دادستان کل کشور گفت: بنا شد در دادستانی کل کشور، کمیته‌ای ممحض را برای پیگیری مسئله سرقت‌ها، خصوصاً سرقت‌هایی که همراه با خشونت و زورگیری هستند، تشکیل دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت پرونده‌های جاری در این کمیسیون از جمله پرونده مدارس فوتبال در مشهد و باشگاه استقلال را تشریح کرد.
عضو کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت پرونده‌های جاری در این کمیسیون از جمله پرونده مدارس فوتبال در مشهد و باشگاه استقلال را تشریح کرد.
اینچه درگاهی در جلسه رسیدگی به مسائل فدراسیون ژیمناستیک شرکت نکرد.
جلسه کمیته حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای رسیدگی به شکایات مشترکان شرکت مخابرات در استان خوزستان برگزار شد و به ۴۵ شکایت در سامانه ۱۹۵ رسیدگی شد.
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: ایجاد سازمان مهاجرت و حکم رئیس مرکز به عهده وزارت کشور است، اما برای تشکیل سازمان مهاجرت به مصوبه مجلس نیاز است. وزیر کشور همچنین با اشاره به توقف مسکن مهر پرند توسط شهرداری این شهر اظهار داشت: شهرداری نمی‌تواند پروژه‌های نهضت ملی مسکن را متوقف کند. اگر چیزی متوقف شود، حتما رسیدگی می‌شود.
نخستین جلسه از سلسله جلسات کمیته حفاظت از حقوق مصرف کنندگان در سال جدید در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد و به شکایات ثبت‌شده مشترکان از ۸ استان کشور رسیدگی شد.
رئیس کمیته انضباطی طی مصاحبه‌ای از رسیدگی فوری به اتفاقات دربی 100 پایتخت گفته است.
پرونده رسیدگی به تخلف محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تشکیل خواهد شد.
باشگاه مس کرمان درخواست رسمی خود را برای رسیدگی سازمان لیگ و کمیته داوران در خصوص اتفاقات دیدار با نفت آبادان را ارسال کرد.
معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد گفت: در ۹ ماهه امسال ۴۵۷۱ پرونده حقوقی مددجویان توسط ادارت حقوقی کمیته امداد، کانون‌ها و مراکز وکلا و وکلای نیکوکار، رسیدگی شده است.
احسان اصولی، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی توضیحات مفصلی را در خصوص حواشی به وجود آمده در مشهد ارائه داد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای ارائه توضیحات تکمیلی از داوران و ناظران دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی دعوت کرد تا در جلسه هفته آینده این کمیته شرکت کنند.
باشگاه استقلال قرار است به مساله دو بازیکن آبی‌پوش در کمیته انضباطی باشگاه رسیدگی کند و جرایمی را نیز برای آن‌ها در نظر خواهد گرفت.
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال که معمولا به پرونده های مالی بازیکنان و مربیان رسیدگی می کند، در یکی از آراء صادره باشگاه منحل شده را محکوم کرد.
جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای رسیدگی به موضوع دیسکالیفه شدن سجاد غلامی با حضور عوامل تیم اعزامی به مسابقات امیدهای جهان برگزار شد.
جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای رسیدگی به اتفاقات مسابقات کشتی آزاد امیدهای جهان بدون نتیجه به پایان رسید.
کمیته انضباطی فدراسیون کشتی امروز باید تصمیم سخت و عادلانه‌ای را اتخاذ کند که یک طرف پرونده، آزادکار خاطی و سوی دیگر آن کادر فنی و پزشکی تیم ملی امید کشورمان قرار دارند.
کمیته انضباطی فدراسیون کشتی امروز باید تصمیم سخت و عادلانه‌ای را اتخاذ کند که یک طرف پرونده، آزادکار خاطی و سوی دیگر آن کادر فنی و پزشکی تیم ملی امید کشورمان قرار دارند.
کمیته انضباطی همان طور که وعده داده بود دوشنبه هفته جاری به پرونده تخلفات ریکاردو ساپینتو در جریان بازی با گل گهر رسیدگی کرد.
سرمربی پرتغالی استقلال بعد از پایان جلسه کمیته انضباطی اظهار نظر جالبی مقابل خبرنگاران داشت.
کمیته وضعیت به تازگی از طرفین پرونده خواسته است تا بار دیگر لایحه جدیدی را براساس ادعا‌های خود به این کمیته ارسال کنند تا به‌زودی مجدداً جلسه رسیدگی به این پرونده با حضور طرفین برگزار شود.
در پی دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر راه اندازی ستادی ویژه برای مقابله با سرقت‌های خشن و زورگیری‌ها با کمک ضابطین، کمیته‌ای در این رابطه تشکیل و اقدامات عملی قضایی در خصوص برقراری و افزایش امنیت در جامعه آغاز شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به تخلف سرمربی تیم فوتبال استقلال در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر رسیدگی می‌کند.
هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ