کیم، مدافع شاخص ناپولی در قهرمانی تاریخی آبی‌ها در فصل گذشته فاصله‌ای تا حضور در بایرن مونیخ ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره هلندی بایرن مونیخ از حضور مدافع کره‌ای در باشگاه مونیخی ابراز خرسندی کرد.
مدافع کره‌ای ناپولی با قراردادی 5 ساله راهی بایرن مونیخ شد.
کیم مین‌جائه، ستاره کره‌ای، که دقایقی پیش با بایرن مونیخ قراردادی 5 ساله امضا کرد می‌گوید برای فتح جام‌های قهرمانی به بایرن مونیخ پیوسته است.
کیم مین جائه، ستاره تیم ملی کره جنوبی، برای عقد قرارداد با بایرن مونیخ وارد آلمان شد.
هافبک کره‌ای جدید پاری‌سن‌ژرمن نخستین مصاحبه خود را بعد از پیوستن به این باشگاه انجام داد.
باشگاه پاری سن ژرمن رسما اعلام کرد کانگ‌این لی، هافبک ملی‌پوش کره‌ای مایورکا را به خدمت گرفته است.
کیم مین جائه، ستاره کره‌ای ناپولی، این هفته در تست‌های پزشکی بایرن مونیخ شرکت کرده و در یک قدمی پیوستن به باشگاه آلمانی قرار دارد.
کیم مین جائه، ستاره کره‌ای ناپولی، این هفته در تستهای پزشکی بایرن مونیخ شرکت کرده و در یک قدمی پیوستن به باشگاه آلمانی قرار دارد.
سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، به شایعات درباره پیوستنش به باشگاه الاتحاد عربستان پاسخ داد و گفت تمایلی برای بازی در این کشور ندارد.
سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، که با گلزنی در دیدار امشب تیمش به بهترین گلزن آسیایی تاریخ لیگ برتر تبدیل شد می‌گوید این رکورد برای فوتبال آسیا خبر خوبی است.
کیم‌مین جائه اظهار نظری انجام داده که هواداران کره را عصبانی و طرفداران ناپولی را خوشحال کرده است.
سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام بابت برکناری آنتونیو کونته ابراز تاسف کرد.
یک دلال مواد مخدر تحت تعقیب در تایلند که با انجام چند عمل جراحی پلاستیک می‌خواست خود را شبیه به یک ستاره پاپ کره‌ای درآورد، توسط پلیس شهر بانگوک دستگیر شد.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند منچستریونایتد با ناپولی برای جذب کیم مین جائه به توافق رسیده تا لیگ برتر به‌زودی شاهد حضور یک ستاره کره‌ای دیگر باشد.
سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، می‌گوید با نقاب محافظی که به صورت می‌زند نمی‌تواند ببیند و فقط به این خاطر از آن استفاده می‌کند که پدر و مادرش نگران او هستند.
توتو مرکاتو وب ادعا کرد که باشگاه منچستریونایتد آماده است تا برای خرید کیم مین جائه، مدافع کره‌ای ناپولی، اقدام کند.
سون هیونگ مین با یک محافظ ویژه، در تمرینات تیم ملی کره جنوبی حضور پیدا کرد.
پاری سن ژرمن قصد دارد برای جذب سون هیونگ مین، ستاره تاتنهام، با رئال مادرید رقابت کند.
باشگاه تاتنهام با انتشار یک بیانیه اعلام کرد سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای این تیم، به دلیل آسیب‌دیدگی در دیدار دیشب مقابل مارسی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.
برخورد شدید سون هیونگ مین از ناحیه سر به یک بازیکن مارسی در جریان دیدار این تیم با تاتنهام باعث مصدومیت ستاره کره‌ای و بیرون رفتن او از زمین مسابقه شد.
سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، با زدن سه گل تماشایی در سیزده دقیقه نقش مهمی در پیروزی 6-2 تاتنهام مقابل لسترسیتی بازی کرد.
باشگاه چلسی یکی از هواداران خود را که به سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، توهین نژادپرستانه کرده بود به‌صورت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه خانگی‌اش منع کرد.
باشگاه چلسی یکی از هواداران خود را که به سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، توهین نژادپرستانه کرده بود به‌صورت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه خانگی‌اش منع کرد.
باشگاه چلسی یکی از هواداران خود را که به سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، توهین نژادپرستانه کرده بود به صورت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه خانگی‌اش منع کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ