کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه‌های متخلفان لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که این جریمه‌ها از سه ماه تا یک سال محرومیت را به دنبال خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همشهری نوشت: رانندگان متخلف ایرانی به‌خاطر مبالغ واقعا خنده دار و کم جریمه‌ها معمولا به آن توجهی نمی‌کنند و اکثرا هم با افتخار می‌گویند که جریمه این بد رانندگی کردن‌شان را می‌پردازند.
موسی غضنفر‌آبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به محل هزینه‌های جریمه‌های بدحجابی گفت: درآمد حاصل از جریمه‌ها صرف اشتغال و ازدواج جوانان و کمک به محرومین کمیته امداد امام خمینی و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
روزنامه تایمز مدعی شد خطر کسر امتیاز در فصل آینده لیگ برتر و همچنین جریمه‌های هنگفت مالی باشگاه چلسی را تهدید می‌کند.
متأسفانه ما هنوز بیشتر شاهد اقدامات سلبی هستیم تا ایجابی. چنانچه در لایحه عفاف و حجاب هم شاهد جریمه‌های فراوانی هستیم. جریمه‌هایی که به نظر می‌رسد قرار است به نوعی حجاب را هم طبقاتی کند. البته این لایحه به نوعی زد‌و‌خورد و خشونت‌های قبلی را کاهش داده است؛ اما پیش‌بینی جرایم مالی فراوان و صرف این جرایم در جا‌هایی که به آن اشاره شده -مثلا کاهش طلاق- چرخه باطلی را در ذهن متبادر می‌کند.
کارشناس اقتصادی به تابناک گفت: به جای تکیه بر جریمه‌های مالیاتی، راه حل عملی‌تر و تاثیرگذارتر در تعدیل قدرت وام دهی بانک‌های ناسازگار نهفته است؛ به گونه‌ای که بانک مرکزی به عنوان رگولاتور شبکه بانکی صلاحیت اجرای این اقدام را دارد.
نماینده مردم چابهار درباره هدف دولت از گرفتن جریمه‌های نقدی در لایحه حجاب و عفاف گفت: جریمه‌هایی که در این لایحه در نظر گرفته شده است این شائبه را ایجاد می‌کند که دولت می‌خواهد کسری بودجه خودش را جبران کند. وضعیت کنونی زیبنده نظام اسلامی نیست، این روش‌ها نه تنها منجر به حل مسئله نمی‌شود بلکه چالش‌های دیگری را هم ایجاد خواهد کرد.
روزنامه اطلاعات ۱۰ مرداد ۱۳۵۲ در خبری آورده که تخلفاتی مانند دور زدن در محل ممنوعه، توقف در پیچ‌ها، توقف دوبله و استفاده از بوق شیپوری با ۱۰۰ تومان جریمه روبرو خواهند شد.
در این طرح به جای بگیر و ببندهایی که تاکنون نتیجه‌ای جز سواستفاده‌ دشمن برای تبلیغات علیه کشور نداشته جریمه‌های سنگین در نظر گرفته شده که خودکار از حساب اشخاص متخلف کسر خواهد شد.
فدراسیون فوتبال آلمان چند باشگاه این کشور را جریمه کرد. بایرن مونیخ با جریمه‌ای سنگین مواجه شده که به مراتب بیشتر از سایر باشگاه‌ها است.
وزیر دادگستری گفت: تعزیرات در بسیاری از موارد جریمه‌های سنگین اعمال می‌کند و گاهی استانداران و فرمانداران از جریمه‌های سنگین برخی اصناف گلایه می‌کنند.
جریمه‌های کمیته انضباطی نسبت به چهار سال پیش 20برابر شده است.
پس از بازی جنجالی نیروی هوایی و کهربا عراق، کمیته انضباطی فوتبال این کشور جریمه‌های سنگین فردی و تیمی را برای نیروی هوایی در نظر گرفت.
باشگاه اورتون به دلیل نقض قوانین مالی لیگ برتر انگلیس با خطر جریمه‌های سنگین و از جمله کسر امتیاز روبرو است.
سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در عید نوروز جریمه‌های رانندگی افزایش پیدا می‌کند یا خیر؟ اظهار کرد: افزایش جریمه‌های رانندگی در اختیار هیات وزیران است اگر تصمیم به ابلاغ گرفتند، ما مکلف به اجرا هستیم.
افزایش مبلغ جرائم رانندگی متناسب با نرخ تورم خواهد بود و این موضوع در قانون هم پیش‌بینی شده است.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بنا بر رأی صادر شده و پیگیرهای شهرداری برای کسب درآمد بیشتر از طریق جذب عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک رأی را به نفع آنها صادر و عوارض را قانونی کردند.
ممکن است که نامزد زیبای کریستیانو رونالدو در صورت رعایت نکردن قوانین پوشش در عربستان سعودی با جریمه‌های مالی مواجه شود.
جریمه‌های در نظر گرفته‌شده برای کارمندان مورگان استنلی از چندین هزار دلار شروع می‌شود و برای برخی به بیش از یک میلیون نیز می‌رسد!
در صورتی که استقلال موفق به جلب رضایت استراماچونی نشود با جریمه‌های سنگینی مانند کسر امتیاز، سقوط به دسته پایین‌تر و جریمه مالی مواجه خواهد شد.
خلافی خودرو هنگامی ‌ایجاد می‌شود که راننده‌های متخلف قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکرده و توسط پلیس جریمه شده باشند. در صورت عدم پرداخت جریمه به خودرو خلافی تعلق می‌گیرد.
کمیته انضباطی فیفا با ارسال نامه‌ای که امروز (سه‌شنبه) به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد، دریافت هزینه‌های دادرسی و جریمه‌های مربوط به پرونده سرمربی کروات و پیشین پرسپولیس و همکارانش تایید و پرونده را مختومه اعلام کرد.
ساپینتو پس از شنیدن رقم جریمه سنگین کمیته انضباطی برای اتفاقات حاشیه‌ای کنار زمین دیدار سیرجان بلافاصله به این موضوع خندید و با تعجب گفت: «چه خبره؟ مگر چه کار کرده‌ام؟»
مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد: چنین لیستی وجود وجود نداشته و مورد تایید فراجا نیست، بحث‌هایی در این خصوص مطرح شده، اما ارتباطی به رقم جریمه نداشته و هنوز هیچ موضوع جدیدی به ما ابلاغ نشده است.
اگر تا چند وقت پیش در میان اخبار اطلاعاتی درباره برگزاری جلسات دادگاه مفسدان اقتصادی و احکام صادره مرتبط با آنان و جزای نقدی و رد مال‌های سنگین دیده می‌شد، این روز‌ها به دلیل تغییر شرایط اقتصادی کشور و مشکلاتی که وجود دارد و وقوع تخلافاتی که از سوی برخی از تولیدکنندگان و اصناف رخ می‌دهد، «جریمه‌های میلیاردی تعزیرات حکومتی» خودنمایی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ