدترین نسخه از خانواده موشک‌های خرمشهر است، موشکی سوخت مایع با برد ۲۰۰۰ کیلومتر و سرجنگی ۱۵۰۰ کیلوگرمی است که علاوه بر برخورداری از ویژگی‌های راهبردی، از ویژگی‌های تاکتیکی نیز برخوردار است.
همچنان بحث و گمانه زنی درباره آینده سردار آزمون به شکل داغی دنبال می شود.
در سحرگاه امروز یک‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) تهران به مناسبت روز دختر با شعار، گلشن شود آنجا که تو باشی رونمایی شد.
وزرات دفاع ترکیه تصاویر ناو بومی TCG Anadolu را که بزرگترین ناو این کشور است،منتشر کرد.طول آن ۲۳۰ متر است؛ بیمارستان نظامی ۳۰تختخوابی، گنجایش حمل ۱۴۰۰نفر و ظرفیت نگهداری ۸ هلیکوپتر را دارد.
جدیدترین نسخه از ربات پوشیدنی اسکلت بیرونی پایین تنه (ExoSkeleton) برای راه رفتن ۳ بیمار دارای ضایعه نخاعی بستری در بیمارستان توانبخشی رفیده دانشگاه علوم توانبخشی استفاده شد.
شیائومی احتمالا آخرین مدل قفل درب هوشمند را بیستم فوریه در بازار‌های جهانی عرضه می‌کند.
باستان شناسان مصری در جدید‌ترین حفاری‌هایشان در گورستان فراعنه در نزدیکی قاهره از گنجینه‌هایی با قدمت بیش از چهار هزار سال رونمایی کردند.
رونمایی از تازه‌ترین مهارت‌ های اطلس، ربات انسان‌ نمای شرکت بوستون داینامیکس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
میترا شعبانیان به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال زنان عراق انتخاب شد.
پنتاگون در راستای مواجه با تهدیدات فزاینده چین و روسیه، در حال مدرن‌سازی بخش‌های سه‌گانه هسته‌ای خود شامل بمب‌افکن‌های هسته‌ای، موشک‌های بالستیک هسته‌ای سیلو-پرتاب و کلاهک‌های زیردریایی است.
جدیدترین محصولات قطعه سازی کروز، ایسکرا و رایزکو در نمایشگاه مسکو رونمایی شد
ماجرای آزادی یک زندانی با کمک دادستان خاتم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ